Wednesday, April 18, 2007

Doğum Günün Kutlu Olsun Aşkım...


















Bugün canımın, aşkımın, dünyada en sevdiğim iki erkekten büyüğünün, yani eşimin yaşgünü. Canımı ne kadar çok sevdiğimi söylememe gerek var mı? Onu ilk gördüğüm andan beri seviyorum. Hatta şu an daha da çok seviyorum diyebilirim.




Doğum günün kutlu olsun canım... Allah birbirimizden ayırmasın bizi... Yuvamızı mutluluğa boğsun... Uzun, sağlıklı ve mutlu bir ömür diliyorum sana...



Not: Sigarayı da bıraksan süper olacak:-)

17 Comments:

Blogger KUGUU said...

Esine nice mutlu yillar diliyorum ben de RENKLERcgm. Mutluluk huzur ve saglikla bir arada yaslanin insallah.

10:52 PM

 
Blogger [ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Nice nice doğum günlerini, hep beraber kutlayın.. sağlıkla, mutlulukla ve huzurla bir yastıkta kocayın inşallah..

11:07 PM

 
Blogger PERİLİ KÖŞK said...

sağlıkla ve birlikte yaşlanın inşallah....

11:09 PM

 
Blogger EBRU said...

Eşine nice güzel, sağlıklı ve mutlu yaşlar dilerim. Ayrıca size birlikte çok güzel ve mutlu bir ömür diliyorum. Sevgiler...

11:35 PM

 
Blogger kurunane said...

birlikte yaşlanın inşallah. allah ayırmasın.

12:22 AM

 
Blogger Nasıl geçti habersiz... said...

aaaa dönüşüm senin için güzel bir güne gelmiş. sevindim canikom. Allah'ım sizi hiiiiç ayırmasın.:)

12:24 AM

 
Blogger meltemsem said...

Nice mutlu yıllara birlikte erişirsiniz inşallah. Renklercim sergimiz bugün açılıyor. Bana mail adresini atarsan sana davetiye mailleyeceğim. Benimki breezybead@gmail.com sevgiler

1:19 AM

 
Blogger Damak Tadı said...

Canım,eşine nice mutlu yıllar diliyorum siz sevenleriyle birlikte..

Allahım sizleri ayırmasın ve sevginiz her gününkünden daha fazla olsun birbirinize..

Sağlıkla bir yastıkta uzun yıllara inşallah canım.

Sevgilerimle..

2:05 AM

 
Blogger Gamzeli said...

Canım, eşin ve oğlun ile birlikte mutlu olmanızı dilerim..Uamrım ki Allah sizi hiçbir zaman ayırmasın...

Doğum Günü Kutlu Olsun eşinin...

Öptüm seni
~Gamzeli~

4:05 AM

 
Blogger Ayçiçeği said...

Eşinin doğumünü kutlu olsun. Hep beraber nice mutlu, sağlıklı güzel günler, yıllar geçirirsiniz inşallah :))

5:49 AM

 
Blogger Bocuruk said...

Eşinin yeni yaşı kutlu olsun. Daha nice yaşlara beraber girin inşallah.
Sevgilerimle...

6:32 AM

 
Blogger zeyno said...

eşine sağlık mutluluk dolu daha nice yaşlar diliyorum, allah mutluluğunuzu daim etsin, huzur yuvanızdan eksik olmasın Renklercim....

7:05 AM

 
Blogger Selcen Şenocak said...

Nice mutlu yılları hep birlikte sağlıkla geçirmeniz dileğiyle sevgiler...

7:37 AM

 
Blogger Age35 said...

Mutlu yıllar..=)

11:53 AM

 
Blogger renkler said...

Arkadaşlar, hepinize çok teşekkür ederim. Güzel dileklerinizi eşime de ilettim:-)

10:45 PM

 
Blogger kuzine said...

Eşinizin doğum günü kutlu olsun, nice yıllar.

11:00 PM

 
Blogger cenebaz said...

Eşine nice yıllar..

5:32 AM

 

Post a Comment

<< Home