Thursday, October 05, 2006

Oğlum ve Ben:-)


Gördük görmedik demeyiz!!! Blog tarihimde ilk kez oğlum ve benim resmimi yayınlıyorum:-) Ne şiriniz değil mi?

Şaka bir yana hepimiz çocuklarımızla yatarken, onlara sarılırken böyle bir tablo çizmiyor muyuz? Ne tatlılar değil mi?

Allah herkesin yavrusunu ona bağışlasın, Onları bizden ayırmasın, en az şu kedicikleri kadar mutlu olalım:-)

Arkadaşlar bugünlük minicik ama şirin bir post oldu. Ama yarına hepinizin seveceği, bol resimli bir yazı hazırlamayı düşünüyorum. Hepinizi o eski günlere, çocukluğunuza götürecek.

Yavrularınızla ve sevdiklerinizle renkli uykular:-)

10 Comments:

Blogger Hanife said...

Ne kadar sirinler, bayildim:))
Ben de esimle tanismadan once fotografimi ayni espriyle gondermistim:))

11:46 AM

 
Blogger Nesrin DERİNKUYU said...

Merhaba çok sevecen içten samimi bir siten var kedilere de bayıldım çok şekerler:)
Banada beklerim
Sevgiler
Nesrin

1:41 PM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Hanife,

Bu resmi gören insanlar kendilerini en sevdikleriyle düşünüp benzerlik kuruyorlar sanırım:-)

Sevgili Wildrose,

Sitene geldim:-) Çok renkli bir siten var. Anneciğinin hazırladığı o sofradaki mamalar çok hoş duruyordu bu arada:-)

Sevgili kendini kandırma,

Haber vermeye geliyorum hemen:-)

10:49 PM

 
Blogger me said...

Zıpır'ıma sarılıyorum ben de ama elbette ki kendi annesi gibi değil,hiçkimse annenin yerini dolduramaz ki zaten.

11:59 PM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Pru,

Haklısın ama o seni annesi sanıyordur belki de. Bence doğurmak değil sevmek ve bakmak anneliktir...

12:17 AM

 
Blogger Damak Tadı said...

This comment has been removed by a blog administrator.

2:04 PM

 
Blogger Damak Tadı said...

Çok şirinler hemde çokkkk.

Sevgiler..

2:13 PM

 
Blogger cenkunal said...

http://alikahya.blogspot.com/2006/10/haber.html
Bu linkte olayın haberleşmiş şekli var.
:-)

1:02 PM

 
Blogger renkler said...

Evet Cenk,

Bizi yakaladı paparazziler!

7:10 AM

 
Anonymous Anonymous said...

çok tatlılar :)

3:41 PM

 

Post a Comment

<< Home