Friday, July 20, 2007

Hadi Kızlar Saat Seçelim...

Saat çok hoş bir aksesuardır. Zamanı bilmemizin ötesinde kıyafetlerimizin bir tamamlayıcısı değil mi? Bence herkes hoş bir saat hediyesi karşısında mutlu olur. Sevgili Butterflycığım eşine saat hediye etmeyi düşünüyor. Ben de uzun süredir kendime veya eşime bir saat almadığımı farkettim. Aslında kısa süreçte almayı da düşünmüyorum ama en azından son saat modası nasılmış bir göz gezdirelim dedim. Hadi seçin bakalım... Bunlar benim hoşlandıklarım tabi...

Tommy Hilfiger: Erkek saatlerini beğenirim. Bu da neşeli, genç, sempatik bir tasarım. Genç kız anaları, ne duruyorsunuz?



Tommy Hilfiger: Ayyyy, çok tatlı. Bileğimde ne güzel dururdu değil mi aşıkm? Alışverişe çıkalım mı? Hadi amaaaaa....










Adidas: Rengi çok hoş, spor bir saat. Bunun pembişi de var efendim. Şık bir mavi eşortman ile veya blue jean ile takın kolunuza, çıkın yürüyüşe... Bence zarif, sade ve hoş. Genç kızlar için de ideal. Yok mu alan:-)










Puma: Puma ama çok başarılı bir tasarım. Cidden beğendim. Tebrik ediyorum tasarımcısını










Marc Ecko: Romantik bir tip misiniz, bu saat tam size göre. Fazla söze gere kyok. Atın sevgilinizi, kocanızı kolunuza, girin mağazaya, bunu istiyorum diyin. O kadar!









Guess: Kızlar, Guess marka çantamdan pek memnun değilim, haberiniz olsun. Çantanın yanında ilper vardı ve metal yuvarlak tokalar ile sonlandırılmıştı. Bu tokalardan biri hemen düştü, diğeri de dün. Yani taklit çantalar bile daha kaliteli. Bu nedenle bir daha guess çanta alacağımı sanmam. Üstelik saçma bir şekilde pahalı. Oysa yurtdışında o kadar değil. Acaba bu pembe saat beni Guess e tekrar bağlar mı?






Guess: Yukarıdakini bilmem ama bu kesin bağlar. Harika! Kızlar biri bana bunu alsın lütfeeennnn... Aşkıımmmmm, duy sesimi...











Guess: Değişik... Beyaz bir elbise ile hoş durur. Altın bir zincir ile kombine, ayağa altın renkli bir babet mesela..








DKNY: Değişik, rengi de farklı... Uygun bir kıyafet kombinasyonu ile çok zarif olursunuz. Bence buna uygun, aynı renkte, zarif, kapalı ve ince topuklu şık bir ayakkabı ve çanta takımı şart.







DKNY: Orjinal ve rengi ile ilgi çekici bir tasarım. Kıyafetinizin de uyumlu olması şart. Yoksa çok sırıtır. Ben çok beğendim ama alırsam o kadar az kullanırım ki...






Hugo Boss: Erkekler için saatleri daha hoş bence ama bu orjinal tipler için ideal.












Festina: Biraz da sarı olsun, ne öyle hep pembe, kırmızı... Rakamlarınstili çok hoş değil mi? Art Deco tarzı. Gerçekten hoş... Alıyorum, paket lütfen.








Festina: Çok şirin değil mi bu! Ay kendimi genç kız sanıyorum herhalde, gözüm hep pembelerde. Ama gönlüm genç ne yapayım. Kızlar bunu kime gönderiyorum?










Dolce Gabana: Bayıldım, Tek kelime ile bittim. Hem kırmızı, hem kalpli, hem Dolce Gabana. Bir kadın daha ne ister. Aşkıma biri tıklatsın bu saati istediğimi söylesin hemen please!
Dolce Gabana: Pembe, gönlüm sende. Evet böyle bir hediyeye kimse hayır diyemez. Tam romantik, bıcır bıcır hatunlara göre. İstiyorum, o kadar!

Esprit: Bu pembeyi daha da çok istiyorum. Her kadının böyle bir pembişi olmalı. Banu Alkan görmesin. Gerçi pırlantalar ile süslü değil, takmaz o ayol. Bunun mavişi de var arkadaşlar. Onu da verebilirim.
Diğer mallarımızı görmeden karar vermeyin, bir sonraki postumu bekleyin:-)

6 Comments:

Blogger Bocuruk said...

Renklercim,
Ne hoş bir aksesuvardır saat. Saatsiz yapamayanlardanım ben de. Şu an kolumda DKNY saat var. Senin yayınladıklarından da favorim DKNY nin ilk modeli. Hadi saat almaya:))
Sevgilerimle...

4:23 AM

 
Blogger Nasıl geçti habersiz... said...

Burada da beğendiklerim var ama peki bekleyelim o zaman :))
Ama ben hiç -hele ki yazın- saat takamam. Daha doğrusu hiç bişey takamam :))
Öff The Sıkıntılı Arkadaş(ın)

5:01 AM

 
Blogger [ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Kırmızı kalpli D&G ve DKNY modellerine bayıldım.:))

11:54 PM

 
Blogger ev perisi;) said...

Hepsini de çok beyendim çok şıklar doğrusu...
Hangisi benim?;))

12:48 PM

 
Blogger zeyno said...

Renklercim biliyo musun ben bi saat delisiyimmmm bunlar gösterilir mi bana:((

1:29 PM

 
Blogger parkeolog said...

Ooohhhh ne güzel bir yazı :)
Ben mümkünse camel'ı ve adidas'ı aliiim :)

3:32 AM

 

Post a Comment

<< Home