Tuesday, October 03, 2006

Bunu da başardım ya!


Sonunda liklere sevdiğim blogları eklemeyi başardım! Ne var bunda demeyin, alttakileri okuyun:

Arkadaşlar birşey itiraf etmek istiyorum: Ben birazcık teknoloji özürlüyümdür. aslında özürlüydüm demek daha doğru.Ama bu özrüm cep telefonları ve bilgisayar dünyası içerisinde döner durur... Cep telefonunun konuşma, mesaj ve uyandırma fonsiyonları dışında hiçbir yerini kullanmam ve kullanmaya da kalkışmadım. Bilgisayar ise yıllardır hayatımda. Aslında işimle iligili bilgisayar bilgim iyidir ve kullanmam gereken programları iyi kullanırım ama bunun dışında aman şunu kurcalayım, şunu da öğreneyim pek demem. İş başa düşünce herşeyi yaparım diye düşünüyorum:-) Aslında meraklı bir insanımdır, araştırmayı, okumayı, yeni şeyler keşfetmeyi, severim ama nedendir bilinmez bilgisayar dünyasına çok sıcak olduğum söylenemez...

Bu nedenle de blog açma olayına çok soğuk ve mesafeli bakıyor, blogları takip ediyor ama yorum bırakmak için bile ne yapılması gerektiğini araştırmaya çekiniyordum. Hatta bir yıl öncesine kadar blog dünyasının varlığından bile haberdar değildim. Google'den arama yapmayı yıllar önce oğlum öğretmişti ki o yaramaz ta o zaman powerpoint ve hatta biraz benim öğrettiğim autocad çizimi bile biliyordu! Neyse böyle bir ortamda mutlu mesut bloglar arasında dolanırken dedim ki kendime "neden? neden sen de yazmıyorsun? Yazmayı seviyorsun, bunaltıcı iş aralarına biraz renk katabilirsin, istersen yaparsın" dedim. Bir şeye karar vermek o işin yarısını yapmak demekmiş. Ben de işin ikinci yarısından başlayıp blogger nasıl olunur onu araştırdım. Bir şeye karar verince bir şekilde yapanlardanımdır ama bilgisayarda birşeyler kurcalamak ve başarıya ulaşmak benim gibi sabırsız bir insanı yorup sıkabiliyor... Keşke hemen sonuca ulaşılabilse...

Sonuç olarak boş bir vaktimde uğraşıp bloğumu açmayı becerdim. Şimdilik değişik bir şey yapmaya, ne bileyim değişik bir grafik oluşturmak filan, bunlara uzağım ama önemli birşey var ki Linkleri düzenlemek. Bir liste olmasını önemsiyorum aslında, çünkü günlük gezmelerimi daha kolay yapabilir, sevdiğim blogları listeleyebilirim.

Bu iş, yani linlerde sevdiğim blogları oluşturmak çok kolay olmadı. Yaa arkadaşlar ben mi çok beceriksizim, herkes biraz zorlanır mı bu işte. Yani epey bir zaman harcadım anlayana kadar. Hadi onu anladık, listelemek daha zor ve uzun. Hala ekleyeceğim bloglar var ama bugünlük bu kadar sanırım.

Yani diyeceğim şu ki, dünün teknoloji özürlü kadını ben bile bu işi becerdim ya, artık herkes herşeyi yapar:-)

Renkli linkler (pardon günler:-))

12 Comments:

Blogger nimetin.blogspot.com said...

renkler be teknolojiyle benimde aram hiç iyi değildir:)) evdeki elektronik eşyaları kullanmayı öğrendim o kadar. cep telefonum hala ilk cep telefonum. yeni cep telefonu alıp onu da öğreneceksin falan uzun iş:)) her bişeye de hakim olamayız ama dimi:))

nimet

10:11 AM

 
Blogger Age35 said...

Linkleri eklemek gerçekden sıkıntılı ve zahmetli iş..Bende uzun zamandır zorluğundan dolayı güncelliyemiyorum =(

11:42 AM

 
Anonymous Anonymous said...

canım benim beni de yana eklersen bildiğim kadarıyla blog hakkında istediğin yardımı edebilirim:))

4:31 PM

 
Blogger renkler said...

Sevgili arkadaşlar,

Yalnız değilmişim ne güzel:-)

Sevgili Kendini kandırma,

Seni de linklere ekliyorum canım, daha ekleyeceklerim de var bugün:-)

10:29 PM

 
Blogger EBRU said...

Sevgili Renkler diğer arkadaşlar gibi bende sana katılıyorum. Bende birkaç ay öncesine kadar blog sayfalarından bi haberdim. İş arkadaşım oğluna bir blog yapmıştım ve bundan da inanılmaz mutlu oluyordu. Bende ondan esinlenerek bir blog oluşturdum. Benim içinde bazı detayları öğrenmek çok zor oldu bu konuda sana katılıyorum. Hala da çok bildiğimi söyleyemeyeceğim. Ama yine de soracağın birşey olursa yardımcı olmaya çalışırım sevgiler...

11:00 PM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Mercan,

Bunları duymak beni rahatlattı. Kendimden ciddi kuşku duydum. Hayır, İngilizcemden de kuşku duydum.

Sevgili Ebru,

Yardım teklifin için çok teşekkür ederim. Şimdi kafamda bir iki soru var, halledemezsem yardım isterim:-)

Renkli güzel bir gün dilerim herkese...

11:16 PM

 
Blogger KUGUU said...

Eline saglik RENKLERcgm. Ustelik adimi en dogru anlamiyla sen yazmissin -bunun icinde ayrica tsk ederim sana.

12:50 AM

 
Blogger renkler said...

Lafı mı olur, bişey değil Kuğucuğum:-)

1:02 AM

 
Blogger Meltem said...

Yaaa sen beni sevmiyosun demek adımı göremiyorum. Ben de gelmem o zaman bana ne bana ne...

12:07 AM

 
Blogger renkler said...

Şebnemciğim, kusura bakma, daha herkesi yazamadım. Hemen blogger.com a gidiyorum canım:-)

12:24 AM

 
Blogger Bocuruk said...

Sevdiğin bloglar arasında olduğuma ne kadar sevindim bilemezsin. O link ekleme işini hiç sorma. Ben dün sayfamda bir renk değişikliği yapmıştım. Bütün linkler gitmiş. Bugün uğraştım tam yazdım ama işyerindeki hattım ( ki bu ayrı bir yazı konusudur ) azizlik yaptı yine ve sayfa görüntülenemiyor dedi :(( Tekrar uğraşacağım şimdi bu arada bu yorum da gelir mi ondan bile emin değilim. Ühü ühü ühü... ağlamak istiyorum

6:47 AM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Bocuruk, Yorumun geldi. Ben şanslıymışım.-)

7:31 AM

 

Post a Comment

<< Home