Wednesday, February 14, 2007

Geçip giden gün...

Sevgililer günü, sevgililer günü dedik o da bitti:-) Her bir gün ne çabuk geçiyor... Hayat çok çabuk geçiyor değil mi?

Dün akşam ev yolunda feci bir trafik vardı. Ama inanılmaz! Buraya taşındığımızdan beri böyle trafik görmedik. 20 dakikalık yolu 1,.5 saatte geldiğimizi söyleyeyim, siz halimizi anlayın... Annemi aradım ve siz yemek yiyin, gecikeceğe benziyoruz dedim. Annem de elektrikler kesik müjdesini verdi bu haberime karşı!!!

Yolun üzerinde bir de markete gitmek için durmak zorunda kaldık. Hellim peynirim yoktu, şarabın yanına çok yakıştırıyorum ben... O arada oğluş için birşeyler de aldım. Neyse tekrar yola koyulduk. Bir de bir aydır bir yol çalışması yapılıyor ama bir cm ilerleme yok! Nasıl bir çalışmaysa. İyice karışmış yollar, bir başka tarafa vermişler geçişleri, oradan sezgilerimizle, biraz da dolanarak evin yolunu bulduk.

Eve gidince ilk işim oğluşa aldığım küçük armağanı vermek oldu. Paketi verip sevgililer günün kutlu olsun dediğimde "neee bana hediye mi aldın" diyerek hayret ve sevinçle boynuma sarıldı. Hiç beklemiyordu. Fener kupası almıştım, epey orjinal birşey, çok beğendi. Zaten o objenin fenerbahçe ile ilgisi olması yeter sevinmesine:-) Işıkların henüz geldiğini söylediler... Bu arada maç başlamak üzereydi. Eşim iştahla televizyonu açtı ki bir de ne görsün! Sinyal yetersiz diye bir yazı dijitürkte! Allahın sopası yok tabi, sevgililer gününde ben romantik bir yemek hayali kurarken maç düşünülürse böyle olur işte! Ben yemeği hazırlarken dijitürkle görüşmeler yapıldı, televizyon ile oynandı ama sorun çözülemedi. Ohhhhhh, canıma değsin:-)

Annem olağanüstü anlayışıyla oğluşa hadi bugün bizde kal dedi. Oğluş ne zamandır annemde kalmadığı için bu öneriye sevindi, ona değişiklik oluyor, hem de anneannesine şımarıp biraz daha geç yatabiliyor. Muzur şey!

Sofra süslendi, çiçekler, mumlar ile... Eşime şık bir kutu içine -ki kutu salonda süs olarak kullanılmak üzere bizzat seçilmiştir:-) işyerine benim resmimi koyup götürmesi için bir çerçeve, bu akşam için kırmızı zarif bir mumluk- ki bu da beni ilgilendiriyor ve bir gül koymuştuım. Onlar da masanın aksesuarı oldular... Tam yemeğe başlayacağız, annem aradı (eşimin annesi), ne şanslıyım sevgililer günümüzü kutlayan iki annem var... Biraz konuştuk ve sonunda yemeğe başlayabildik...

Televizyon olmaması çok iyi oldu, bol bol sohbet ettik, güzel bir akşam geçirdik. Makarna yedim ama sosu az zeytinyağı konmuş domates sosuydu ve bence aşırı kalorili değildi. Bir dilim çavdar ekmeği ile biraz zeytinyağ ve peynir de yedim. Gün içinde sadece 300 kalori aldığım için dengelediğimi düşünüyorum.

Bu arada Kuğu için not: Eşim mesajımı anlamış canım. Gerçi istediğim siyah deri kalmamış bahar serisi çıkmış çünkü ve yeşil renkli cıvıl cıvıl birşey almış ki çok hoşuma gitti... Şimdi uygun ayakkabı almak lazım. Görüyorsun ben alışverişi bıraksam da o beni bırakmıyor:-)

Sizler neler yaptınız bakiim? Maç mı islediniz yoksa!

Renkli kalın...

25 Comments:

Blogger Annelog Atölye said...

Digiturk e teşekkür yazılmalı bence, acaba herkesde öyle miydi? Eşim burda olmadığı için ben dün akşamı eve getirdiğim işleri yaparak geçirdim! Pek ygun bir program değildi yani:(

11:08 PM

 
Blogger renkler said...

Annelogcuğum, eşinle ayrı olmanız iyi olmamış ama gelince öel bir gün programlarsın artık...

11:14 PM

 
Blogger - said...

Benim yaptıklarım blogumda canımmmm, bekliyorum seni :p

11:26 PM

 
Blogger KUGUU said...

RENKLERcgm planladigindan bile guzel gecmis, harika. Bu arada sahsima ozel nota tsk ederim canim. Gule gule kullan, ama haklisin simdi ona uygun ayakkabi lazim:)) Ahh biz bir biz hatunlar anlariz:)

11:44 PM

 
Blogger renkler said...

Kelebekçiğim, okudum şimdi... Çok hoş bir akşam olmuş. Orada da dediğim gibi kilolu filan değilsin. Ama biz kadınlar her daim kilolu geliriz kendimize değil mi:-)

11:59 PM

 
Blogger renkler said...

Kuğucuğum teşekkür ederim. Televizyonun olmaması olumlu oldu. Yoksa ne öyle maç filan. Hatta bazen o kadar nefret ediyorum ki televizyondan sesini bile duymak irrite ediyor.

12:00 AM

 
Blogger Burcu said...

renklercim biz çok özel bişey yapmadık. neden bilmiyorum içimizden gelmedi heralde.kociş bana bi kırmısı gül getirdi gelirken,bilosun bende yemeği iptal ettrimiştim.maç izlendi bizde :) hadi dedim bırakayım izlesin. zaten kırk yılda bi izlio öyle çok aşırı düşkün deildir...
sizinki süper olmuş senin adına çok sewindim..öpüyorum

1:47 AM

 
Blogger Bng.U said...

ben bişi yapmadım rejim yaptım :)))))))))))))))))))))))))))))
bknz.
yokolebiri.blogspot.com :)

2:16 AM

 
Blogger renkler said...

Sashacığım benim aşkım da düşkün değildir ama nedense dün oğlum onu çok heveslendirmişti:-)Sen de en azından güzel güller ve eşinin sevgisi ile hatırlanmışsın:-)

3:32 AM

 
Blogger renkler said...

ccc ciğim okudum, başka gün özel birşeyler yaparsınız daha iyi...

3:32 AM

 
Blogger Aysel said...

Bizde maç izlendi hayatım. Sevgililer gününü kızımız kutladı. Canım kızım babasına ve bana birer gül almış. Eşim de ben de çok duygulandık.

4:43 AM

 
Blogger Gamzeli said...

Çok güzel zaman geçirmişsiniz evinizde ne güzel, bizde öyle çok gezdik, çok güzel zaman geçirdik...
saat nasıl geçti anlamadık bile...

4:48 AM

 
Blogger . said...

Ben Kaplumbağa ile dans ettim:))) Babası Aktris'e saksıda sümbül hediye etti:)))
Daha ne olsun...

Sardunya

5:48 AM

 
Blogger ttt said...

Benim kociş de şehir dışında olduğundannnn; annemle yemeğimizi yedik, sonra annem sürpriz pasta almış , yedik:)) Televizyon karşısında pek romantik uyuyakalmışım, pek romantik bi şekilde 1,30 gibi odama geçerek annemin köpişi ve benim kediciğimle uyudum.İşte benim sevgili günüm böyle geçti. Digitürkte senin mi parmağın var acep, kabloları kesmiş olabilir misin:)))))

5:58 AM

 
Blogger renkler said...

Ayselciğim, kızın çok büyük bir jest yapmış, harika valla... Maç da izlense mutlu bir havada izlenmiştir öyleyse:-)

7:14 AM

 
Blogger renkler said...

Gamzeliciğim, mutlu ve huzurlu bir akşam geçirdiğinize çok sevindim canım, seneye evinizde kutlarsınız artık:-)

7:14 AM

 
Blogger renkler said...

Sardunyacığım, insan daha ne ister ki... Ne mutlu size:-)

7:15 AM

 
Blogger renkler said...

Tontoncuğum kocişin olmaması kötü olmuş ama sonra telafisi var tabi:-) Dijitürk konusunda ben de kendimden şüpheleniyorum:-)

7:16 AM

 
Blogger renkler said...

This comment has been removed by the author.

7:16 AM

 
Blogger kurunane said...

biz hiiç bişe yapmadık valla. eşim bana cep telefonu aldı, ben ona bişey almadım.

12:07 PM

 
Anonymous Anonymous said...

biz de maç izlendi bir yandan da alınan digital aletler (ıpod ve vcd player)kefedilmeye çalışıldı:))
önemli olan bir arada olmaktı o a oldu çok şükür iyi ki 15tatile denk gelmedi ehi ehi ehii:))

1:30 PM

 
Blogger Devrim Ozcan said...

Bende birsey yapmadim. Calistim, eve geldim, uyudum, gun bittiiiiiiiiii.
Sevgileriniz gununuz kutlu olsun.

2:33 PM

 
Blogger renkler said...

Kurunaneciğim, cep telefonunu güle güle kullan:-)

1:42 AM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Kendini Kandırma, tabiki de önemli olan o ... beraber olmak ve birbirini sevmek. Aslında sevgilini, eşini gerçekten seviyorsan maç izlesen de onunla mutlu olursun. Ama o kişi de maç izlemeden mutlu olabilmeli:-)

1:44 AM

 
Blogger renkler said...

Devrimciğim, günü kısaca özetlemişsin:-) Bu da alternatif bir akşam olmuş...

1:45 AM

 

Post a Comment

<< Home