Monday, March 12, 2007

Yoğun günler içinden...

Merhaba arkadaşlar, biliyorum haftanın ilk günü yazamadım. Ama bu hafta felaket yoğun olacağım. İnanın dün saat 8'e kadar bir lokma yemek bile yiyemedim. Aslında diyet için iyi oluyor ama çok sağlıksız. İşyeri hem çok yoğun hem de stresli. Benim için yine dualarınıza ihtiyacım var. Bir iki haftayı hayırlısı ile atlatırsam rahatlarım sanırım.

Çok fazla yazamayacağım, kusura bakmayın. Gamzeliciğim, beni sobelemişsin, çok hoşuma gitti, böyle ebe sobeleri seviyorum. İlk işim onu yazmak olacak...

Kendinize iyi bakın...

11 Comments:

Blogger - said...

Cnım sen işlerini hallet biz bekleriz. Umarım en iyi şekilde bitirirsiniz. Öpüyorum seni

11:59 PM

 
Blogger kurunane said...

kolay gelsin, allah rast getirsin.

12:35 AM

 
Blogger ceyda'nın tükkanı said...

Kolay gelsin canim:)

1:59 AM

 
Blogger Yaz said...

Canım kolay gelsin.

2:46 AM

 
Blogger Nasıl geçti habersiz... said...

Allah'ım yardımcın olsun.:)

2:56 AM

 
Blogger KUGUU said...

Kolay gelsin RENKLERcgm.

3:21 AM

 
Blogger Bocuruk said...

Allah kolaylıklar versin canım...

4:37 AM

 
Blogger zeyno said...

Hadi kolay gelsin, çabucak atlatırsın inşallah, biz bekliyoruz:))

5:29 AM

 
Blogger Damak Tadı said...

Canım kolaylar gelsin,su gibi akıp gitsin işlerin inşallah..
Kendini fazla yorma ve strese girme lütfen..Benim dualarım hep seninle tatlım benim..
Keşke sana yardım edebilme imkanımız olsa el birliği ile halletsek ama nerdeeee..))

Sevgiyle kucaklayıp öpüyorum seni..Lütfen fazla stres yapma ve yiyeceklerine az da olsa dikkat et..Güzel bir hafta diliyorum canım..

Ne zaman müsaitsen o zaman yazarsın acele etme lütfen,biz burda bizi bıraktığın yerde seni bekliyor olacağız büyük bir heyecanla..Seni seviyorum tatlım..

8:02 AM

 
Blogger Bng.U said...

kolay gelsiiiin

1:57 PM

 
Blogger Gamzeli said...

Hoşuna gitmene sevindim, cevaplar ,çinde tekrardan teşekkür ederim, sana kolay gelsin...

1:33 AM

 

Post a Comment

<< Home