Tuesday, December 12, 2006

Bakın şu çiçeğe...




Şu üstteki resimleri özellikle Asortik için yayınlıyorum. Hem resimli blog seviyor:-) Hem de geçen ona yıllar önce iş hayatına ilk başladığımda aldığım minik bir kaktüsten bahsetmiş ve bilgisayarımın hemen yanında duran bu kaktüsün çiçek verdiğini (hem de bolca) anlatmıştım. Resmini istemişti ama kaktüsüm Allahın rahmetine kavuşalı yıllar olmuştu. İşte ben de o yüzde evimde beslediğim (yetiştirdiğim yerine beslediğim demek daha hoşuma gidiyor:-)) iki bonzaimden (minik ağaç)birinde açan çiçekleri yayınlamak istedim. Aslında şu an daha da coşmuş durumda ama şu fotograf makinası bağlantı zımbırtısı kayıp biliyorsunuz ve çekilen resimler CD ye kaydedilmek üzere eşimin insafını bekliyor:-) Ama iki bonzaimi sizlere bir gün tanıtacağım ve o resimler daha iyi olacaktır ve daha çiçekli:-) Asortikçiğim, şu bizim teksas balkonunu da çekeceğim aklımda...

Allahın güzelliklerine bir kez daha hayret ediyorum. Dünyada bu kadar pislik, sapık, çocuklarını döverek öldüren anne, çocuk sapıkları, hasta ruhlu insanlar, kargaşa, küresel ısınma varken güzelliklerin de bir yandan devam etmesi ne büyük bir çelişki!!! Bir ağaçta, bir kaktüste çiçek açsın... Lütfen maşallah diyin:-)

Bu arada siz rapor vereyim:

- Hala hastayım ve sürünüyorum,

- Hala iş yerindeyim, bir sürü işim ve hatta bir şirket içi toplantım var,

- Burun kırmızı, kıpkırmızı,

- gözler sulu ve şiş,

- Kıyafet sade (hatta kot üzere ince bir kazak ve terleyip üşümemi kontrol etmesi için beyaz bir şal (ama şık Allah için) Arkadaşım Wish de aynı renk ve desende hırka giymiş, ikiz gibiyiz (bazen oluyor bu)

- İki gündür düz, topuksuz süet ayakkabımı giydiğim ve bir gıdım makyaj yapmadığıma göre anlayın ne hastayım,

- Dün rejim çok iyi gitti. Genelde iştahım kaçmaz ama dün yemeyi çok aklıma getirmedim. Annem sağolsun semizotu yapmış, sarımsaklı yoğurt ile iyi gitti.Birazdan annişi arayıp şımarmayı, kendimi acındırmayı ve mercimekli çorba için dilenmeyi düşünüyor ve planlıyorum:-)

- Eşim akşam beni kaldırıp bal verdi ve sanırım öksürüğümü biraz kesti. Balı öneren arkadaşlarıma teşekkür,

- Eşim sabah 10 dakika erken kalkıp portakal suyu sıkmış, ona da teşekkür, ben de çok güzel ama rejimi bozmayacak güçlü bir kahvaltı hazırladım, hasta hasta eşime benim kıymetimi bilmesi için buradan çağrı yapıyorum (zaten bilir O, canım benim şımarıklığımı çekiyor kaç gündür...)

- Evime gidip dinlenmek, uyumak istiyorum,

- Oğluşun bugün fen sınavı var. Fen benim en hakim olduğum dersti ve bu halde çalıştıramadım, buna üzüldüm ama oturduğum yerden bet bir ses ile su döngüsünü, genleşmeyi, yoğunluğun nasıl hesap edildiğini, maddenin ayırt edici özelliklerini anlatmayı ihmal etmedim. Aslında kaç kez anlattım şimdiye kadar, iyi bir not almalı. Allah Ona ve arkadaşlarına yardımcı olsun, inşallah iyi bir not alır miniğim,

- İnsan hastayken televizyon bile izleyemiyormuş bunu anladım,

- Cuma yaşgünüm (hediyeleri hazırlayın:-)) ama bu halde nasıl kutlayacağız bilemiyorum.

İşte böyle, kendinize iyi bakın. Renkli öpücükler yolluyorum...

15 Comments:

Blogger KUGUU said...

Hadi iyiles artik- cumaya az kaldi canim:)

1:16 AM

 
Blogger Yaz said...

Bugün bende erkenden evime gitmek istiyorum. tansiyonum düşmüş biraz önce ölçtüm. Pek iyi değilim yani. Ama bence de sen cumaya kadar iyileş :)

2:18 AM

 
Blogger renkler said...

Kuğucuğum, iyileşmeliyim. Demin iki tabak mercimek çorbası içtim valla sıcak sıcak. Boğaz ağrımı azalttı. 141x2 kalori çorba + 97,5 kalori ekmek (kepekli sandviç ekmeği, üzerinde kalorisi yazıyordu, çorbanın kalorisini iste internetten buldum:-) olaraktan çok da rejimi bozmadım.

4:22 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Geçmiş olsun Renkler'cim. Dilerim hemen iyileşirsin.
Ne tesadüf:) biz de dün kaymaklı künefe yedik.
Umarım oğluşunun sınavı iyi geçmiştir ya da geçecektir.

4:22 AM

 
Blogger renkler said...

Yazcığım, geçmiş olsun sana da. Bizim burada bir arkadaşımızın da burnu kanadı stresten valla... Sen cumaya kadar iyileşmemi istersin de ben iyileşmez miyim:-)

4:23 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Aaa, aynı saniyede gönderdik:))

4:23 AM

 
Blogger renkler said...

Ayçiçekçiğim, sana yorum yollayamıyorum canım. Nilaya da yollayamıyorum. Hatta anonim atayım dedim o da olmadı...

Aynı anda buradayız ne güzel:-)

4:24 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Evet, beta sorunu gitti, google sorunu başladı. Şu son haftalarda sürekli problem çıkarıyorlar maalesef.

4:31 AM

 
Blogger - said...

Canım yaaa Cuma'ya kadar iyileşirsin umarım, parti var Cuma'ya parti...Ya biliyomusun benim yıl içerisinde en sevdiğim gün doğumgünüm o gün aşırı mutlu oluyorum, çok megalomanım galiba : ) Çiçeklere bayıldım ne güzel açmışlar öyle, bizim evde böyle işlere kociş bakıyor ben biraz beceriksizim bu konularda. Hatta adamcağız ne güzel 4 tane çam bırakmıştı o gelince dikecektik ama ben naptım hepsini öldürdüm. Çünkü balonda unuttum ve resmen kahverengi oldular, çok üzüldüm sonra. O gelince eve güzel bir çiçek köşesi yapacağız...

Öpüyorum seni...Bu arada post yazdım beklerim...

5:00 AM

 
Blogger Asortik Krep said...

Çiçek çok güzel ve teşekkür ederim resimler için..
Çiçeğin adını biliyormusun?

7:03 AM

 
Blogger renkler said...

Ayçiçekçiğim, bazı yerlere şimdi de ben yorum yazamıyorum:-) İlginç değil mi?

7:48 AM

 
Blogger renkler said...

Kelebekçiğim, cezan bitti ha? Hemen geliyorum...

Ben de çiçek bakma özürlüyüm ama iki bonzai ağacım ile çok ilgileniyorum. Bu resimdeki annemdeydi ve annem bakmadığı için (özel bakımı var, ileride anlatacağım) biraz kötü oldu. O resimde çok iyi durumda değildi. Şimdi güneş alan bir yere koydum kendine geldi. Çiçek köşesi harika olur:-)

7:50 AM

 
Blogger renkler said...

Asortikçiğim, bu bir çeşit bonzai ağacının çiçeği ama ağacın tam adını bilmiyorum. Ağabeyim hediye getirmişti vakti zamanında. Bonzai ağacı eve uğur getirirmiş ki buna inanırım. İstersen ve bulabilirsen mutlaka al, bakımını ben anlatırım çünkü biraz zordur ve sevgi, ilgi, konuşma, hareketli ev ister. Bir de hepsi çiçek vermiyor. Hatta çiçek verenini bulmak çok zormuş, biz de habersiz bulduk abim sayesinde...

7:52 AM

 
Blogger Nasıl geçti habersiz... said...

Güzel arkadaşım.
Bugün yoktum,yazını gece okuyorum.
:(
kıyamam,şimdi koçluğa gelirim işte.
sana yardımcı olmak için.

Yaşgününü nasıl kutlarız yoksa,bak bir yaş gençleşeceksin ne güzel.:)

Allah'ım şifa versin.sevgilerimle...

7:26 PM

 
Blogger renkler said...

Yağmur Damlacığım sağol... Bu gün bir de gözümde konjuktivit cinsi bişeyler başladı. Kırmızı ve kaşınıyor. Yarın yani yaşgünümde ne halde olacağım kimbilir... Yarın için iznimden kullanmayı istiyorum. Aslında başka biri olsa kaç gün gelmez işe hastayım diye...

Gençleşiyor muyum:-) Öyle diyelim...

10:38 PM

 

Post a Comment

<< Home