Thursday, December 21, 2006

This is a wedding dress for a dog!




Yaz ikinci tercihinde bildi:-) Bu bir gelinliktir. Köpeğim Şuşu'nun gelinliği:-) Şaka şaka, köpeğime gelinlik giydirecek kadar şuursuz değilim çok şükür. Hem bir köpeğim de yok. Bu İngiltere'de köpekler için satılan bir gelinlik...Sadece 65 Sterline köpeğinizin olabilir. İlgililere duyurulur...

Çok komiğime gitti çünkü ilk başta ben de bir küçük kızlar için düğün kıyafeti olabileceğini düşünmüştüm çoğunuz gibi. Sonra görünce oha çüş dedim.

Dün sizi çok merakta bıraktığımı biliyorum:-P Ama dün şirkette çılgın bir gündü. Yani hep çılgın da dün kendimizi aştık. Yüzlerce pafta kontrolü yaptım, beynim döndü. O nedenle blogla pek ilgilenemedim. Akşam eve gidnce stresimizi atmak için uzun süredir yapamadığımız şarap gecesi düzenledik eşimle. Gelirken harika bir isli peynir, Hellim peyniri ve zeytinyağlı dolma aldık ki çok başarılı yapar aldığımız yer... Ve harika taptaze çavdar ekmeği. Bir de ben tabağa zeytinyağı koyar, ortasına bir tatlı kaşığı zeytin ezmesi atarım. Kenarlara kekik ve kırmızı biber. Ekmeği buna banmak harika oluyor.

Rejim ne oluyor diyeceksiniz... Valla çok az az yedim ve gün içinde zaten neredeyse hiç birşey yememiştim. İki kadeh şarap 200 kalori ne yazık ki. Ama stres üzerine iyi geldi. Ön bir yılbaşı kutlaması oldu çam ağacı karşısında. Peyniri de ölçülü yedim. Yaprak dolmasını çok yedim. Oh yedim işte!!!

Şimdi evdeyim, birazdan işe gideceğim. Kendinize haftasonunda iyi bakın. Eşinizi ve kendinizi biraz şımartın. Özel bir ev yemeği yapın veya bizimki gibi şaraplı mumlu sade bir gece düzenleyin. Şarap gerekli değil tabi, maksat beraber güzel bir sofra paylaşmak, konuşmak. Evliliklerde en tehlikelisi konuşmamak, konuşacak birşeyin kalmaması, aman dikkat!

Bu arada dün televizyon kanallarını zaplarken bir programda, bir adam bir Rus atasözü söyledi, çok komiğime gitti, paylaşmak istiyorum: "Kadının çirkini yoktur, votkanın azı vardır" Bunu bir erkeğin söylediği ne kadar belli değil mi arkadaşlar?

Öptüm ve kaçtım...

35 Comments:

Blogger KUGUU said...

Ve yine sana ilk yorum benden elbette RENKLERcgm :) Bir an yazinin basinda nasil yani senin kopeginde mi var oldum:)
Sarap gecesi guzel olmus, sefaniz olsun canim. Dun dedigim gibi full out of office idim, gece de gec gelip yorgunluktan yazamadim.

11:31 PM

 
Blogger birten said...

ayy hic aklima gelmezdi, böyle bir elbiseyi köpek giyecegini:)) ayni kücük cocuk elbisesi gibi:)))
sarap bende cook severim, yanindada cesitli peynirler...simdi bana uzak,ve saraptada bukadar kalori oldugunu bilmiyordum dogrusu:((

11:47 PM

 
Blogger Yaz said...

Oleyyy :) bu tahminimi yazarken çok saçma gelmişti ama şansımı deneyeyim demiştim :)zavallı köpecik komik ve sevimli olmuş.
Şarap gecesi çok iyi olmuş. Ben de bu akşam öyle birşey planlayabilirim ama benim eşim şaraptan pek hazzetmediği için bira yada rakı gecesi olabilir :)
Eşlerin birbirleriyle konuşabilmesi konusunda %100 katılıyorum. Eşler birbirleriyle vakit geçirirken sıkılmamalı ve saatlerce sohbet edebilmeli bana göre.

12:24 AM

 
Blogger renkler said...

Kuğucuğum, aslında köpekleri çok severim. Ama kurt köpeği filan olmalı. Lakin bahçeli bir evimiz olana dek bu hayali ertelemeliyim. Bakınız Kuğunun postu, hayyalleriniz nedir sorusu cevabım.

1:16 AM

 
Blogger renkler said...

Birtenciğim, bu kalori olayı beni de şok etmişti ve internetten araştırdım bir bir şişe şarapta 600 kalori var. Bizim bardaklar ile bir şişeden 6 tane doluyor. demek ki bir dolu bardak 100 kalori:-( Birada daha fazla, viski de de ama zaten viski çok az içiliyor.

1:17 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Ben de aklımdan geçirmiştim ama saçma bir düşünce gibi görüp yazmamıştım : )) Anlamıyorum bu insanları...

Ne güzel stres atmışsınız eşinle, ah benim kociş de gelse de ben de onu şımartsam. Neyse allahtan 25 günümüz kaldı, bazen gözümde çok büyüyor ama 25 gün nedir ki 3 haftacık...

Ben haftasonu ne yazık ki çalışacağım : (( Sana iyi haftasonları canım...Öpüyorum

1:20 AM

 
Blogger renkler said...

Yazcığım, köpecik ne zavallı cidden. Miniğimin doğasına aykırı öyle giyinmek. Çok mutsuz olmalı:-)

O zaman siz de bira gecesi yapın. Yalnız bira yanında kızarmış patates (ben elma dilimi tercih ederim), yengeç bacağı köftesi (gülme, marketlerde donmuşu satılıyor ve çok lezzetli, bazı restoranlarda akdeniz lokumu diyorlar, nefis) akdenizi lokumu yanında tarator ve severseniz sosis (ki ben almayayım) yap mutlaka. Zeytinyağlı kesmez bira yanında. Dolayısı ile biraz kalorisi artar ama o da çok zevkli olur. Ben bazen yazın sıcakta, balkonda güneş batarken bir bira götürmeyi severim ama bu sene pek yapamadık... Rakı kültürümüz ise hiç yok...

1:21 AM

 
Blogger renkler said...

Kelebekçiğim, ben de görünce şok oldum... Eşin gelince siz de yapacaksınız merak etme... Haftasonu çalışman yazık olmuş. Ben de boyaya gideceğim ki benim için işkence. Offf...

1:23 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Merhaba renkler, bir kac gün bakmadim sayfana, sende herkesi merakta birakmissin:))

Ben hemen bilirdim, bir köpege ait oldugunu:-)saka saka.

Cok haklisin, kari koca mutlaka kendilerine zaman ayirmalari lazim, konusmak, filim izlemek, eglenmek, mutlaka yapilmali, yoksa ne anlami kalirki.

Bakiyorumda, cok romantik bir aksam gecirmissiniz. Ya sizin su bebek isi ne oldu? Düsünüyormusunuz hala?

1:52 AM

 
Blogger Gamzeli said...

Aaaaa hiç aklıma bile gelmezdi doğrusu...İyi yapmışssın,eşinle beraber yemek haika bir fikir :)

2:02 AM

 
Blogger renkler said...

Sevilaycığım, düşünüyorum hala ama bir yıldır aldığım bir ilacı yeni bıraktım, doktor altı ay beklememin iyi olacağını söyledi. Sonra ne olur bilemem, hayırlısı neyse o olsun...

2:02 AM

 
Anonymous Anonymous said...

haha bizim köpeğe alim ondan :)
Ama evlenmeye pek niyetli değil yaklaştırmıo yanına kimseyi.. terier görünümlü pitbull bizimki :))

2:42 AM

 
Blogger senabera said...

Valla annenden çok özür diliyorum..
Annenin şimdi bile 50'li kilolarda olduğunu düşünerek ,evlenirken çok zayıf olabileceğini düşünmüştüm.
Ancak şimdi daha dikkatli inceleyince;omuz kısmının bir hanıma olamayacağını fark ettim.!
BU arada seni en başından beri okuyor ve kendime çok yakın buluyorum.SEVGİLER..

3:02 AM

 
Blogger renkler said...

Gamzeliciğim, tahmin etmesi çok güç olurdu... Umarım sen de evlenince güzel, romantik sofralar hazırlarsın:-)

4:03 AM

 
Blogger renkler said...

ccc ciğim sen evlenirken köpeğine böyle bir kıyafet yaptırırsın, madem ki evliliği düşünmüyor:-)

4:04 AM

 
Blogger renkler said...

Senabera, çok dikkatli bir okuyucuymuşsun doğrusu... Annem evlenirken de 50 li kilolardaymış, hiç değişmemiş anlayacağın... Sevgiler...

4:11 AM

 
Blogger Annelog Atölye said...

Çok hoş bir akşam olmuş, kaloriyi affettirir bence:)

7:51 AM

 
Blogger gazel vakti said...

Renklercim çok romantik ve aynı zamanda iştahlı gördüm seni.Ve bide yemek kültürün içkji kültürün bol sanırım ne neyin yanında uyar ve iyi gider kısmı.

10:43 AM

 
Blogger renkler said...

Annelogcuğum, bugün sıktım kendimi, az yedim yani... Yarın anne ve babamızı ziyarete gideceğiz, anniş döktürecektir. Offf bakalım tutabilecek miyim:-)

10:57 AM

 
Blogger renkler said...

Gazel vakticiğim, iştahlıyım tabi, her daim:-) İçki kültürü dediğim şey aslında bira ve şarapla sınırlı. Eşim zaten çok çok az içer, kırk yılın başı bir iki kadeh, ama ortamın, eşik eden yiyeceklerin uyumlu ve hoş olmasını sever. Ben de arada şarap seviyorum ama ritüeli benim için de çok önemli. Arada bir içtiğimiz için süsleyerek içiyoruz. Dışarıda hiç içki içmiyoruz, içkili yerleri sevmiyoruz açıkçası...

11:00 AM

 
Blogger Hanife said...

Dunde ben gordum bir tane. Adam kopegine tuylu ve fosforlu sari bir sey goyrdirmis, zavallicik adamin kucaginda , etrafi seyretmekte..
Bana cok sacma geliyor bunlar. Yazik hayvanciklara..
Bu arada nasil oldun Renklercim?? Biraz daha iyiisn degil mi??
Ben de gecen gunlerde yataktaydim, simdilerde ayaktayim gerci ya antibiotik sayesinde:)
Dikkat etmek gerek sagligimiza:)
Sevgiyle..

4:49 PM

 
Blogger Gamzeli said...

İnşallah canımcım...

12:41 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Ayyyyyyyyyyyyyy inanmiyorum ya super bisey bu yaaaa harika ben de kedim icin damatlik siparisi veriyorum hemen :)

2:44 PM

 
Blogger nimetin.blogspot.com said...

bak gecenin birinde oturmuş renklere yorum yazıyorum:))))) renklerim benim:)) 2007 planlarını merakla bekliyorum:)))

nimet

3:03 PM

 
Blogger Talisman said...

Vayy şarap gecesi güzel olmuş. Off canım şarap çekti Pazar Pazar işte iken yapılır mı bu bana? Şaraaaaaaappppp..:))

4:42 AM

 
Blogger Burcu said...

köpecik çok şirin olmuş ama yaaa kesin haywancağıza o kıyafetin üstünde olması zul geliyordur ama yine de şirincik olmuş :)buarada şarabı bende sewerim afiyet olsun elbette hayat kaçamaklarla güzel...öpüyorum ...

4:54 AM

 
Anonymous Anonymous said...

ayy çok komik yaa.. köpecik de pek bi mutlu(!) görünüyor gelinlik içinde.. :))

12:52 PM

 
Blogger renkler said...

Hanifeciğim, geçmiş olsun canım... Benim grip geçti ama arada öksürük tıksırık oluyor. Ama ben asprin bile almadım, sadece vitaminle geçirdim. Belki ondan uzun sürdü... Antibiotikler hem çok ağır geliyor, hem de feci alerji yapıyor... Kendine iyi bak...

10:33 PM

 
Blogger renkler said...

Noniciğim, bir kediye birşey giydirmek pek mümkün olmaz sanırım. Kediler çok özgürlüğüne ve rahatına düşkün yaratıklar:-) Bir kedim vardı (harika bir Ankara kedisi, bembeyaz...) bir gün arkasına nasıl becermişse bir bant yapışmış, tüm gün evin içinde dört döndü, koşturup durdu, elletmedi de kendisine. Ne huysuzdu!

10:35 PM

 
Blogger renkler said...

Nimetçiğim, valla 2007 benim yılım olacakmış! Yay burcuyum ya, Jupiter birşeyin içine mi girecekmiş neymiş, bu da yayları şanslı kılıyormuş. Yaa inşallah. Eşimle aklımızda bir proje var o olsa... Bu sene için güzel şeyler dileyelim...

10:36 PM

 
Blogger renkler said...

Talisman, pazar pazar ne işin var işte? Yazıkkkk... Ben bazen şarap gecelerini özellikle pazar gecelerine denk getiririm. Böylece pazar sendromu diye birşey kalmaz, pazar iç sıkıntısını dağıtır :-)

10:38 PM

 
Blogger renkler said...

Karmançorman, bizim bir tanıdığın iki köpeği var, onları dışarı çıkartırken kazaklar, yağmurluklar giydiriyor bir örnek. Aslında evet çok şirin oluyorlar ama ne bileyim sonuçta hayvanın doğasına aykırı...

10:39 PM

 
Blogger renkler said...

Kubiş, sorma bir mutlu bir mutlu! Bence bu köpecik evlenmek istemiyor:-)

10:39 PM

 
Blogger EBRU said...

Sevgili Renkler vallahi pes diyeceğim ne diyeyim :)) Hiç aklıma gelmemişti. Sevgiler...

6:46 AM

 
Blogger renkler said...

Sana da sevgiler Ebrucuğum...

7:06 AM

 

Post a Comment

<< Home