Sunday, May 20, 2007

Kötü bir haftasonu:-(

Haftasonum iyi başladı ama Cumartesi çok çok mopralim bozuldu arkadaşlar, korkunçtu... Oğlumun siteden arkadaşını kamyon ezmiş!!! Hemen panik olmayın ölmemiş ama şu an durumu da çok iyi değil.

Baştan anlatayım: Bizim site aslında birkaç siteden oluşuyor ve bunların aralarında yollar, ticaret merkezleri, oyun sahaları filan var. Korunaklı sitelerin içinde oyun sahaları, basket sahaları olmasına rağmen çocuklar daha büyük, daha iyi kaleleri olan ortak kullanım yerlerini tercih ediyorlar. Bunların yakınında küçük bir arazi var. İnşaat firmasına zamanında arazisini satmamış ve çok takışmışlar. Hatta gıcıklıklarından geçen sene gece 11 de sulama tankları yolluyor ve büyük bir gürültü ile boş araziyi suluyorlardı. Bu adamlar oraya ticari bir bina yapmaya karar vermişler şimdi. Anlayacağınız orada inşaat var ve bir sürü kamyon, kepçe girip çıkıyor. İşte Cumartesi günü oğlumun arkadaşı sahalardan çıkarken hızla gelen bir kamyon çocuğu eziyor!!! Bunu gören arkadaşları da var, Allahtan oğlum orada değildi. Akşamüzeri oğlumu eve çağırmak için cebinden aradım, baktım ağlıyor. Ne oldu dedim, duyduklarını anlattı. Ne hale geldiğimi düşünün. Kamyon ezdi dediğinde bayılacaktım. Kimse şu an nasıl olduğunu da bilmiyor. Oğlum eve geldi, nasıl ağlıyor!

Hemen yönetime gittik, tabi o saatte nöbetçi vardı. Çok bilgileri yoktu, sadece gönderildiği hasteneyi biliyordu. Hemen hastaneyi aradım, başka yere nakledilmiş. İyi haber değil! Orayı aradım, yoğun bakım ünitesine bağladılar. Kalçasında kırık varmış ve ameliyat olup olmayacağına karar verilecekmiş. Hayati tehlikesi var mı deyince kadın kesin birşey söylemedi, şu an ameliyat ile ilgili karar verilecek dedi. O sıra oğluş ve bir arkadaşları pür dikkat beni dinliyorlardı. Onlara daha yumuşatarak ama çok da saklamadan durumu anlattım. İyi olacağını söyledim. Biraz rahatladılar. Ama oğluş tüm gece çocukla ilgili sorular sorup durdu " anne eve dönünce ziyarete gideriz değil mi?", "anne okula ne zaman döner", anne çok ağlıyor mudur", "anne iyi midir", " onu ziyarete giderken ona birşey alalım"... Tüm gece onu düşündük

Çocuun ailesini tanımıyorum, hatta çocuğu bir gün önce, yani Cuma günü tanıdım ben. Oğluşun son zamanlarda samimi olduğu bir çocuktu. Cuma akşamı biliyorsunuz çok yağmur bastırdı. O sıra biz DVD film almaya gitmiştik ve oğluş dışarıdaydı. Biz gitmeden o çocukla gelip dışarıda biraz fazla kalmak için izin istemişlerdi. Çocuk çok sevimliydi. Ne olur teyze diyordu:-) Sonra biz dışarıdayken feci yağmur başladı. Eve gelince balkona çıktyım. Bunlar bir grup çocuksırılsıklam dışarıda yürüyorlardı. Hadi oğlum içeriye yağmur yağıyor dedim. Anne yağmur dindi dedi. Yağıyor deyince o çocuk yine tüm sevimliliği ile teyzze valla dindi bakın dedi. Ben de bu sahneye güldüm, içimden de "bozacının şahidi şıracı "dedim. Çocuklar o kadar mutluydularki... Kim derdi o çocuklardan biri hastaneye kalkacak, diğerleri de ağlayacak...

Hatta Cuma günü oğluşla yağmur yine bastırınca annemin evine sığınıp kart oynamışlar. Kumar gibi kaybeden kartını veriyor! Buna çok kızdım,i kumar oynamanı istemiyorum dedim. Üstelik çocuğun tüm kartlarını almış. Kazadan sonra o kadar üzüldü ki! İyileşsin hepsini geri vereceğim, benimkileri de dedi...

Şu an hayati tehlikeyi atlatmış çok şükür ama sakat da kalabilir. Bugün yine arayacağım. Ameliyat işi ne oldu bilmiyorum. Ne olur dua edin. Sakat kalmasın... Ne olur Allahım, Ona yardım et, iyileşsin ne olur!

33 Comments:

Blogger KUGUU said...

Cocuga ben de cok uzuldum. Allah acil sifa versin. Ne guzel takip etmissin RENKLERcgm. Yalniz bu arada insaat firmasi ve kamyon soforu konusunda da siteniz ve ailesi de takipci olsa keske, bizi de haberdar et olur mu canim?
ps: Bunu okuyunca WISH'e selamimi soyle, nedense birden icimden geldi:)

11:25 PM

 
Blogger cenebaz said...

Çok üzüldüm, allah acil şifalar versin o çocuğa. Umarım hiç bir sakatlık , eser kalmadan iyileşir.

12:14 AM

 
Blogger Damak Tadı said...

İnşallah hiç bir şeyi kalmaz ve Allah'ın yardımıyla da kolayca atlatır canım.Allah acil şifalar verip önce ailesine sonra da çok seven arkadaşlarına bir an önce kavuştursun.Çok üzücü bir durum,inşallah bir sakatlık söz konusu olmaz.

Güzel bir hafta diliyorum.

Sevgilerimle,

12:17 AM

 
Blogger Nasıl geçti habersiz... said...

Canım ya,çok çok üzüldüm. çocuklara hiç kıyamıyorum (herkese gibi) inşallah güzel haberlerini alırız. dualarımız onunla olsun. Allah'ıma emanet olsun.

Ben bugün yokum.sana pazargünü ile bilgi vereyim diye girdim,bu üzücü haberi gördüm.:(
Babam yanlız geldi ve güzel geçti kısaca.
Hiç illa görüşün barışın da demedi. Çünkü ilk önce, onun özür dilemesi ve düzgün konuşması lazım her zaman için.Neyse.

12:33 AM

 
Blogger [ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Allah acil şifalar versin.. çok çok üzüldüm. Bir de sen böyle anlatınca, sanki çocuk gözümün önüne geldi. Umarım en kısa zamanda iyileşir.. haberdar et lütfen bizi de..

12:46 AM

 
Blogger renkler said...

Kuğucuğum sağol, demin hastaneyi aradım. Hala yoğun bakımda ve ameliyat için hala karar verilememiş. Durumu aslında ciddiyetini koruyor. Bana bilgi veren kişi Yoğun bakımda olduğu sürece hayati tehlike vardır dedi.

İşin ilginci önce site yönetimini aradım, bir gelişme bilgi var mı dedim, bir bilgimiz yok diyorlar. Anlamıyorum nasıl bir anlayış bu! Ne ilgisizlik. Ben bile günde en az bir kere arıyorum. İnsanları anlamak zor. Çocuk oyun alanının hemen karşısında inşaat yapılıyor ve insanlar bu kadar ilgisiz, özensiz. Allah yavrularımızı korusun...

1:14 AM

 
Blogger renkler said...

Cenebazcığım, umarım iyileşir. Hayati tehlikeyi atlattı diye duymuştum ama hala yoğun bakımdaymış. Kuğuya anlattım gelimeleri üstte... Offf...

1:15 AM

 
Blogger renkler said...

Gülcüğüm, sağol canım. Bugünkü postumda Selva ile yaptıklarımı anlatacaktım ama bu durum ortaya çıktı. Sonra inşallah... Duan için teşekkür canım.

1:16 AM

 
Blogger renkler said...

Yağmur Damlam, dualarını esirgeme canım. İnşallah iyileşir. Oğluş şu an daha iyi sanıyor. Offf...

Bu arada kazasız belasız misafirini ağırlamana sevindim. Aman aslında sizden uzak olsun boşver...

1:17 AM

 
Blogger renkler said...

İnce Gülcüğüm, demin hastane ile konuştum, hala yoğun bakımda ve ameliyat kararı verilmemiş. Çok da ayrıntıya giremiyorlar tabi... Aileyi de tanımıyorum. Gerçi tanısam da şu an nasıl aranır ki. Hastaneye gitsem bir işe yarar mı, bilemiyorum. Bu çok zor bir durum...

1:19 AM

 
Blogger anemon said...

acil sifalar allh onu sevdiklerine bağıslasın.insalh hiç bir arıza kalmadan kıyamam ona ben

1:40 AM

 
Blogger Gamzeli said...

Çok üzüldüm ya, allah anaına babasına acısın ayy allahım yaa, içim bir tuhaf oldu...ne bu böyle ya bu yıl çocuklardan duyuyoruz hep ölümleri...Allahım, evlatlarımızı ,kardeşlerimizi bizlere bağışlasın inşallah...

Umarım çocuk çar çabuk iyileşir sakatda kalmaz dualarımız çocukla...

1:55 AM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Civciv, çok teşekkür ederim, umarım iyileşir...

3:25 AM

 
Blogger renkler said...

Gamzeliciğim, duaların için teşekkür ederim. Çocuklarımıza birşey olmasın da...

3:26 AM

 
Blogger EBRU said...

Çocuğa çok üzüldüm :( Umarım biran önce iyileşir.

4:00 AM

 
Blogger Bocuruk said...

Çok üzüldüm :(( Allah yardımcısı olsun yavrucağın, acil şifasını versin.

5:06 AM

 
Blogger efsane said...

Ben de çocuklara hiç dayanamıyorum inşallah çabucak iyileşir ve arkadaşlarıyla oynamaya başlar bir daha Allah kimseye yaşatmasın..

5:19 AM

 
Blogger renkler said...

Ebrucuğum, teşekkür ederim. Allah çocuklarımızı kötülüklerden, kazadan beladan korusun...

5:55 AM

 
Blogger renkler said...

Bocurukçuğum, amin canım...

5:55 AM

 
Blogger renkler said...

Merhaba Sevgili Efsane, umarım öyle olur, biran önce iyileşir...

5:56 AM

 
Blogger PERİLİ KÖŞK said...

özellikle çocuklarla ilgili bu tür haberler çok yıkıcı oluyor biz uzaktan bu kadar üzüntü yaşıyoruz ailesini düşünemiyorum bile ,dualarım sizinle...

9:52 AM

 
Blogger nimetin.blogspot.com said...

gecmis olsun renkler. aslinda imkan olsa da cocuklari hic disari cikartmasak. erkek cocugun oldumuydu zor oluyor. gelismelerden bize de haber ver

nimet

11:33 AM

 
Blogger Age35 said...

Of çok fena tez zamanda iyi haberler almak dileğiyle..=(

12:21 PM

 
Blogger zeyno said...

Çok üzüldüm , Dilerim hiçbişeyciği kalmaz.Herşey bir anlık şu hayatta off....

3:18 PM

 
Blogger ikizlerimbenim said...

güne güzel başlamak dileğiyle her sabah olduğu gibi blogunu okuyayım dedim, gözlerim yaşlarla doldu.. Allah acil şifalar versin, en yakın zamanda sağlıklı bir şekilde hastaneden çıksın..oğluşun psikolojik olarak ne kadar etkilınmiştir kim bilir..gül kokulu bunlar..çocuk yetiştirmek ne kadar zor insan gün ve gün anlıyor..haber edersin değil mi gelişmelerden?? güzel bir gün dileğiyle..

8:03 PM

 
Blogger - said...

Offf allahım çok çok üzüldüm, allah acil şifalar versin inşallah. ben de bu aralar hep kaza haberleri alıyorum. 23 Nisan'da bir arkadaşımın üniversiteden arkadaşı kaza geçirmiş. Küçük kızkardeşinin durumu ağır, kızcağız bitkisel hayatta daha 11 yaşında. Geçen hafta ise çocukluk arkadaşım yağmurlu yolda kayıp karşı arabaya çarpmış. Emniyet kemeri takılı olmadığı için burnu kırılmış. Canım ameliyat oldu geçen hafta. İnsanın başına ne zaman ne geleceği belli değil. Her zaman sağlığımız için şükretmemiz lazım.

Umarım ufaklık bir an önce iyileşir, eskiş haline döner. Çok öpüyorum seni

10:46 PM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Perili Köşk, Allah ailesine sabır versin... Çok acı. Allah göstermesin.

11:01 PM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Nimet, dışarı çıkartmadan da olmuyor ki! Sözde buralar güvenli diye taşındı birçok çocuklu aile! Ne güvenli ya! Ciddi taşınmayı düşünüyor eşim şimdi. Daha bir yıl olmamıştı...

11:02 PM

 
Blogger renkler said...

Age 35 ciğim, amin canım. İyi bir haber bekliyorum ben de...

11:02 PM

 
Blogger renkler said...

Zeynocuğum, hayatta hırs,kavga, para kaygısı içerisinde yaşıyoruz. Ama herşey çok boş biliyor musun?

11:03 PM

 
Blogger renkler said...

Sevgili İkizlerin annesi, haberdar ederim tabi ama bugün iyi bir haber yok henüz. İnşallah güzel haberleri de vereceğim...

11:04 PM

 
Blogger renkler said...

Kelebekçiğim, arkadaşlarının başına gelenlere çok üzüldüm. Özellikle bitkisel hayata giren küçük kıza... İnşallah iyileşir. Çocuklara hiç kıyamıyorum. Çok geçmişler olsun. Aman kendine iyi bak...

11:05 PM

 
Blogger Gün said...

Cok uzuldum, inş iyi haberlerini yazarsin bize...

3:14 PM

 

Post a Comment

<< Home