Wednesday, December 06, 2006

Vallaha billaha son ayakkabı postu!

Arkadaşlar vallahi son. Anılarımı, dün ne yaptım ne aldım ne giydimleri, diyet sorunlarımı anlatmayı özledim.

23. Numara: Çizme gönlüm sende, pardon, pembe gönlüm sende diyenlerdenseniz bu çizmelerde alın birkaç renk. Gamzeciğim, sivri topuk çizme mi demiştin canım. Kırmızı rengini de verebilirim sana...

24. Numara: Aman da aman o ponponlarınızı yiyim. Olmuş yaşınız otuz küsur, hala kızınızla bir örnek giyiniyorsunuz. Gerçeği kabul edin ve babaanne ayakkabısı giymeye kendinizi alıştırın! (Şaka tabi bu da, daha çok genciz hepimiz, çıtırız)

25. Numara: Spor giyim seviyor, rahat rahat gezeyim, göreyim diyorsunuz. Gezgin bir yapınız var dimi? Arada bir evinizde oturun da kek börek pişirin, konu komşu çağırın, altın günü düzenleyin. Anneniz de sevinir yazık. 11 numaralı terlik bu günlerde hava atmak için faydalı olabilir. Ama siz bu sakarlıkla pasta tabağını taşırken düşersiniz kesin!

26. Numara. Anneane botu bu. Siz de giyiyorsanız içiniz geçmiş diyebilirim. Bot desen bot değil, ayakkabı hiç değil, topuk kişiliksiz. Kışın sizi kimse görmeyecek mi zannediyorsunuz? Sizi 23 numaraya yönlendiriyorum. Hem de ceza olarak pembeye!

27. Numara:Sporcusunuz ha? Öyle kas içinde bacaklarınız yoktur umararım. Aslında hoş renkler, sevdim... Ama sadece bunun içinde yaşamayın. Hayır pembe istiyorsanız ne güzel modellerimiz var, pembesini verelim?

28. Numara: De geettt! Ne bu, koltuk kumaşı mı ayakkabı mı. Nasıl bir insan olduğunuzu yorumlamam için bir psikoloğun yardımını almalıyım. Iykkkk! Çok kötü


29. Numara: Havanız batsın. Siz şu 23-24 yaş grubu çıtırlarındansınız di mi? Ne! Kıskanıyormuyum? Ne kıskanacağım sizi. Nikemış! Hıh!


Bunu beğendiyseniz siz bir sakarsınız:-)

Bunu beğendiyseniz siz bir ERKEKSİNİZ. Nasıl bildim ama di mi*

VEEEE... 348 NUMERO! Kuğunun dört gözle beklediği çizme!

Kuğu için özel dizayn edilmiş olup havasına hava katacaktır. Yılbaşında giysin diye sipariş verilmiştir. Kuğucuğum içindeki süsleri çıkart, üzerine de güzel, parlak bişi geçir ,yılbaşı balosuna bunla git canım. Diğer teki daha yapılıyor...

17 Comments:

Anonymous Anonymous said...

tüm ayakkabi postlarindan ben su spor ayakkabilarini seciyorum, gündelik hayatimda da cok giyerim sporayakkabilarini, hayir 23 - 24 yaslarinda degilim malesef ama kendimi genc hissediyorum, ne yani, sadece o yasgurubundakilermi giyebilir bunlari, ha ha ha

4:56 AM

 
Blogger renkler said...

Sevilaycığım, sen incecik, genç kız gibi bayansın zaten, sen giyebilirsin.-) Şaka bir yana hepimiz giyeriz tabi. Ben topuksuz giyeceksem spor ayakkabıyı tercih ediyorum gündelik hayatta.

6:45 AM

 
Blogger gazel vakti said...

Dün kendime harika bi bot aldım topuklumu topuklu.Ayak sağlığım ve çok hızlı yürümem dolayısıyla almıyodum.Ne iyi geldi şu alışveriş bi bilsen .Bundan sonra daha sık tekrarlıycam.Sanırım alışveriş canavaro olucam.En son ne zaman bişey aldığımı unutmuştum.Bende günlük hayatta spor ayakkabı tercih ederim.Bu arda aşağıdaki topuklu ayakkabılara bayıldımmm.

8:01 AM

 
Blogger KUGUU said...

Diger tekini cabuk uretin pls. Ehh artik bir prens bulup yilbasi balosuna gitmek farz oldu 348 ile:) Tskler cnm.

8:28 AM

 
Blogger nimetpamuk said...

ıhhh yok hiçbirini seçmedim ben renkler:))

nimet

1:10 PM

 
Blogger cCc said...

25-arazide giyerdik bu tarz fena gelmedi o yüzden :))
29- spor spor spor ;)

:D
alıcam ayakkabı az kaldı hem spor hem topuklu bi de babet ahahah

2:24 PM

 
Blogger Nilay said...

:))) Koptum, cok guzel anlatmissin ayakkabi kisiliklerini :) Ben 8 numara diyeyim, bir de cizmem kapanmiyor, cizme isterim en ustteki siyah, ince topuklu o hos cizmelerden isterim.

6:54 PM

 
Blogger renkler said...

Gazelciğim botun hayırlı olsun. Nedense ayağında paralansın derler. Ama bana acayip korkunç bir cümle gelir bu. Alışveriş krizim benim de tuttu. Bu öğleden sonra eşimin oraya gidip hem başbaşa öğle yemeyi yemeyi hem de bişeyler almayı düşünüyorum.

10:42 PM

 
Blogger renkler said...

Kuğucuğum bişi değil hayatım. Lütfen şu prens enişteyi tez elden bul. Bişey kalmadı bak yılbaşına...

10:43 PM

 
Blogger renkler said...

Nimetçiğim, huysuzluk yapma canım. Kaç çeşit ayakkabı var seç birini...

10:43 PM

 
Blogger renkler said...

ccc ciğim al canım çeşit çeşit. Şimdi alıp giymeyeceksin de ne zaman alacaksın? Valla moral olur.

10:44 PM

 
Blogger renkler said...

Nilaycığım teşekkür. İleride bir gün kıyafetler ile ilgili de yapacağım. Çizme alasım yok nedense bu sene. Hiç birşey beğenemiyorum. Eskiler ile idare ediyorum. Ama gezip almak lazım...

10:45 PM

 
Blogger Asortik Krep said...

Benim favorim 25 numara..Bütün kışta kotun altına bunlardan giyerim..24 te fena gözükmüyor ..ponponsuz olsun lütfen :))

1:38 AM

 
Blogger renkler said...

Asortikçiğim. 24'ün bütün özelliği o ponponlar! Benim bir çizmem vardı, ponponlu, en sevdiğim çizmelerimden biri olmuştu. Ama o zaman 17 yaşında idim tabi:-) Şimdi de giyebilirim aslında.

2:01 AM

 
Blogger Gamzeli said...

Canım benim çok teşekkür ederim...pembeye zaten bayılırım ama kırmızı da güzeldir..İnsanın içini yakar :)

4:05 AM

 
Blogger renkler said...

Gamzeliciğim, kırmızıyı ben de severim. Ama pembeye bayılırım. Eeeee, bakıcım Romandı:-) biraz bende de Romanlık var herhalde:-) Kırmızısından yolluyorum sana:-)

4:50 AM

 
Blogger Gamzeli said...

Teşekkür ederim canım..hepimizde var sanırım :)))

2:07 AM

 

Post a Comment

<< Home