Wednesday, June 13, 2007

Yapılacaklar listesi

Yarın evimde olacağım inşallah. Hala geçen seneden 3 gün iznim var. Aslında işler azalmadı ama ben bunaldım ve bir gün de olsa bir soluk almaya ihtiyacım var. Hadi hayırlısı.

Yarın için planlarım( zamanlama sırasına göre değildir, uyarırım)

1) Güzel bir sabah kahvaltısı ve keyfi,
2) Oğluşu okula uğurlama,
3) Sabah kahvesi, muhtemelen balkonda...
4) Güzel bir temizlik (olmazsa olmaz, ne kadar erken biterse o kadar iyi)
5) Cumartesi misafirim var, mantı hazırlayacağım,
6) Havuza girip azıcık bacaklarımı bronzlaştıracağım,
7) Cuma akşamı için yemek,
8) Tiramisu yapacağım, cuma akşamı yaparım ama... (Gülcüğüm aklıma getirdiğin için sağol)
9) Oğluşun okuluna gideceğim, malum karne günü. Oğluş beşi bitiriyor maşallah...
10) Annemi beş çayına çağıracağım, belki komşumu da çağırırım,
11) Süslenip püslenip eşimi bekleyeceğimi kapıda karşılayacağım,
12) Eşimle tenis oynayacağız, dün aşırı sıcak diye oynayamadık amayarın akşam geç de çıkabiliriz.

Başka birşey kaldı mı? Ben süperwoman mıyım? Tüm bunları yapar mıyım? Yaparım belki... Ammaaaaannn yapamazsam da yapamam... Dünyanın sonu mu?

Aman içim pek bir kıpır kıpır (herkes maşallah desin)

24 Comments:

Blogger böğürtlengözün annesi said...

Maşallah maşallah, hep böyle ol inşallah :)
Temizlik ve mantı kısmını saymazsak aslında programın bence çok güzel :) En güzelide , güzel oğluşunun 5. sınıfı bitirmesi ve karne günü yanında olabilmen. (Bizimkide yarın anaokulu mezuniyet diploması ve karnesi alacak, bu akşamda müsameremiz var, heyecan dorukta :)
Havuz süresini birazda benim için uzat lütfen , öpüyorum seni, 3 günde olsa iyi tatiller...

1:10 AM

 
Blogger Emre said...

Vallahi şeker yazını okuyunca benimde içim böle bi kıpır kıpır oldu, ne güzel işte bak keyfine:)

1:31 AM

 
Blogger Yaz said...

Maşallah canım benim. Hep böyle dolu dolu, kıpır kıpır ve mutlu yaşa inşallah :) oğluşunun 5. sınıfı bitirmesine de maşallah :)

1:36 AM

 
Blogger Gamzeli said...

maşallah...maşallah...maşallah...

2:17 AM

 
Blogger Annelog Atölye said...

Maşallahh:)Şimdiden kolay gelsin.

3:29 AM

 
Blogger Nasıl geçti habersiz... said...

benim de evde badanacılar var.:( ama temizlik güzeldir. "Omo" reklamındaki beni sinir eden laf gibi kirlenmek güzel değildir. sana da maşallah maşallah diyorum, bu kadar kalabalık listeyi yazıp durma Allah korusun sana da zarar değecek.. sevgilerimleee :):)

3:59 AM

 
Blogger KUGUU said...

mashallah elbette.
Istedigin gibi hepsini yap insallah. Ama bence havuz ve gunes kismini daha uzun tuttttt, mesela evdeki temizlikten zaman keserek derim bennn:))
ben de yarin sabahtan kan ver, oglen disciye git seklinde programliyim canim:))

4:11 AM

 
Blogger Bocuruk said...

Canım liste yapmak işin yarısını halletmek gibi gelir bana. Sana kolaylıklar ve iyi dinlenceler, eğlenceler dilerim. Oğluşu da şimdiden tebrik ediyorum. Benim de güzel prensesim alacak karne, gerçi miniğime de veriyorlar ama büyüğünki daha önemli tabii. Çocukların hepsine iyi tatiller olsun.
Sevgilerimle...

4:15 AM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Böğürtlen gözün annesi, mantıdan vazgeçebilirim valla... Klasik yemekler ile idare ederiz. Belli de olmaz. Ama temizlik şart. Havuz süresi bayağı bir kısıtlı görülüyor, senin için azıcık uzatabilirim:-)

4:41 AM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Emre, ne iyi işte böyle hepimiz mutlu mesut...

4:42 AM

 
Blogger renkler said...

Yazcığım sağol canım... İnşallah hepimiz öyle yaşarız...

4:43 AM

 
Blogger renkler said...

Gamzeliciğim, sağol canım.

4:43 AM

 
Blogger renkler said...

Annelogcuğum, sağol

4:43 AM

 
Blogger renkler said...

Yağmur Damlacıkım, Allah kolaylık versin sana. Ben evde badana yapılmasından nefret ederim. Öyle ev ayakta! Sıkıntılar basar...

O kadar kalabalık liste ama bakalım kaç adedini yapabileceğim. Temizlik şart, mantıyı es geçebilirim, belki okula gitmem, çocukları erken salabilirler, beş çayı olmazsa olmaz, havuz çok da şart değil ama bacaklarım bembeyaz... Hem hafta içi havuz sakin oluyor, kadınlar ve çocuklar...

4:46 AM

 
Blogger renkler said...

Kuğucuğum, havuz kısmı en eğlenceli olanı aslında. Temizliği kesemem ama mantıyı bırakabilirim, bir de akşam yemeğinde benim pratik yalancı iskenderimden yapacağım, hem seviliyor hem de basit. Aslında iskender dememe bakma et olarak köfte şiş koyuyorum...

4:48 AM

 
Blogger renkler said...

Bocurukçuğum çok teşekkür ederim. Ben de senin çocuklarını tebrik ederim:-)

4:50 AM

 
Blogger Ayçiçeği said...

Maşallah, maşallah :)
Eğer hepsini yapabilirsen tekrardan maşallah, maşallah :))
Demek 5 bitiyor. Ona da maşallah :)

6:10 AM

 
Blogger renkler said...

Ayçiçekçiğim maşallahlar için sağol... Hepsini değilse de çoğunu yapsam yeter. Hem şimdiden bir ikisini eledim kafamda. Bir iki de ilave gerekti:-)

6:41 AM

 
Blogger Age35 said...

Maşallah Renklercim ..seni bulsamda biraz sürünsem de şu pozitif enerji birazda bana geçse=(

12:48 PM

 
Blogger renkler said...

Ageciğim, hayattaki tüm olumsuzluklara rağmen olumlu düşünmek lazım. Yoksa sadece üzülüyoruz. Ben de zaman zaman kötü hissediyorum ama mutlu olmak için çabalamk lazım. Hayat kısa...

11:13 PM

 
Blogger Burcu said...

iyi tatillerrrr..bu işlerin hepsini de yapma renklercim. birazcık kendine zaman ayır superwoman olmayı arada kenara bırakmak gerek aaa unutmadan mantıdan bana da gönder :)
öpüyorum

11:19 PM

 
Blogger [ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Önce maşallah.. sonra hep böyle olursun inşallah.:))) Demek bizim Maviş, beşi bitiriyor. Öyle derdi ya eskiler. Allah, üniversite mezuniyetlerini de göstersin.:)))

6:00 AM

 
Blogger Damak Tadı said...

Canım ya,sakın hepsini birden yapma..Şimdi maddeleri okurken bile şaşkın oldum inan.Gerçekten sen supermann'in dişi'si misin?
Sen her halin harika tatlım...Hele bıcır bıcır yazman yokmu canım..))
Çok tatlısın sen hemde çokkkkkkkk.

Öpüldün tatlı bayan..

6:00 AM

 
Blogger anemon said...

ayy maşşalha dilini ısır kıpır kıpır ol hep canım benim yaparsın yaparsın biz kadınlar her yere yeteriz evelallh

2:52 AM

 

Post a Comment

<< Home