Sunday, July 08, 2007

Selammm....

Biliyorsunuz geçen hafta izindeydim... Bir yere gitmedik, evimizdeydik ama o bile o kadar iyi geldi ki. Sizin de takip ettiğiniz gibi bazı sorunlar da yaşadım. Aslında sorunlar tümden geçmiş değil. Ama hayata küsmemek ve yaşamaya devam etmek gerekiyor. Minik kuşum üzülmesin, hepimiz mutlu olalım istiyorum...

Neyse, bazı notlar ile geçen hafta:

- Valla uyudum... Bazı günler 10, hatta abartıp 10 buçık saat uyudum. O kadar iyi geldi ki. Bünye hemen çok uyumaya alışyor. Bu gün kolay kalktığımı düşünmüyorsunuz herhalde:-)

- Sabah kahvaltı yapmaya üşendiğimde dışarı gittik. Hatta Cuma sabahı o harika yağmuru izleyerek kahvaltı yapmak çok keyifliydi. Kahvaltılar genelde 12 gibi bitiyordu.

- Havuza girdim, güneşlendim. Bayağı yandım. Ama güneş alerji yaptı. Omuzlarım filan fiske fiske oldu.

- Oğluşla çok eğlendik... Canım miniğim benim.

- Öğlen hiç yemek yapmadım. Hatta bazen akşam bilem yapmadım. Dışarıda balık filan yedik. Annemin de geçen hafta yatılı misafiri vardı. Bazen ona gidip otlandık:-)

- Sadece bir akşam misafir ağırladım...

- Cumartesi pazar temizilik işini hallettim, diğer günler ev ööööle durdu... Umurumda olmadı. Taki dün gerçek hayata dönene kadar. Saatlerce temizlik yaptım. Külkedisi gibi idim:-)

- Battaniyemi bitirdim sayılır. Şimdi üzerine minik çiçekler yapıyorum. Bir de taşlar dikeceğim... Bir de birleştireceğim. Çiçekleri nasıl atayım diye düşünüyorum. Hani dantel renk renk çrg
motifleri birleştirilir ya, öyle bir battaniyeye motifin tam ortasına mı koyayım çiçekleri, ya da daha yenilikçi bir şekilde restgele mi atayım?

- Battaniye dediğime bakmayın, ayakucuna bile örtülecek kadar büyük değil. Koltuğa atılacak atkı gibi bişi...

- Annem de bu hafta izne çıtı. Oğluş babaannesine gitti, annem de gezmeye... Oğluşu özlüyorum. Annişi de....

- Televizyonu pek izlemedim. Zaten hiç birşey de yok.

- İzlediğim filmler: Bir Cinayet Gecesi: Fena değil ama daha iyi bekliyordum. Mükemmel Yabancı: Çok beğendim. Süprizli sonlardan hoşlanıyorsanız izleyin derim...

- Başka film bile izlemedim...

- Evde olmak çok güzeldi

- Tenis oynamaya vakit bulamadık bile... Ama yüzdüm bol bol.

- Yazın konu komşu olayı nanay... Herkes tatilde veya dışarıda.

- İnternet fici yavaştı. Sizi zor takip ettim. Zaten çok da vakit bulamadım. Ya ağladım, ya eğlendim...

- Kilo aldım, bugün rejime girdim:-)

- Kimbilir kaç yüz mail birikmiştir şimdi.

- Ben tatil istiyorum yine!!!!!!!


Bu arada başlık atamıyorumm!!!

20 Comments:

Blogger [ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Tam tatil yapmışsın valla. Evde olmak insana nasıl iyi geliyor. Bir de şu son gün temizlik yapıyorum diye kendini paralamasaydın tam süper olacaktı.:)) Battaniyenin çiçeklerini ortala derim ben. Daha şık durur. Bir de resmini yayınlarsan, görelim, alkışlayalım becerikli arkadaşımızı. Ellerine sağlık, eminim çok güzel olmuştur.:))

11:43 PM

 
Blogger Bir Derin Masalı said...

Bence çok güzel bir tatil yapmışsın. Ben de dün geldim. Bugün temizlik ve yemek beni bekler.Allahtan ev dağılmamış. Aşağıdaki yazında okuduğum o pislik diye bahsettiğin her kimse cezasını bulur bir şekilde merak etme...Seni üzdüğü için ve hepinizi böyle yıprattığı için çok kızdım. ÖPüyorum.Kendine iyi bak....

12:07 AM

 
Blogger anemon said...

renklerciğim iyi yapmışşsın bazen ev işi yada yemek yapmamak bile insanı dinlendiriryor erkeklere göre ne varki bunlarda iş mi diye düşünselerde evet iş hemde büyük iş insanı yoruyor canım yokum buralarda takip edemedim tahmn edersin sevgiler

12:41 AM

 
Blogger Nasıl geçti habersiz... said...

ooh buna ihtiyacın vardı zaten iyiolmuş.:) selva mantıları da yapmışsın. poaçalarıda.ooooh afiyet olsun. yazında eksik var. :P :)Rejim kelimesinin yanında adım yok.:)
çiçekleri serpiştir ve resmini bize yayınla lütfen. evet ben sana tekrar mail attım. yüzsüz :P resim yolladım.:)

1:09 AM

 
Blogger renkler said...

İnce Gülcüğüm, sorma... İlaç gibi geldi. Son gün temizlik yapmasaydım içime otururdu, ben rahat edemezdim. Ama ne kadar dayanır bilmem... Büyük oğlan tüm gün evde. Balkon kapısı sürekli açık, yan tarafta inşaat var...

Battaniye demeyelim de minik örtümü tam olarak bitirince, yani birleştirip çiçekleri dikince resmini yayınlayacağım. Ama basit birşey. O kadar yetenekli değilim. Zaten terapi olsun diye yapıyorum...

1:51 AM

 
Blogger renkler said...

Handeciğim, kolay gelsin... Beni en çok yoran evin dağınıklığı oluyor. Ama o da yaşayan bir ev olduğunu gösteriyor, bu da güzel:-) Kimseye pislik demek istemezdim ama ona hissettiğim şey aynen bu... Sen de kendine ve miniğe iyi bak...

1:53 AM

 
Blogger renkler said...

Civcivciğim, sen de hoşgeldin o zaman... Ev İşi çok çok yoruyor, eşim bu konuyu anlar ve destek olur ama ne olursa olsun en büyük yük hep bende... İş olsun, yapılır, yeter ki mutlu olalım...

1:55 AM

 
Blogger renkler said...

Yağmur damlacıkım, valla bu yazıyı sabah kafamda tasarlarken rejim konusunda parantez açıp Yağmur Damlacıkım kızma diyecektim:-) Ama çok kötü oldum ben! Kıyafet bulamıyorum!!! Örtünün resmi tamamen bitince. Çiçekleri tam dikmeden size soracağı, böyle mi olsun, böyle mi diye. Ona göre bakarız. Bir de sarı taşlar bulmalıyı, ortaları için...

1:57 AM

 
Blogger Burcu said...

renklercim,insanın hiçbişey yapmadan sadece kendine ve ailesine zaman ayırması kadar güzel bişey olabilir mi?insanın tek işinin ailesi olması olayı cidden mükemmel.güzel bir tatil geçirmene çok sevindim canım.hayatınızdaki olumsuzluklar ımuyorum ki sizi en en en az hırpalayacak & yaralayacak şekilde geçer gider..dualarım sizinle..çok öpüyorum

2:26 AM

 
Blogger - said...

Canımmm benim ne zamandır yorum yazamıyorum sana, umarım sorun çok büyük değildir. Sen güçlüsün atlatırsın, pozitif düşün hep...Zaten öyle yapacağına eminim.

Tatil çok güzel geçmiş ben de acaba izin alıp evde mi geçirsem diyorum ama tek başına sıkılırım herhalde. tatile çokkkkk ihttiyacım var

2:38 AM

 
Blogger renkler said...

Sashacığım, arada evde olmak çok güzel tabi. Ama çalışmak da güzel... Yani hep evde oturabilir miydinm bilmiyorum. Sürekli ev işi yapan hastalıklı bir tip olurdum belki... Kendimi bilirim:-) Ama evde olmak da çok çok çok güzel arada. Duaların için sağol canım.

3:41 AM

 
Blogger renkler said...

Ben de nerede kelebek diye düşünüyordum:-) Canım şimdi daha iyiyim. Hayat güzel değil mi? Valla bir hafta olmasa da en azından bir iki gün evde kalmak için izin alabilirsin. Ev kadınlığı yapmak iyi geliyor:-) Ben eşim ve oğlum olmasa bir hafta evde sıkılırdım belki. BNir tek ev işi yapıp kazınırdım... Gerçi arada o bile iyi oluyor.

3:47 AM

 
Blogger Yaz said...

Canım ne güzel dinlenmişsin ohh sefan olsun :) bende tatilin son birkaç gününü eve ayırdım. Evde olmak çok güzel birşey yaa gerçekten çalışmamayı birkez daha çok istedim. Neyse bu halimize de şükür.
Bu arada bazı sorunlar yaşamışsınız ama anladığım kadarıyla geçmiş çok şükür. Pislik insanları hiç kafana takma canım Allah onu kendi pisliğinde yüzdürsün inşallah.

4:00 AM

 
Blogger Gamzeli said...

ne güzel, iyi yapmışsın...Bu da sana iyi gelmiş belli, bundan sonra hep mutlu olun inşallah...

5:15 AM

 
Blogger Bocuruk said...

Uzun yıllar aralıksız çalıştığım için evimi ve evde vakit geçirebilmeyi çok özlüyorum. Ama senin de dediğin gibi çalışmasam böyle bir hayata da ne kadar dayanabilirim bilemiyorum. Aman sağlık olsun da ne yapalım çalışalım:) İznin güzel geçmiş, sevindim. Diğer konuyu da artık unutmaya çalış lütfen. Evdekiler iyi mi, mutlu musunuz? Gerisi boooşşşşşş...

7:02 AM

 
Blogger renkler said...

Yazcığım, sağol canım... Sen de dinlenmişsin, iyi olmuş. Tatile de çıkabilmene çok sevindim.

7:51 AM

 
Blogger renkler said...

Gamzeliciğim, içten dileğin için sağol. Hepimiz mutlu olalım. Hakediyoruz.

7:51 AM

 
Blogger renkler said...

Bocurukçuğum, diğer konuyu unutmasam da oturup kalkıp düşünmüyorum ve kalbimi iyi tutmaya çalışıyorum... Evdekiler iyi sayılır. Sağol.

7:53 AM

 
Blogger BALDAN TATLI said...

Tatile kimse doymuyoooo. Bende istiyom ama duyan yooookkkkk.

1:08 PM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Aslı, tatile kim doyabilir? Hala istiyorum. Belki Cuma izin alacağım ama işlerim var:-)

11:00 PM

 

Post a Comment

<< Home