Friday, December 01, 2006

Ayakkabını söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim... Post 2

Renkleri ve zevkleri tartışmaya devam:-)

9 Numara: Çok şıksınız, çokkk... Bu ayakkabıyla hem yemeğe, hem işe, hem çarşıya gittiğinizden eminim. Topuklu ayakkabı ile o derece rahatsınız. Hatta topuksuz ayakkabı giyseniz ayaklarınız ağrır, duramazsınız, yürümeyi şaşırırsınız. Öyle spor ayakkabılar, babetler, düz sandaletler size göre değil. Kadınlar hem sizi kıskanıyor, hem de yerinizde olmak istiyor. Ama bu ayakkabıyı taşımak da kolay değil, öyle her kadın taşıyamaz. Arada iş yerine daha ciddi ayakkabılar giymenizi öneririm, hani toplantılarda filan ne öyle laubali laubali?

10. Numara: Aaa siz pamuk prenses gibi bir kadınsınız. Kıyafetiniz ne ise ayakkabıyı da o kumaşla kaplatırsınız. Ayakkabı boyunuz ne uzar ne kısalır. 80 li yıllarda yaşıyorsunuz hala. Biraz daha feminen olun canım, ne öööle? Gece 12 den sonra dışarıda kalmayın ve ayakkabınızı düşüreyim demeyin. Prens filan kalmadı bu devirde ona göre...

11. Numara: Ayakkabı yerine terlik sevenlerdensiniz. Hani sizin bir numara değişik versiyonunuz Avrupa yakasındaki Makbuledir. Aslında çok şık ama umarım işe bunla gitmiyorsunuz. Çok ciddi değil, benden söylemesi. Hem çok parlak bir renk o! Biraz mutasıp olun!!!

12. Numara: Ço şeffafsınız. İçiniz dışınız bir! Valla hiç ayakkabı giymeseydiniz? Ama zevkli seçim Allah için. Alın bu terliği, alın eşinizi, sevgilinizi, gidin egzotik adalara, bir daha da gelmeyin:-)

13. Numara: Siz de şlap şlap terlik sevenlerdensiniz. Öyle parmak arası terlikleri ne severim ne giyerim, ne de çevremdekilere giydiririm. Bir kere rahat değil, sağlıklı değil. Amaaaannn bana ne, zevk sizin, alın gidin. 13 numarası uğursuzdur ayrıca, söylemedi demeyin!

14. Numara: Siz de kokoşsunuz, moda için yaratılmışsınız. Çiçekler, pullar, süsler, püsler sizin için ideal! Bunun üzerine şık bir krem tayyör, içine rüküş bir pembe bluz giyin, sonra da gözüme gözükmeyin. Umarım sarışınsınızdır...


15. Numara: Oha diyorum, başka bişey de demiyorum. Siz 70'li yıllarda afro saçlarla salınan zenci disco kraliçelerinden biriydiniz de hala böyle mi kaldınız? Mazallah bacağınızı kırarsınız. Bari 5 numarayı giyin ne olur, çevre kirliliği yapmayın. Tövbe tövbe!!!

16. Numara: Siz bir iş kadınısınız, bildim değil mi? Ama iş hayatının koşuşturması şıklığınızı bozmanızı engellemiyor. Tamam biraz mutasıpsınız, öyle ilgi çekmeyi tercih eden biri değilsiniz ama yine de zarifsiniz. Biraz değişik şeyler giymeye çalışın, hani içimizi bunaltmayın ne olur. Sizi 8 numaraya yönlendiriyorum, Onu giyin iş dışında... Eşinizin de içi açılsın biraz. Yoksa iki gün sonra sizi kapı önüne koyar (Bu söz ben yetişme çağında iş yapmayı reddederken annemin bana söylediği bir söz dür. Çok şükür eşim beni kapının önüne koymamıştır henüz!)

17. Numara: "Kırmızı olsun, 5 lira fazla olsun" diyenlerdenseniz bu ayakkabı tam size göre... Arkadaşım Wish kesin bunu seçerdi. Kırmızı giyen bir cesur bayan olarak sizi tebrik ediyorum. Ne cazibe bu! Yalnız biraz daha yumuşak renklere yönelin azıcık da gözümü alıyor ayakkabınız (kıskançlık işte!!!) Eh işte fena sayılmaz, geçiniz...

21 Comments:

Blogger KUGUU said...

RENKLERcgm gunaydin, 16nin resmini gorunce dann diye kalmisim. Almost all business ayakkabilarim bu ve turevi klasik modeldedir cunku. Ama unutma bende 348de var:)Iyi haftalar.

11:28 PM

 
Blogger - said...

Ben 9 ve 13'ü beğendim. Çok topuklu değilmiş 13'ü alabilirim sanırım.Ama tüm iş ayakkabılarım 16 numaraya benziyor :p

11:34 PM

 
Blogger Asortik Krep said...

Renklercim 9 numaraya bittim..Hatta Çarlinin düğününde kırmızı elbise altına bu modelin kırmızısını da giydim :))
11-14 ve 17 yi de alabilirim..
Güzel konulara girmişsin..Şimdi de elbiselere geçermisin biraz :))
Gece elbiseleri mesela..

2:23 AM

 
Blogger Pel said...

Valla ben 9 numaraya bayıldım. İş yerine bu tip ayakkabılar giymem olanaksız olsa da(ne de olsa bir fabrikada çalışıyorum, hem de ağır sanayi) arkadaşlarla katıldığım gecelere ve yemeklere süper olur bu... Bir de şu kıpkırmızı olan modele bittim... Zaten ayakkabı hastasıyım, neden yaptın böyle birşey, neden neden ah.... Şimdi gidip bi ayakkabı almam gerek acilen!

2:30 AM

 
Blogger renkler said...

Kuğucuğum, şu anda benim ayağımda şu 16 numeronun neredeyse aynısı var. Bu tip ayakkabılar içinde mutsuz hissetsem de iş hayatında gerekiyor. Gerçi bizim iş yerimiz genelde çok sıkı değil, ama öyle toplantı moplantı olacaksa bir klasiğiz, bir klasik sorma!

Bu arada bugün üşenmedim, senin için bir 348 numara modeli buldum. En sonunda yılbaşında giymen için önereceğim:-) Bekle:-)

3:25 AM

 
Blogger renkler said...

9 a ben de bittim. Yazın giydiğim ayakkabılar çok benzeR. 16 numarayı sorma, şu anda ayağımdaki aynısı sayılır, biraz daha topuksuz hatta.

3:27 AM

 
Blogger renkler said...

Asortikçiği, 9 benim de favorim. 17 numaraya hangi kadın hayır diyebilir ki. Hatta hangi erkek hayır der:-) Elbiselerimiz de olacak tabi. Ama daha kışlık ayakkabı ve sporlara geçmedik:-)

3:29 AM

 
Blogger renkler said...

Pelciğim, tüm amacım bu zaten, ayakkabı satışlarını arttırmak.-) 9 numara ve kırmızıya tüm kadınların bayılacağını biliyordum. Sizi kokoşlar sizi (kendim neysem:-))

3:30 AM

 
Blogger Bng.U said...

acaip şekilde ayakkabı alasım geldi. istediğim kiloya inersem şööle günlük de kullanabileceim şık bi topuklu alacam :))
renklercim saol hehe..

6:19 AM

 
Blogger kurunane said...

17 muhteşem bence. asla kullanamam o ayrı bişey ama çok güzel bee.

6:23 AM

 
Anonymous Anonymous said...

kesinlikle 9, aynisinin benzeri var hatta bende, tum yaz ayaklarimdan cikarmadim :)

7:11 AM

 
Anonymous Anonymous said...

kesinlikle 9, aynisinin benzeri var hatta bende, tum yaz ayaklarimdan cikarmadim :)

7:12 AM

 
Blogger Yaz said...

Renklercim çok güldüm yahu :) hani şu 11 no.lu Makbule terliği var ya onun aynısı diyebileceğim bir terlik aldım bu yaz. Rengi de aynı :) O terlik hakkında ki yorumunu okuyunca çok rüküş hissettim kendimi :) ama lame bir çanta, şık bir bluz, güsel bir kot ve bu terlikler yaz akşamlarında çok şık duruyor. Valla bak :)

7:52 AM

 
Blogger renkler said...

cCcciğim, kıyafeti zayıflayınca almayı bekleriz hepimiz ama ayakkabıyı almak için neden zayıflamayı bekliyorsun:-) Ödül mü olacak yoksa:-)

7:54 AM

 
Blogger renkler said...

Kurunaneciğim, neden giyemeyecekmişsin? Giyilecek bir yer çıkar elbet. Verelim sana 17 den?

7:55 AM

 
Blogger renkler said...

Salıncakta iki kişiciğim, benim de favorim o. Bir yaz gelse dimi? Açık ayakkabılarımı özledim. Geçenlerde eşimle lüküs bir yere gittik, ben siyah etek ceket (klasik ama şık) kıyafetimin altına file çorap giydim. Eşime yalvardım ne olur açık ayakkabı giyeyim diye, kokoşluk yapma kış kış dedi! Haklıydı ne diyeyim:-(

7:58 AM

 
Blogger renkler said...

Yazcığım nerelerdesin? Yoktun ortalarda, bak eksikliğin hissediliyor.-) Terlik konusunda kendini sıkma, her ayakkabıya şaka yollu bir taş attım, yoksa topukluların hemen hepsine bayılırım. O da çok şık, eminim hoş duruyordur. Hem rüküşlük moda bu sene:-)

7:59 AM

 
Blogger Bng.U said...

evt cnm ödül olarak ;)
zaten kıyafet almaya da çıkıcam.. hadi kıyafet ihtiyaç ama ayakkabı keyiften olacak:)
ayakkabı ve çanta takıntım vardır. takım olsun isterim uysun isterim ama kilo vermeden herşeyi yasakladım kendime..
Gaza geldim bakalım nolacak :))))

8:26 AM

 
Blogger KUGUU said...

RENKLERcgm beni mahcup ettin simdi cvbini okuyunca. Hem sabirsizlikla bekliyorum bana ozel yilbasi modelini, hem de ben sana daha anket hazirlayamadim:) Ya ama inan dusundum. Benim nacizane!! tarzim - kendi blogumun "CIN'li-anketleri" var biliyorsun ama senin istedigin gibi bir suru soru ve sobe turu yok, ne yapmali??

9:52 AM

 
Blogger renkler said...

cCc ciğim, kendine çok da ceza verme canım, ayakkabı istiyorsan git al. Yazık bize yaaa. Kilomuz var diye alışveriş bile yapamıyoruz. Hayır bu durumda alışveriş krizimi önlemek için ev eşyası almaya yöneliyorum.

12:01 AM

 
Blogger renkler said...

Kuğucuğum no problem. Ben de kendi anketimi kendim yaparım, senin bloğun zaten başlı başına anket:-)

12:01 AM

 

Post a Comment

<< Home