Thursday, June 21, 2007

Ondan, şundan, bundan...

Bazen kısa kısa değişik konulu notlar ile post yazıyorlar ya, ben de deneyeyim ve kısaca hayatımın gidişatından bahsedeyim istedim:

- Şu sıralar dantel battaniye örüyorum. Şu hani kare kare yapılıp birleştirilenlerden. Salonumda kullanılan reklerin aynılarını buldum: Uçuk kavuniçi (çiğ bir renk değil yani), koyu kahve, beyaz, bejden koyuca açık kahve, kırmızı. Bunların tümü az veya çok salonumda mevcut. O kadar yoğunum ki günde ancak bir kare parçası yapabiliyorum. Bu durumda ne zaman biter, ne işe yarar, nereye nasıl örterim hiç fikrim yok, sadece yapıyorum. Fikri olan varsa lütfen söylesin...

- Arabada eşimle işe gider ve gelirken Secret (sır) kitabını okuyorum. Yorumlarımı bir post ile bileare(böyle mi yazılır?) yazacağım

-İki haftasonu da yorgunluktan bayıldım, dinlenmeye ihtiyacım var!!!! iMDATTTTT...

- Oğluş okul tatil olduğundan beri sürekli dışarıda. Saat onda artık gelllll diye sesleniyorum nafile! Büyük oğlan da aynı öyle. Bir de gece geç yatıyorlar!

- Büyük oğlanın odasına sabah giren eşim gülerek çıktı. Küçükken başparmağı ağızında uyurmuş, yine öyle uyuyor dedi. 18 yaşında:-) Onu o şekilde hayal edemiyorum.

- Küçüğe yeni bilgisayar (eskisi o kadar demode oldu ki yeni oyunları oynuyamıyor ve isyan ediyor), büyüğe MP3 mü ne, ne işe yararsa işte ondan almamız gerek, en en büyük olana, yani eşime de yazlık lastikler taktırmalıyız (arabasına tabi, kendine değil. Ne cümle oldu!)

- Dışarı çıkıp 10 çift ayakkabı alasım var, şeytana şimdilik uymuyorum. Ama çok istiyorum. Tutmayın beni!!!!

- Kilo aldım, İMDAATTTT...

- Üstüne üstük Wish ile eşime gittik, nefis tortelliniler yedik kremalı kremalı (iki gün üstüste)

- Teniste istediğim seviyeye gelemiyorum, yeterli oynayamıyorum zaman yokluğundan. Bazen de amaaaannnn, yeter bana diyorum. Hırs basmıyo, basmayınca geliştiremiyorum.

- Wish tekrardan okula başlayacakmış. Üniversite sınavına girdi.

- Güneşlenmek istiyorum ama güneş alerji yapıyor. Bronz olmak istiyorum ama çok da değil. Yoksa sarışın zenci gibi oluyorum, yakışmıyor. Gerçi sadece bir sene o kadar yanabildim. Havuç jeli ile. Daha sonra aynısından bulamadım, çok da aramadım ne yalan söyleyeyim... Hani hoş bir bronzluk vardır ya dozajında, öyle olayım istiyorum, Paris Hilton gibin değil.

- İlhamı gören olursa yanıma yollayın. 7. bölüme hiç konsantre olamıyorum. Oysa 8. bölümü yazdım bile. Garip ama gerçek! 7. bölüm ilhamı başka oluyor demek ki!

- Bu sabah sürünerek uyandım. Kahvaltı bile hazırlamadım...

- Çok sıcak!

- Hepinizi çok öpüyorum...

26 Comments:

Blogger KUGUU said...

Bazen boyle yazmak guzel oluyormus degil mi RENKLERcgm. Aramiza hosgeldin:))
Ayakkabi konusunda seni destekliyorum... Yeni bir ayakkabi aldim dayanamdim okadar hosuma gitti ama en fazla 1 kere - o da belk- giyerim sanirim, cunku inanilmaz topuklu. yani ben 13 giyerim ama bu 15pond falan.

Bu arada WISHi tebrik ettigmi ve iyi neticeler almasini diledigimi lutfen iletir misin.

11:08 PM

 
Blogger renkler said...

Kuğucuğum, yüksek topuklu ayakkabıya ben de bayılırım ama bu yaz biraz alçalttım. Babet bile aldım, düşün yani...

Wish'e iletirim, pazar günü de yabancı dil sınavına girecek...

11:46 PM

 
Blogger - said...

tesadüfe bak... Bnde bugün böyle bir post yazdım...Gerçi benimki çok karamsar oldu ama :( Bu arada şu romanı okuyamadım daha..Çok merak ediyorum. İlk fırsatta okuyacağım, eminim çok güzel oluyordur...


Öptümmm

12:18 AM

 
Blogger [ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Wish umarım başarılı olur.:) Şu 7. bölüm ilhamı gelsin, sizde yatıya kalsın.:) Yavruları eve sokmak için ne taklalar atıyorum ben de. Rüşvet bile veriyorum. O kadar yani.:) Bronzlaşmak için, çikolata yağı varmış. Çok güzel diyorlar. Bilemiyorum. Dikkatli olmak lazım. Paris'in bir üst modeli var bizde. Çağla gibi olmayalım da. Allah muhafaza.:)))

12:24 AM

 
Blogger renkler said...

Kelebekçiğim, okudum ve yorum yazdım postuna. Bak bugün Cuma:-) Ne güzel... Mutluluğu yaratanlar biziz... Güzel bir haftasonu diliyorum canım...

1:28 AM

 
Blogger renkler said...

İnce Gülcüğüm, Çağla kadar olamam zati! Doğal ten rengimiz farklı. Beyaz olmama rağmen rahat bronzlaşabiliyorum aslında. Ama iyi bir krem olmalı ve çok güneşte kalmamalıyım. Bakalım ne olacak?

İlham 8. BÖLÜM İÇİN GELDİ, GİTMİYOR. 7. BÖLÜM OLMADAN YAYINLASAM OLMAZMIKİ?

1:30 AM

 
Blogger anemon said...

RENKELER BATTNİYEN HAYIRLI OLSUN CANIM SEN BİTİRDE YER BULURUZ YERE BİR KÖŞEYE YADA BİR KOLTUK ÜZERİNE OLABİLİR ...KİLOLARI SORMA BENDEDE BELİMDE BİR CAN SİMİDİ OLDU KAHTERSİN İLK KEZ BUKADAR BÜYÜDÜ ..AYAKKABI HASTALIĞI BENDEDE VAR AMAN TUTU DERİM KENDİNİ

1:40 AM

 
Blogger enne said...

Selam,çok güzel bir Cuma yazısı olmuş bu. Sanki Cumaları ofiste giyilen rahat elbiselere, kotlara, tişörtlere benzemiş:) Ben çok beğendim. Dantel battaniye fikrine bayıldım. Ben de çok istiyorum ama üşeniyordum bitiremem diye. Aslında hergün bir kare yapma fikri süpermiş, ben de hemen bir örnek bulup kolay birşeylere başlayayım bari.
Bilahare diye yazılıyor sanırım:)

2:36 AM

 
Blogger Gamzeli said...

Sıcağa katılıyorum doğrusu...Allah yardımcımız olsun :)

3:26 AM

 
Blogger Nasıl geçti habersiz... said...

salonda durur,koltuk şalı yaparsın yada uzanan üstüne alır filan. inanırım sen onu çabuk bititirsin..)

Secret ten sonra,benim adresini verdiğim tasavvuf kitab-larını okuma başla bence. yazıyı öyle yaz.:)

sen cumaları izin kullanıp kendini daha yordun, evet.:(

Bırak tatilin tadını çıkarsın. sonra sıkılır sanırım.:)

Aay evlenince karısı iyi güler.:)

kime ne lazımsa o alınmalı.:)

ama sana ayakkabı lazım değil. :) "israh haramdır" dersem beni kovalarmısın?:P

hiiç sanmam sana öyle geliyordur.:(

afiyet olsun.:)

sen turnuvalara katılmak için mi, yoksa spor olsun diye mi oynuyorsun tenisi,ciddi sordum.

Wish hakkında ayrıntılı bilgi rica ediyorum.:) benim gibi öğrencilik sever biri mi?

güneş bana da alerji yapıyor. hem zararlı.ozon tabakasını unutma.:(

sen 8. bölümü yayınla bence. yardım edersiniz dedin ya, fikirler gelir yorumlarda belki.:)

:( :(

eveeeet.:(

bizde seni öptüük.:)

3:42 AM

 
Blogger renkler said...

Civcivciğim, ben bu sıralar senin bloğa giremiyorum, bir sorun mu var?

Battaniyeyi koltuğun birinin üzerine atacağım bu gidişle:-)

3:51 AM

 
Blogger renkler said...

Enneciğim, ben günde yarım saat ancak ayırıyorum ama bir parça oluyor. Çok çok basit... Benim için terapi gibi oluyor, beynimi rahatlatıyorum, hem de oturmuş oluyorum:-)

3:52 AM

 
Blogger renkler said...

Gamzeliciğim, İzmir daha da sıcaktır sanırım. Ama siz orada haftasonu deniz kenarına gidiyorsunuzdur değil mi?

3:52 AM

 
Blogger renkler said...

Yağmur Damlacıkım, sağol yazın için. Sır ile ilgili tek düşüncem aslında şu: Bu adamların söylediği şey aslında Kuran'ın ve islamiyetin yüzyıllardır söylediği şey: İnanma, dua etme, şükretme... Yani zaten bizim yaptığımız ve yapmak zorunda olduğumuz şeyler. Bunu yeni birşeymiş gibi sunuyor. Fakat şunu es geçmişler: Birşeyi isteyebilirsin, dua edersin ama buna ulaşmak için çalışmalısın, sırf düşünüp olmuyor işler... Bugünkü yazında olduğu gibi çalışmak lazım. Önce çabala, sonra dua et. Buna tevekkül denmiyor muydu?

3:56 AM

 
Blogger böğürtlengözün annesi said...

Dantel bahtaniye koltuk üzerinde güzel durur.Benim oğluşda hep sokakta kalmak ve gece çok geç saatlere kadar oturmak istiyor ve hatta oturuyor. Tabi onunla mecburen bende oturuyorum ve pilimi 1 haftada bitirdi.Büyük oğlanın yatış pozisyonuna çok güldüm :) Şu ilhamın gelmesini bende çok istiyorum hatta bol bol gelsinki meraktan çatlamayalım.

4:17 AM

 
Blogger renkler said...

Böğürtlen gözlü yaramaz ama tatlı çocuğun annesi, 7. bölüm bloğa konmuştur. Fakat bu bölümü hiç sevmedim nedense... 8. ve 9. bölümlerden daha çok umutluyum... Öptüm çok, iyi haftasonları

7:22 AM

 
Blogger hayalperisi said...

sevgili renkler bronzlasmak icin bildigim en iyi sey kola evet bilduigin kolayi sürüyon söyle parlayan kiskandiran bir bronzluk elde ediyorsun ;)

sonra bebek yagida cok etkili eger bronzlugun kalici olmasini istiyorsan en az 1 hafta önceden karoten (insallah dogru yazmisimdir ) haplarindan yutuyon kalici oluyor bronzlugun

sanirim tenin beyaz en iyisi bronzlastiktan sonra hani su serin tutan jellerden onlardan al bence

neyse benim cenem düstü bu arada wishi tebrik ediyorum kendine ii bak görüsmek üzere

ha birde ayakkabi konusuna gelince bende sabir ediyorum ama en gec 1 ay icinde zevkime göre bir kac cift alacam söyle en babetlerinden ;))

1:32 PM

 
Blogger Dut agaci said...

Biir sen sakin seytana uyma(9 tane al yeter:))
Ikiii bende kiloyu suyla midemi doldurarak verdim..bol bol ic
Üüüc cocuklarimiz 40 inada girse onlar hala bizim masum bebeklerimiz degilmi?
Dööört brozlasmak icin az günese cikip yanabilirsin vitamin (beta karotin)tableti al zararsiz denedim..
Beees 7 de isiklar söndü örtmenim dersin:)
Sende cok öpüldün:)
sevgilerimle

2:17 PM

 
Blogger PERİLİ KÖŞK said...

renklercim ben geldim....
ne güzel yazmışsın dolu dolu ...
secret ı ben de okuyacağım merak ediyorum,diğer blogunu hiç okuyamadım ama artık bol zamanım var bir solukta okuyacağım tümünü,sevgiler...

3:52 PM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Hayal Perisi, bilgiler için teşekkür canım. Kolayı ben de duymuştum ama vücuduma süremem sanırım. Yaspış yapış olunca bir fena oluyorum da:-) Bugün azıcık güneşlendim. Normal kremle. Biraz kızardım sanırım. Sonrasında bronzlaşmaya başlarım herhalde. Ne sıcak!

5:30 AM

 
Blogger renkler said...

Rabiacığım, onlar herşeyimiz, minik bebeklerimiz tabiki. Ah yaramazlar... Taş olayı bende çıktığından beri ben de feci su içiyorum. Kiloya pek bir etki etmiyor gibi. Ama azıcık az yesem mutlaka onun da yararı görülecek...

5:32 AM

 
Blogger renkler said...

Hoşgeldin Perili Köşkçüğüm... Neler yaptın, yazmışsan bloğuna bakarım:-) Secretı aslında okumak ve Kuranın zaten söylediği şeyleri nasıl tekrar ettiğini görmek ve şükretmenin, istemenin önemini bir daha hatırlamak iyi olabilr...

5:34 AM

 
Blogger Emre said...

Tatile gitmek istiyorum ama param yok çünkü işim yok,

Alış veriş yapmak istiyorum ama param yok çünkü işim yok,

Bilgisayar almak istiyorum ama param yok çünkü işim yok.

Dah yazımmi, yoksa ağlıyimmi ne dersin:) Bu arada yukarıda yadıklarımı gerçekleştirmek için iş arıyorum tabiki boş durmuyorum. yani kızma sakın:)

10:32 AM

 
Blogger BALDAN TATLI said...

Bende artık iplerden örmüştüm bir ara, hepsi toparlandı ama artık iplerim bir türlü bitmedi. Oğluma kışlık battaniye yaptım. Ayakkabı tutkusu hiç geçmezki. Sevgiyle kal. Postun süper olmuş bende denemeliyim.

1:43 PM

 
Blogger renkler said...

Emreciğim, inşallah yakında gönlüne göre bir iş bulursun canım... Olumlu düşünmeye bak...

10:35 PM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Baldan Tatlı, annem de kalmış ipleri öyle değerlendirirdi. Benim yaptığım şey (şu anda ona şey diyorum:-)) 14 parça oldu (12x12 cm lik) bakalım ne olacak, neresi için olacak?

10:36 PM

 

Post a Comment

<< Home