Wednesday, January 31, 2007

Şu sıskaların neresini kıskanayım! Hıh!

Hatırlarsanız iki üç hafta önce 38 beden bir pantolona sığmış ve hemen almıştım. Sonra da hiç giymedim, öööle duruyordu. Bu sabah hadi onu giyeyim dedim, hatta tüm kombinasyonu kafamda canlandırdım ve kıyafetleri hazırladım. Pantolonu giydim, zaten dar bir binici pantolonu, iyice dar, zor kapanıyor. Hadi üzerine zaten uzun tunik giyeceğim ama valla bir de patlarsa rezil olurum! Dolayısı ile çıkarttım, daha önce aldığım benzer bir pantolonu (ama 40 beden) aynı kombinasyona uydurdum. Ama bir canım sıkıldı sormayın.


Almanya'da diyeti hiç düşünmemiş, gelince de sadece öğlenleri az yeme şeklinde bir diyete takılmıştım. Kahvaltıları da abartmıyordum ama akşamları hani ne varsa yiyordum. Dün de iki kase aşure yedim mesela. Bu sabah o pantolon sinirimi bozmasaydı uzun süre öyle gidecekti belki de... Kıyafet karmaşasından sonra sabah kahvaltıyı aşırı kıstım, öğle ise eşimi ziyarete gittim ve sadece harika bir çorba içtik ve yanında bir dilim kepek ekmeği, akşam ise ıspanak yemeği ve yoğurt var evde. İki günlük bir şok diyet düşünüyorum. Çünkü malum cuma evdeyim ve güzel yemek denemelerim olacak. Eminim yiyeceğim. Ama haftasonu tekrar şoka girmeyi düşünüyorum. Çünkü BU BÖYLE OLMAYACAK ARKADAŞLAR!







Bir de bir arkadaş Münih fotograflarını yollamış. Orada bir Alman gecesinde saksafonlarıyla gösteri yapan ve tüm erkeklerin hayranlığını kazanmış kızları anlatmıştım. Bu incecik çırpı bacaklı :-P kızları böyle fotoğrafta görmek benim kilolarımı daha çok yüzüme vurdu:-(Düşünün kızlar o mini mini kıyafetler ile masalara bile çıktılar. Showu tahmin edin artık. Soldaki resim ise ilk sahne kostümleri, yani giyinik halleri:-) Arada zayıf kızlara bakıp rejimimi kendime hatırlatmak iyi olacak sanırım:-) Amaannnn gönüller hoş olsun, zayıf ama mutsuz olacağıma böyle normal kilolu (tamam biraz üzerinde) olmak daha iyidir beaaa!

Bu arada öğlen eşime uğrayıp rahat mı durdum, hayır, utanmadan alışveriş yaptım. Valla utanmadım çünkü kendime birşey almadım, çüş artık diye. Hep oğluşa çalıştık. Pantolonu çok ama sweet shirt'ü pek yyoktu. Aslında güzel kazak ve hırkaları var ama anası kılıklı oğluş kalın şey giyemiyor! Onlar da dolabın derinliklerinde birine verilmeyi bekliyor! Bu nedenle kalın olmayan şeyler aldık ve hoştu...

Neyse, kilo vermeden alışveriş yok bana! Ayakkabı bile! (Belki sadece o Guess çanta:-)) O kadar! Bahar geliyor hala 65 kiloyum. Oysa 3 ayda 59 olurum diyordum rejimimin başında. Gerçi 5 kilo verdim ama öyle duruyorum oynamalar ile. İşi ciddiye alıyorum kızlar! Kaçının ben geliyorum!!!

33 Comments:

Blogger - said...

Renklecim ne güzelmişsin sen öyle yandan azcık görünüyor :p Ben de ne güzel 38 olmuştum şimdi yine 40 :( halbuki hedef 36 bakalım yaza kadar 36 oluruz umarım.

Öpüyorum çok

5:54 AM

 
Blogger renkler said...

Canım o senin güzelliğin:-) Yandan da gözükse fotoğraf koymama aşkım kızmaz inşallah. Bu konuda hassas biraz. Neyse, olmazsa sonra kaldırırım. Ben 38 e girdim ama kalıbı genişti ve şimdi dapdar oldu. Hedefim 38 e rahat sığmak, 36 ya da hayır demem:-) Oluruz inşallah incecik!

6:37 AM

 
Blogger Yaz said...

Amann pekte çirkin şeylermiş ne o öyle. Hem bir dirhem et bin ayıp kapatır. Tahta gibi bişiler. Hiç sevmem :P desemde inanırmısın bilmem :) ama maşallah benim arkadaşımın sağ profili yeter valla :) ne güzelmişsin sen öyle :) valla çok çıtır bir hatun duruyosun burdan. Hiçte fazla kilolu gibi durmuyorsun yani :) valla moral vermek için değil :)
Bende bu günlerde yiyemiyorum. Evet yiyemiyorum şaka gibi değilmi :) valla canım yemek istemiyor. İnşallah hep böyle gider. Ama zayıflama konusunu ciddiye almakta fayda var yaz geliyor acilen atmak lazım fazlalıkları.

6:43 AM

 
Blogger Yaz said...

Yorumumda fazla kilolu gibi durmuyorsun demişim yani fazla kilosu olan demek istemiştim yanlış anlama olmasın :)
Birde butterfly a yazdığın cevabı okudum şimdi senin hakkında çok yorum yapmışım inşallah eniştem kızmaz :)
Benimkininde takıntıları vardır bu konuda o yüzden anlayabiliyorum :)

6:47 AM

 
Blogger renkler said...

Aaaa arkadaşlar beni şımarttınız valla. Ben hep sağ profilden mi durayım ne! Sağol canım, çok kilolu durmuyorum belki kilo vücudumda eşit duruyor, yani bazılarının kalçası büyük olur, bazısının bacağı filan, bende eşit olduğu için kilolu gibi durmuyor olabilirim. Gerçi benim de biraz göbekim var ama ne yapalım.... Ama cidden moral verdin canım.

Neden birşey yiyemiyorsun acaba? Birşeye canın mı sıkıldı? Eğer bir sorun yoksa iştahsızlık işe yarayabilir tabi. Bence bunu bir başlangıç yapıp kullan, iştahın yerine gelse bile diyetle devam edersin...

6:49 AM

 
Blogger renkler said...

Dert etme Yazcığım... Sorun olmaz...

7:01 AM

 
Blogger ceyda'nın tükkanı said...

Canım bence de çok hoş görünüyorsun. Çok dert etme bence kiloları. Vermek istediğin birkaç kiloyu da yavaş yavaş verirsin nasılsa.

11:02 AM

 
Blogger Hanife said...

Sari kafali arkadasim ! merhaba:)
Ne guzel seni yandan da olsa gormek..
Ben de kilo olayina son zamanlarda takmis durumdayim amane yapacagimi sasirdim. Okula hafif yiyecekler goturuyorum mesela ama eve gelince kurt gibi acikmis oluyorum. SAbah ogle 20 ser dakika karli yollarda Ege beyi arabasiyla ittirip yurumekde pek ise yaramiyor. Hani adimlarimi bile saydim, gunde en az 4000 adim:)
Ama ne edecegim bilmem. Evde hamur isini ve tatliyi sevende olunce yapiyorsun haliyle, goz gorunce el durmuyor tabii:)
Neyse uzatmayayim, bahane aramak isteyen onu zaten buluyor.
Ama su sok diyet olayina guvenmiyorum ben,bosuna kendine eziyet gibi geliyor. Kisa surede verilen kilo yerine hemen geliyor.
Neyse canim sana da bana da kolayliklar diliyorum:)

12:14 PM

 
Blogger renkler said...

Ceydacığım aslında bir iki kilo pek sayılmaz. 56 kilo filandım, şimdi 65im. Neyse dert etmiyorum ama artık zayıflamak istiyorum. Dün çok iyi gittim, bakalım...

10:44 PM

 
Blogger renkler said...

Hanifeciğim, valla sen öyle güzel yemekler yapıyorsun ki, onları yemeden durmak çok zor. Evet hareket de önemli ama sürekli yapılan rutin işleri vücut bir yerden sonra kanıksıyor. Bu nedenle sadece yürüyüşle kilo vermek zor. Ama yine de aşırı kilo almanı mutlaka önlüyordur.

Şok diyet diyetin ilk başında bana moral versin diye iki günlük birşey. Ben de yavaş yavaş ve normal yiyerek verilmesi taraftarıyım ama ilk başta biraz morale ihtiyacım var. Zaten şok dediysem yine yiyorum, akşam normal ıspanak yemeğimi yedim mesela... Haftaya ise normal diyete geçeceğim.

10:47 PM

 
Blogger Gamzeli said...

cANIM KIRK BEDENSİN OLSUN BAK NE GÜZEL İŞTE, DİYET YAPICAM DİYE VİTAMİNLERİNDEN EKSİK ETME KENDİNİ, BOŞVERRRRRRRRRRRRRRRRR

2:03 AM

 
Blogger Bocuruk said...

Canım çok hoş bir bayan olduğun yarım fotoğrafından bile belli. Hiç de kilolu gibi de değilsin üstelik. Sağlık en önemlisi boşver. Keyfine bak bence :)

Sevgilerimle...

3:21 AM

 
Blogger KUGUU said...

sen sapsarisiiiiiiiiiin gercekten ve de cok hosh gozukuyorsun canim.

5:28 AM

 
Blogger renkler said...

Gamzeliciğim, aldığım vitaminleri görsen şaşarsın, bir de meyve filan çok yiyorum ama diyette ne etkisi olur bilemem:-)

6:03 AM

 
Blogger renkler said...

Bocurukçuğum sağol, beni güzel bulmanız sizin güzelliğiniz bence... Çok kilolu değilim belki ama rahatsız ediyor beni işte...

6:04 AM

 
Blogger renkler said...

Kuğucuğum evet yaklaşık 10 yıldır sapsarıyım aslında olay şöyle oldu, doğumdan sonra o kadar saçımdan başımdan bıkmıştım ki kuaförüme gittim, açık kumral bir saç istedim, kendi saçım da orta kumral ama hamilelikte renk pigmentleri mi değişirmiş ne sanki daha koyulaşmıştı. Neyse efendime söyliim, bir çıktım ki açık kızıl! Oysa kızıldan ne kadar nefret ettiğimi bilir aptal adam. Derhal kuaförümü değiştirdim ve annemin emektar kuaförüne gidip beni kurtar dedim, harika bir renk çıkardı ama beklediğimden daha açık oldu. Sonra her seferinde biraz açtık ve böyle oldu. Bir ara kendi rengine yaptırdım ama herkes ne yaptın sen diye moralimi bozdu, sanki o renk benim değild,! Kendime o kadar yabancılaşmışım yani...

6:09 AM

 
Blogger Ayçiçeği said...

Renkler'cğm, dert etme sen o kızları. Sen daha güzelsin valla:)
Hem şanslısın ki, kiloların orantılı bir şekilde dağılmış. Benda mesela sadece kalçada toplanmıştı doğum sonrasında. Yani ilerde kilo alsam, basenler şişecek :(
Hem yaza daha çok var. Kendini zorlarsan olur, merak etme :)

9:58 PM

 
Blogger Ayçiçeği said...

This comment has been removed by the author.

9:59 PM

 
Blogger enne said...

İnanmıyorum ya, ben de 65 kiloyum ve 55 kg olmak istiyorum. Ya da 58 gibi. Abur cubur ve atıştırmalıkları bayağı azalttım ama kahvaltı yapmaya fırsat bulamadığım için her sabah yarım simit yiyorum. kendime 6 ay süre verdim ben de. 6 ay sonunda 55 kg olmalıyım.

12:55 AM

 
Blogger renkler said...

Ayçiçekçiğim, senin kilo alacağını sanmam ama yine de dikkat et tabi. Bir arkadaşım da incecik, upuzun gerçekten manken gibi vücudu var ama onun da şikayeti basenler. Azıcık kilo alsa hemen oradan alıyor. gerçi çok dikkat ediyor kendine...

2:11 AM

 
Blogger renkler said...

Enneciğim, amacımıza ulaşırız inşallah. Ben düzenli kahvaltı yapıyorum evde, ama üç gündür şok diyetteyim bir tek meyve yiyorum sabahları... Simit aylardır yemedim.

2:13 AM

 
Blogger Burcu said...

Türk kadınlarını mahweden olay kalça we basen haa bir de üst bacak :// kalıtımsal kötü bi miras atalarımızdan :) benimde kilolarım wücuduma göre oranlı daılmıştır yani alt-üst göze batmaz alınca heryerim birden alıyor werirken de aynı şekilde.bu şekilde olanlar daha şanslı sanırım,bilemiyorum.
fotodan sarı şeker gibi gözüküyorsun walla we yani 40beden gibi bile durmuyorsun..ama umarımistediğin kiloya ulaşırsın canım..öpüyorum

3:37 AM

 
Blogger YAGMUR said...

he he hepinizi kiskandiriyim ben artik gelinligimin icine girebiliyorum ustelik beni goren "aaa sen daha yeni dogum mu yaptin hic belli olmuyor diyorlar" kiskanin iste hadi mars mars herkes rejime
saka bir yana gercekten hos hatunmus bu renklerde dert ettigide o kadar fazla bir kilo yok ortada ben goremedim sahsen yaza kadar hepsi gider takma kafaya ben artik biraktim kendiliginden gidiyor:)))

3:37 AM

 
Blogger ev perisi;) said...

Sevdiklerinle mutlu ve huzurlu bir hafta sonu geçirmen dileğiyle...
Muhabbetle...

6:33 AM

 
Blogger Nasıl geçti habersiz... said...

ah hayatım ya. bir bilsen ?
hani ben yorum bile yazmıyordum da sorun bizim pc de imiş. Artık mozilla firefox'dan giriyorum demiştim hatırlarsan.

İşte orada kaç gündür senin hastalık yazın ve 15 yorum yazıyor. Bende bir merak ettim. noldu çok mu hasta filan dedim. sonra akşam düzeldi.:(
meğer orası 30 yorumu geçmiş. ve iki yazı yazmışsın. resim koymuşsun.vawww.
hiçbiri görünmüyordu.:(

sarışın bombam ,sen tam sarıymyşsın. bir daha vaww.
öptüm seni. :)

3:20 AM

 
Anonymous Anonymous said...

aa saclarinin rengi ne guzelmis, goruyorsun iste biz bayanlar baslariz hemen sac-bas-kilo diye :) bu arada cidden normal gozukuyorsun-- ama insanin rahat ettigi kilo da olmasi cok onemli-- oyle cok zayif hatunlarida begenmem ben hem:) illaki azicik balik etlilik olacak--hersey kivaminda degil mi;)

8:05 AM

 
Blogger renkler said...

Sashacığım, aslında biz sanırım daha şanslıyız... Aslında bende biraz göbek ve miğde olayı var, mesela ne kadar zayıflarsam zayıflayım belim incecik durmaz. Biraz da kıyafet hilesiyle kiloları gizleyebiliyorum. Mesela pantolon kesimi çok önemli... İşte idare ediyoruz ama ben 56 kilo halimi çok özledim...

10:36 PM

 
Blogger renkler said...

Yağmur, kıskandım valla. Gelinliğime girmem için 50 kiloya düşmem lazım:-) Mini minnacık bişey!

10:37 PM

 
Blogger renkler said...

Ev Perisi, sağol canım. Haftasonunu sevdiklerimle geçirdim cidden. Zaten bugün yazacağım zaman bulursam. Umarım sen de güzel bir haftasonu geçirdin.

10:38 PM

 
Blogger renkler said...

Yağmur Damlacıkım, valla ben de nerede bu yağmur damlası diyordum.-) Sarı bombaya nazar değdi, hala hasta. Dün gece bir de miğde bulantısı ile uğraştım (valla hamile değilim:-))

10:40 PM

 
Blogger renkler said...

Banucuğum, teşekkür ederim canım. Saç rengimi ben de seviyorum ama bazen sıkılıyorum da... Ben de aşırı zayıf sevmiyorum, üstelik benim yüzüme de çok zayıflık gitmiyor, inceliyor. O nedenle 58 kilo filan ideal oluyor.

10:43 PM

 
Blogger Damak Tadı said...

Sarışınım dünya güzelim benim..
Sen herhalinle güzelsin be canım üzülme lütfen..Sağlık için üzülde ama güzellik için kendine laf etme..Bak yan profilin bile ben DÜNYA GÜZELİYİM DEDİRTEN RESİMLERDEN.)
Ah canım sen beni görsen şaşarsın sanırım en az 20 kilo fazlam var ve ne yapacağımı şaşırmış durumdayım.)))Ahhhh nirelere gitsem bu halimle acep ben..))

Çok öperim DÜNYA GÜZELİMİ hemde çooook..

damak tadı / Gül

4:48 AM

 
Blogger renkler said...

Gülcüğüm, iltifatların için çok teşekkür ederim. Aslında yandan da olsa fena çıkmamışım cidden. Oysa bazı resimlerde yan profilim hoş çıkmaz. 20 kilo fazlalığın mı var? Biraz abartıyor musun yoksa:-) O kadar güzel yemekler yapıyorsun ki, senin işin zor canım. Kendine çok iyi bak...

4:53 AM

 

Post a Comment

<< Home