Monday, April 02, 2007

Moskova yolcusu...

İyi haftalar...

İşteyim ama hastayım da! Üstelik eşim çok daha hasta. Evde yatıyor. Sabah hastaneye bıraktım onu ama salak işler yüzünden onunla kalamadım. Canım benim ağır anjin geçiriyormuş!

Bu hafta bir de Moskova'ya gidiyorum! Offf bir bu eksikti! Umarım Çarşambaya kadar iyileşirim. Offf Bbıktım valla. Neyse en azından orayı da görmüş olurum. Aman eksik kalmasın.

Kısaca şu sıralar ailecek bize iyice nazar değmiş bulunmakta. Hiç tadım tuzum yok. Yine de dayanmaya ve ayakta durmaya çalışıyorum. Bu hafta yazamayacağım. Cuma günü döneceğim. Ama ancak haftaya pazartesi yazabilirm. Benim için dua edin lütfen.

Kendinize iyi bakın, gözüm arkada kalmasın:-)

16 Comments:

Blogger [ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Canım, eşine ve sana geçmişler olsun.:) Umarım en kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz. Havalar çok ters. Herkesler hasta bu ara.
Aynı zamanda hayırlı yolculuklar, güle güle git, güle güle gel inşallah.:)))

3:56 AM

 
Blogger Gamzeli said...

Çok çok geçmişler olsun ve bu arada iyi yolculuklar...Dikkat et kendine...umarım çabucak iyileşirsin..

İyi haftalar...

5:41 AM

 
Blogger KUGUU said...

RENKLERcgm cok acilen bana ozele mail atarmisin- ya da seninki ne?
bence sevecegn bir surprizim olabilir sana:))
kuguboynu@yahoo.com

6:51 AM

 
Blogger bgm said...

öncelikle gecmiş olsun... sonra da Moskovada umarım etrafı gorebilirsin de gittigine de deger..

12:17 PM

 
Blogger Annelog Atölye said...

Geçmiş olsun eşine ve sana Renkler. İyi yolculuklar bir de.

11:30 PM

 
Anonymous Anonymous said...

büyük koccaman geçmiş olsun...
bir an önce iyileşin de kendini özletme olur mu?? seviyorum seni okumayı..
unutmadan..iyi yolculuklar..

12:25 AM

 
Blogger Nasıl geçti habersiz... said...

canım ya,bunu dün okudum.sıfır yorumken. Hoop bağlantım gitti. bir kaçkere gitti,geldi.Ben de kapadım pc yi.
Bir kaç gün sürecekmişbu arıza.bende bir süre ellemeyeceğim pc yi.:(
Çok çok geçmiş olsun.
Umarım bugün daha iyisinizdir ikinizde.
Allah'a emanet ol sende.Çok zamansız denk gelmiş ama,yapacak bir şey yok sanırım. İşlerin rast gitsin,kuş gibi git ve gel.

3:24 AM

 
Blogger Yaz said...

Canım çok geçmiş olsun ve hayırlı yolculuklar. Güle güle git çabuk gel :)

3:59 AM

 
Blogger Bocuruk said...

Öncelikle her ikinize de çok geçmiş olsun. Güle güle git-gel canım:)

4:07 AM

 
Blogger zeyno said...

Geçmiş olsun öncelikle...Sonra da mutlu gidip mutlu dön hayırlısıyla, bekliyoruz....

9:51 AM

 
Blogger ceyda'nın tükkanı said...

Cok gecmis olsun sana da, esine de. Dilerim cabucak islerini bitirip evine donersin. Guzel bir tatil olur insallah:)

12:12 AM

 
Blogger Selcen Şenocak said...

Geçmiş olsun iyi yolculuklar...

12:15 AM

 
Blogger cenebaz said...

İyi yolculuklar:)

2:01 AM

 
Blogger kurunane said...

yolun açık olsun canım.

3:23 AM

 
Blogger Damak Tadı said...

Canım çook geçmişler olsun..Sanırım havaların kararsızlığından canım..Bizlerde aynı sorunlarla boğuşup duruyoruz..
Allahtan acil şifalar diliyorum sizlere.
Moskova'ya gidiyorsan lütfen dikkat et oralar halen soğuk tatlım.Tekrardan geçmişler olsun canım,sana da iyi yolculuklar diliyorum.
Kendine çok iyi bak,kocaman öpüyorum seni..

4:21 AM

 
Blogger nimetin.blogspot.com said...

şu yurt dışı gezilerinize niye oflar puflarsınız anlamadım ki:) bi daha mı geleceksiniz dünyaya. iş güç de olsa gidin gezin tozun anacım:) bak hiç gidemeyenler var:)))

nimet

1:35 PM

 

Post a Comment

<< Home