Wednesday, November 01, 2006

Yaratıklar!

İnsanlar ne zaman bu kadar adileşti? Daha doğrusu ne zaman bu kadar insanlıktan uzaklaştı? Ne zaman bu kadar kirlendik? Bu yaratıklara insan denilemez zaten... Hasta ruhlu beyinsizler... Aklıma gelen tüm küfürleri burada sıralamak isterdim şimdi, o kadar sinirliyim...

Hayatta beni en çok üzen insana yapılan fiziksel şiddettir. Allah hepimizi korusun... En kötüsü de çocuklara yapılan şiddettir. Dün akşam televizyonda izlediğim bir haber beni dehşete düşürdü: 17 aylık bir bebeğe annesi denilen kadının 4 arkadaşı tecavüz etmiş. Böyle bir şeyi aklım almıyor, nasıl bir hayvanlıktır bile diyemiyorum ki hayvani içgüdüler bile böyle bir şeyi hiçbir hayvana yaptıramaz. Sadece yaratık diyebilirim. Zavallaı bebeğim hastanede sürekli uyuyormuş! Yürüyen bebek yürüyemez olmuş travmadan. Tanrım daha fazla anlatamayacağım. O kadar sinir oldum.

Bir de haberde suçlu yaratıklara ve anne diyemeyeceğim o dişi yaratığa ne kadar ceza verilebileceğini anlattı. O kadar komik ki o minicik yavruyu incitmenin cezası. İnsan isyan ediyor. İnşallah en ağır şekli ile cezalandırırlar...

Böyle kirli bir dünyaya bir canlı getirmek doğru bir fikir mi, insan bunu sorguluyor.

Neyse kötü bir yazı ile başladım bunu biliyorum. Hepinizin morali bozulduğunu biliyorum. Bu pislikler ile dolu dünyada bunu ortadan kaldırmak için yapabileceğimiz hiçbirşey olmaması beni o kadar sıkıyor ki, kendimi çaresiz hissediyorum. Keşke yardım edebilsek, keşke çocuklara ve tüm insanlara yapılan işkenceyi önleyecek bir yol olsa, keşke herşey tertemiz olsa. Bu sadece bizim ülkemize ait bir sorun değil, dünyada çok ruh hastası var. Allah bizleri, sevdiklerimizi ve en önemlisi yavrularımızı her türlü kötülükten korusun...

İçinizi kararttım ama ilk postumda yazmıştım, hayatın her türlü rengi var, bugün bence siyah...

35 Comments:

Blogger EBRU said...

Canım inan dün bu haber yüzünden işyerinde tüm arkadaşlar demoralize olup ağladık. Bu iğrençliği tanımlayacak bir sözcük bulamıyorum. Keşke suçlular Yeşil Yol filmindeki gibi elektrikli sandalyede üstelik ıslak süngersiz idam edilebilseler. Böyle düşünüyorum çünkü o daha minicik bir bebek, savunmasız bir zavallı. Sorulsa belki doğmak istemeyecekti :(( O sapıklar bence insan olamazlar. Aklıma hep çocuklarımız geliyor. Hepimizin çocuğu var hepsi de masum. Bu canilerden ortalıkta çok var. Vallahi içim karardı. İĞRENÇ İĞRENÇ İĞRENÇ. O iğrenç insanlara karanlıklarla dolu bir ömür diliyorum :(

11:20 PM

 
Blogger renkler said...

Sevgşlş Ebru, böyle konuşmak istemezdim ama keşke cezaevine düştüklerinde oradaki kişiler onların cezasını verse... Cezaevinde tecavüzcüleri sevmezlermiş. Hele çocuk istismarcılarını. İnsanı kötü kötü düşündürtüyorlar!

11:39 PM

 
Blogger EBRU said...

Valla Renklerciğim biz aynı konuyu dün arkadaşlarla konuşmuştuk. Sana katılıyorum. İnşallah da öyle olur. Acı neymiş anlasınlar. Hem de bir kere de değil inşallah defalarca olur. Of ne söylesem ne dilesem rahatlayamıyorum inan ki. Hep aklıma o masum bebecik geliyor.

11:43 PM

 
Blogger cenebaz said...

Üstelik bu adi kadının başka başka erkeklerden 3 çocuğu daha varmış ve onlar da yetiştirme yurtlarındaymışlar. Böylelerini kısırlaştırmak lazım. Hem bu haltı yiyor, hem korunmayı bilmiyor, hem de doğurduğuna değer vermiyor, sahip çıkamıyor. Zaten onun için büyük oalsılıkla iş kazası o bebecikler.

12:03 AM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Çenebaz, Anne denemez zaten o kadına... O çocukların ne günahı var. Sokaktaki köpekler bile kısırlaştırılıyor, bu yaratıkları da toplayıp kısırlaştırmalı!

12:06 AM

 
Blogger mom said...

bu konu beni de o kadar allak bullak etti ki inanamiyorum insan oldugum icin utaniyorum resmen
bunu yapanlarin beyni ne sekilde calisiyor anlamiyorum bu kadar hastalikli beyinlere nasil sahip olmuslar da masum bir yavruya bu igrenc otesi seyleri yapabilmisler gercekten aklim almiyor...cok uzgunum

12:17 AM

 
Blogger tatlıcadı said...

Canım ya dün gazetede okuduğumda inan bende senin hissettiklerinin aynısını hissettim.Nasıl bu kadar cani,vahşice bir şey yapabilirler. Daha masum,savunmasız körpecik bir bedene :((((((

Bende de böylelerini hiç yargılamadan anında asacaksın.Keşke idam cezası kaldırılmasaymışta ibret olsaymış herkese.

1:22 AM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Mom, uzun süredir ağrımayan başım şu an feci tutmuş durumda, bu olay sinir etti beni cidden, bir de buranın stresi var...

Sevgili Tatlı Cadı, bence de idam cezası sırf bu çocuklara işkence yapan insanlara olmalı. Bakalım yapabilecekler mi itler! Hürriyetin sitesinde de öfgeli halkın yorumları var. Herkesi cidden sarsmış bu olay!

1:46 AM

 
Blogger Banu said...

Sevgili renkler; Yonca'ya gönderdiğim yorumu sana da gönderiyorum. Hala ağlıyorum ama bunun bebeğe bir faydası yok.
O bebek beni de mahvetti. O zavallı bebeğim benim oğlumla yaşıt. Ben oğlumun üzerine toz konmasını bile engelleyip gözüm gibi bakarken o kadının ve adamların yaptıklarına inanamıyorum. Nolursa olsun gözümün önünden gitmiyor. Çocuğun çektiği acıları düşünmeden edemiyorum. Bu insanların işkenceyle öldürülmesi lazım. Bu tip kadınların hiç onlara sorulmadan tüplerinin bağlanması lazım. Çünkü kesinlikle insan değiller. Bu zavallı bebek yurtta umarım mutlu olur. Keşke çok iyi bir aile onu evlat edinse. Türkiye'de çocuğu olanlar evlat edinemiyormuş diye duydum. Doğru mu bilmiyorum.

2:04 AM

 
Blogger Asortik Krep said...

Midem bulandı bütün gün.

2:09 AM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Banu, Türkiye'de evlat edinmek pek kolay değil benim bildiğim. Bir de insanlar illa bebekken, çok küçükken almak istiyorlarmış. Bence bu yanlış. O kadar yalnız çocuk var ki... Umarım bu bebeğin şansı yaver gider, inşallah çok iyi bir ailesi olur ve hayatı boyunca bu olayı öğrenmez.

2:09 AM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Mercan, bu insanlar asla düzelmez, yaradılışlarında kötülük var bunların,. Her insanın içinde iyi bir yan olabileceğini düşünürdüm eskiden. Fakat salt kötü insanlar var ne yazık ki.

Asortikçiğim, benim de başım çatlıyor sıkıntıdan.

2:11 AM

 
Blogger Aysel said...

SÖYLEYECEK SÖZ BULAMIYORUM. insanlığımdan utanıyourum bu haberleri okuyunca. Allah hepsinin cezasını hem bu dünyada hem de öbür dünyada kat kat versin.
Benim de 15 aylık bir bebeğim var. Dün onu kucağıma aldım ve bu çocuk için ağladım. Bizler bu toplumun eğitimli kesimiyiz. Yasalarda değişiklik yaptıracak kadar yaptırımımız olmalı. Sivil toplum örgütlerinin gücü buradadır. Çocuklara uygulanan böyle suçların karşılı ağır cezalar getirilmesiyle ilgili çalışmalar yapmalıyız.

2:42 AM

 
Blogger uykucu said...

benim şuanda ki tek duam o bebeğin olanları unutması ve gelecektede hatırlatılmaması ,öyle bir dünyada yaşıyoruz ki ya o yurt köşelerinde yine savunmasız kalıpta hasta ruhlu bakıcılar senin geçmişindede var deyip acayip şeyler yaparlarsa.insanlık iyice rayından çıktı avrupada yeni doğanlara bile neler yapılıp öldürülüyormuş gazetede okumuş inanmamıştım.umarım bir an önce bebeği iyi biri evlat edinirde kurtulur yavrum. o kadınında rahmi alınsın ve hepside en korkunç şekilde cezalandırılsın.allah çocukları korusun.

3:37 AM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Obez anne,

Üniversitede bir hocamız vardı, bize insanların oy hakkı sayısının eğitimle orantılı olması gerektiğini, mesela ilkokul mesunu bir kişinin, 1 oy hakkı varken, lise 3 oy, üniversite 4 oy, doktora yapmış 5 oy gibi farklı oy hakları olması gerektiğini söylerdi. Biz bunu insan haklarına aykırı bir durum olarak görür ve demokratik olmadığını savunurduk. Ama şu an düşünüyorum da pek haksız değilmiş. Eğitimli insanlar ülke için daha doğrusunu düşünebilir. Bu herkes için geçerli değil tabi. Yani eğitim tek kıstas olamaz ama ne bileyim, ülkeyi yönetenleri halk seçiyor işte...

3:49 AM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Figen, Düşündüm de korktuğunda aslında haklısın, her yerde ruh hastası insanlar olabilir, bu durumdan yararlanmak isteyenler de olacaktır. En iyisi o bebeğin kimliğinin değiştirilmesi ve bir yuvaya bu şekilde yollanması. Umarım iyi bir aile evlat edinir onu ve mutlu olur.

3:51 AM

 
Blogger fatos said...

Renklercim ben de bu haberi okuduğumdan beri hissettiklerimi kelimelere bile dökemiyorum... Ben daha bir kaç gün önce yazmıştım postumda ya, ben insanlığımdan utanıyorum böyle şeyleri okuyunca diye... Yani bu içimden geçenlerin en en en hafif cümlesi.. Benim aklım bu nasıl bir sapkınlık, psikopatlık vs.dir almıyor..

4:50 AM

 
Blogger akçahan said...

Malesef alabilecekleri cezayı düşündükçe, hukuki olmayan bir neticenin gerçekleşmesini ve bu hayvandan bin kat aşağı seviyedeki mahlukların cezaevinde ömürlerinin en acı şekilde sonlanmasını diliyorum.

5:03 AM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Fatoş,

Hatırlarsan ben de senin postuna yaptığım yorumda en kızdığım şeyin çocuklara ve hayvanlara yapılan işkence olduğunu söylemiştim. Onlar o kadar savunmasız ki. Aslında tüm insan ve canlılara yapılan işkenceyi kınıyorum.

Sevgili Akçahan,

Umarım bu alçaklar en ağır ceza ile cezalandırılırlar.

5:36 AM

 
Blogger Unknown said...

Sorma...
Benim de aklım almadı haberi okuyunca. Bu herhalde kötülüğün en üst boyutu. Çok çok acı...

6:22 AM

 
Blogger teyzenteyfik said...

cok fena bir olay..:(

ben sadece o adamlarin degil, kendimde dahil herkesin cezalandirilmasini istiyorum. Böyle bir pislik yapabilecek bir cins oldugumuz icin. O kisilerle ayni cinsten, insan cinsinden geldigimiz icin. o kücük bebegin acisini tüm dünya hissetsin istiyorum.

bir hayat ve ileride ona baglanacak belki de yüzlerce hayatin simdiden sekli bu olaydan dolayi oldukca kötü cizildi.

Hangi ölüm, kimin idami kurtarir ki bu yazgiyi simdiden sonra?

6:38 AM

 
Blogger ciceklibahce said...

İanılır gibi değil gerçekten! Bende haberi okuduğumdan beri allak bullak oldum. O bebeği düşünüyorum içim acıyor düşündükçe. İnsanlar nasıl bu kadar kötü olabiliyor nasıl bir bebeğe bunu yapabildiler!! Dilerim en kötü şekilde cezalarını bulurlar!!

8:57 AM

 
Blogger Unknown said...

Söyleyecek söz bulamıyorum,kanım dondu! Sevgili Renkler sen az bile yazmışsın.Allah gelsin haklarından o
aşağılıkların

12:13 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ben hala $oktayim.. inanmak istemiyorum... bunu bir hayvan bile hayvana yapmazken insan yapamaz gibime geliyor!!!! Allah'im koru bizii ve sevdiklerimizi....

5:35 PM

 
Blogger Yaz said...

İğreniyorum...

Başka da birşey söyleyemiyorum içim acıyor düşündükçe :(

12:21 AM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Küçük evin mutfağı,

Bu sabah o iğrenç insanları televizyonda gösterdiler. Allahsız yaratıklar, annesi denilen yaratığı yüzüne kötülüğü yansımıştı zaten. Bir de salmışlar kadını. Birileri bulsa da cezasını verse onun!

12:23 AM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Evrim,

Bu çocuğun ilerideki hayatının iyi olmsaı için dua ediyorum. İnşallah bir gün başına gelenleri üğrenmez. İnşallah iyi bir psikolojik tedavi alır...

12:24 AM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Çiçekli bahçe,

Bu adamlara ne ceza verilse aslında az. En iyisi aynı acıyı yaşamaları. Cezaevinde onlara gününü gösterir insanlar. Oradaki hırsızlar, dolandırıcılar ve hatta katiller bile bu tecavüzcüleri sevmiyorlarmış. Düşün yani kötü insanların içinde bile buna karşı bir tepki var...

12:26 AM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Siyah İnci, evet haklısın az yazdım, aslında yazacak çok şey var ama yazdıkça sinirim daha çok bozuldu.

12:27 AM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Salıncakta iki kişi, Tüm ülke şokta, iyisi, kötüsü, hırlısı, hırsızı, herkez. Kötülüğün üst noktası bu çünkü... Allah hepimizi, yavrularımızı ve sevdiklerimizi korusun

12:28 AM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Yaz, ben de iğreniyorum. Hayattan bile iğreniyor insan, nerede yaşıyoruz biz diyorum.

12:29 AM

 
Blogger Sorriso said...

Hayat o kadar berbat ki. Senelerdir karşı karşıya oturup güvendiğin komşuna bebeğini bırakıp pazara gidiyorsun. Eve gelip bebeğini alıyorsun. Sonra akşama çocukta nefes alamamazlık öksürme görüyorsun. Doktora gidiyorsun ve bebeğin boğazında ciddi miktarda sperme rastlanıyor. Düşünsene komşun güvenilir bir kadın ama ya kocası? Of ya, anne olmadan böyle haberler beni parçalıyor birde çocuğum olursa ne olur kimbilir?

12:52 AM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Tunika,

Çevremizdeki komşularımız, iş arkadaşlarımı, dostlarımız arasında bile ruh hastaları vardır. O nedenle ben paranoyak olmuş durumdayım. Çocuk bambaşka birşey...

1:12 AM

 
Blogger zilsizzarife'nin yeri said...

Renkler dediklerinde öyle haklısın ki benimde gördüğüm görüntüler içimi acıttı.Bunlar gerçektende insan olamazlar.Hiçmi merhamet olmaz yaa.Allah korusun böylelerinden.

3:12 AM

 
Blogger Gamzeli said...

AYY AYY ALLAH CEZASINI VERSİN ...DUYUNCA İÇİM ÜRPERDİ DOĞRUSU...

3:32 AM

 

Post a Comment

<< Home