Wednesday, September 13, 2006

Kedimi Taktimimdir:-)

Bloglarda yer alan "about me" kısmında yazılanları kişinin tanınması açısından yeterli bulamıyorum. Bir bloğu açtığımda ya kendisi ile ilgili bir iki cümle oluyor, ya da profilinin paylaşılmasını istememiş oluyor :-) ki benimki de çok farklı olmadı. Ama ben meraklı bir insanımdır. Eğer bloğunu takip ediyorsam o insanın ne bileyim yaşını, mesleğini bilmeli, kısaca da olsa ailesini tanımalıyım.

Aslında blog sahibini tanımak zamanla olabilecek bir şeydir. Yani yazılarını okudukça o kişinin nasıl biri olduğunu, zevklerini, evini, mutfağını, çocuklarının yaramazlıklarını, hatta kayınvalidesini, iş yerindeki zor patronunu, uykucu eşini, kısaca herşeyini öğreniyorsun. Hatta o kişinin fotografını görmemiş bile olsam kafamda bir yüz, bir vücut çizebiliyorum kendime. Bazen çok yanılabiliyorum tabi ki. Şöyleki: İnce, zarif hayal ettiğim kişi fazla kilolarından bahsedebiliyor. Ama karakter analizlerimin çok hatalı çıkabileceğini sanmıyorum. Burada kurulan dostluk yorumlarında da bunu gözlemliyorum. Blog sahipleri tanıştıkları zaman hiç bir yabancılık çekmeden, sanki uzun yıllardır dostlarmışçasına kaynaşabiliyorlar ve izlenimlerinde yanılmadıklarını belirtiyorlar...

Neyse sözü çok uzattım:-) Ben efendim 35 yaşındayım. Yolun yarısı... Ama yaşıma bayılıyorum. 20'li yaşlarımda en güzel halimin 35 yaşımda olacağını düşünürdüm. Bunun nedeni neydi bilmiyorum ama bence doğruydu çünkü insan olgunlaştıkça kendini daha iyi tanıyabiliyor, kendine daha iyi bakıyor, yüzü oturuyor. O nedenle aslında halimden hoşnutum ve herkezin kendi ile barışık olması gerektiğini düşünüyorum. Her zaman bu kadar iyimser miyim? Haaayırrr. Hayatımın siyah günleri az olmuyor. Ama hayat o kadar kısa ki. Günü iyi yaşamalı ama yarın için de birşeyler yapmalıyız. Bir bakmışız yolun sonuna yaklaşmışız...

Yay burcuyum ve oğluşum da yay burcu. Aslında yaylar çocuk olarak zordurlar ama kendimi tanıdığım için Ona daha rahat tölere edebiliyorum.En iyi dostlarım hep Koç, Aslan ve Yaylar olmuştur, yani ateş burçları...

Hemen ilk günden sizi sıkmayayım arkadaşlar, yarın tanışmaya, dertleşmeye devam ederiz.

Renkli kalın:-)

3 Comments:

Blogger renkler said...

Teşekkürler Bilge...

Bloğun ilk "comment'i" senden oldu:-)

Mini mini Ozan'ı benim için öp, hayatı renkli olur inşallah:-)

6:45 AM

 
Blogger Yaz said...

İkinciliği kaptırmayayım bari :) hoşgeldin renkler.

7:51 AM

 
Blogger renkler said...

Teşekkürler Yaz,

İkncilik ödülümüz de var:-)

Bu arada ben de yazın bitmemesini isterdim ama ne yaparsın sonbahar geldi. Yine de severim aslında ben onu da... Kurt gibiyim, sisli puslu havayı severim :-), çok hüzün verici ama bir o kadar da etkileyici gelir.

8:01 AM

 

Post a Comment

<< Home