Friday, August 10, 2007

Haftasonu öncesi...

Evimdeyim, huzurluyum, mutluyum Allah'a şükür. Yanımda oğluş playstation oynuyor, arada sorun olunca oyunda beni konuşturdun da oldu diye bana kızıyor. Anniş ne yaptım diyorum. Sonra ısırıyorum, gıdıklıyorum.

İşyerindeki sıkıntılarım aslında devam ediyor. Ama asıl beni üzen sevdiğim bir arkadaşımın davranışları. Ondan hiç beklemezdim. Bu konuyu size sonra anlatırım. Şimdi canımı sıkmak istemiyorum...

Eylüle kadar izin alamayacağım, çok yoğunluk var. O nedenle bugün bir günlük tatil armağan ettim kendime. Ev işlerini de abartmamaya söz verdim. Sadece ortalığı topladım, toz aldım ve apple pie yaptım yine. Tarifi buldum sonunda... Bir de mutfağı temizledim. Sadece akşam yemeği (bamya- pilav- cacık) kaldı. Bir de mutfağın yerini silmeliyim Ne oldu ise sabah birşey dökülmüş. Evin temiz haline alışık oğlum oha bu ne diye tepki gösterdi sabah! Bir de balkon yıkanacak. Ama birazdan havuz başına gidip kitap okuyacağım. (İnşallah)

Yarın kayınbiraderimi annemlere taşıyacağız. Çok eşya almayacak ama yine de birşeyler var. Ona yardıma gideceğiz.

Boşanma olayını tabiki de anne babama söylemiş kayınbiraderim. Şu an ekonomi
k sorunları olduğu için ve bakılması gerekli bir oğlu olduğundan annemlere taşınıyorlar. Dün annem ile konuştum. Üzülmüş tabi. Ama ilginçtir ki kadına çok kızmamış. Bir tek eşimle ben kızdım herhalde. Herkesin iyilik- kötülük kavramı farklı sanırım. Neyse... Telefonda ağladı ama yazık. Kayınbiraderim durumu anlatıp bizi kabul eder misiniz demiş. Bunu anlatırken yine ağlamaya başladı. Çok dokundu. Anne baba dışarıda bırakır mı hiç!

Allahım yardım et, ailemizi zor durumdan kurtar ne olur...

Yarın tüm gün karşıdayız. Tepeye uğrayıp allık almak istiyorum o arada.


Bu arada battaniyeyi koyu kahve iple birleştiriyorum. Annem iyi göstermedi, siyahla birleştir dedi. Önce önemsemedim ama birleştirdikçe benim de içime sinmedi. Siyah yün de almalıyım sanırım. Ama nasıl zaman bulurum bilmem.

Pazar günü de temizlikle geçer işte. Haftaya eşimle güzel bir yemeğe gidip moral depolamak istiyorum. Değişiklik ikimize de iyi gelir. İşte bunaldım... İşimi seviyorum ama oyun oynanmasından, arkadan vurulmaktan, kıskançlıklardan, didşmekten, inatlaşmadan hoşlanmıyorum. Anlayan anlar! Ben aptal değilim.

Sizler ne yapacaksınız? Hafta içi değişik moral verici önerileriniz varsa dinlemeye hazırım.

Öptüm...

11 Comments:

Blogger kakaolusevgi said...

BEN BU YORUMU YAZDIĞIMDA BELKİDE SEN HAVUZ BAŞINDA GÜNEŞLENİP BROZLAŞIYOR YA DA SERİNİLİYORSUN.OFFFFFFFF.SÜPER YA.MAŞAALLAH DİYEYİM DE :)BEN DE BİRAZDAN CUMA VAKTİ İŞYERİ KAPANACAĞI İÇİN ANNEMİN EVİNE GİDECEĞİM YA DA HAİN ALIŞVERİŞ PLANLARIM VAR :)CUMADAN SONRA TEKRAR İŞE GELİP AMAAAA 2 SAAT SONRA İŞTEN ÇIKIP,ARKADAŞLARIM TOPLANMIŞLAR ONLARA GDİECEĞİM.BAKALIM :)SENİN TATİL GÜNÜNDE SÜPER GEÇSİİİİİİİİİİİİİN.HAFTASONUNDAAAAA.

1:57 AM

 
Blogger KUGUU said...

Cumayi tatil almak nasil guzel geliyor degil mi canim, haftasonu tatili 3 gun olsa tam super oluyor:))
Iyiki az is yapacagim demissin, saydiklarina bak yine.
Sac resmim duruyor gel bak:)
Battaniyenin resmini koysana- siyah demis annen ama battaniyede siyah bence iyi olmaz. kahverengide olmaz. ne renkler var icinde bilmiyorum ama birine uyacak canli renkli ip al derim ben (bana sormadin ama:))

2:13 AM

 
Blogger [ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Demek havuz başında kitap okuyacaksın.. ne güzel. Biz de işte böyle kapalı ofislerde, bilgisayar başında, arkadaşlarımızın mutluluğuyla, mutlu olacağız.:)) Bizim bu pazar düğüne gitmemiz lazım. C.tesi, şöyle en topuklusundan bir lame ayakkabı almam lazım. Var mı bir önerin?:))

2:39 AM

 
Blogger Bocuruk said...

Şu havuz başında kitap okuma olayı var ya herşeye değer:) Cuma tatil yapmak da çok hoş ve sen bunu sık yapıyorsun ne güzel. Haftaiçi Ortaköy' e gidin gezin bence size yakın mı uzak mı bilmiyorum ama İstanbul'a gelsem ilk gideceğim yerlerden biri. Yemeği de uygun bir yerde yersiniz:)Hayırlı kandiller. İyi haftasonları!
Sevgilerimle...

4:00 AM

 
Blogger Bir Derin Masalı said...

Demek sonunda söylemiş kayınbiraderin. Er geç öğrenecekti nasılsa. İşyerindeki ayak kaydırmaca ve ikiyüzlülüklerden ben de nefret ediyorum. En iyisi mi hiç muhatap olma kimse o kişiyle... Er geç anlayacaktır yaptığı öküzlüğü. Eğer onun seviyesine inersen daha da çirkefleşir. ama inmezsen yaptığını anlayıp utanacaktır mutlaka. Sadece çok mesafeli davran yeter. Öpüyorum..

4:02 AM

 
Blogger Mutluveumutlu said...

Bu aralar cumartesi çalışmak işine fena taktığım için,cuma da çalışmamak fikri hayal gibi birşey benim için,ama sen benim için de dinlen olurmu?Gerçi bende cumartesi akşamı arkadaşlarımla,pazar geceside eşimle güzel vakit geçireceğim inşallah :)
Annenin boşanma işini öğrenmesine sevindim açıkcası,birde kayınbiraderlerinin onların yanına taşınması iyi gibi di mi,çocuk için iyi olur hiç olmazsa.
İyi tatiler sana,öpüyorum seni

4:45 AM

 
Blogger Emre said...

Ay bende istiyom havuz başından, ama allahtan bende bugün çınarcığa gidiyorum 1 günlüğüne cts akşamda termale geçicem, bu haftasonu böle tek ayak üstünde dolaşıcam kısaca, canım ya ben sana allık alıp yollardım sen markayı söle yeter:) bu arada şu işyerindeki garip huzursuzluklardan bende nefret ediyorum, kraldan kralcılık işte başka bişey değil. Umarım en kısa zamanda huzurlu bir ortam bulursun çalışmak için.:)

5:06 AM

 
Blogger Yaz said...

Cuma evde olmak için süper bir gün çok iyi yapmışsın. Benimde bu akşam için hafta başından beri düşündüğüm planlarım vardı ama kandil olduğunu öğrenince iptal ettim :) Belki sadece dışarıda yemek yer sonra evimize döneriz. Haftasonu yapmak istediğim çok şey var ama hiçbirine yetişemiyorum genelde. Ne olacak bu durum bilmem. Hep bir koşturmaca. Neyse bu konuyu uzatmayayım. Herkese hayırlı kandiller dilerim. Öptüm canım.

7:29 AM

 
Blogger Nasıl geçti habersiz... said...

Cuma günleri evde olman senin için gerçekten iyi oluyor. Hafta tatilin 3 gün gibi :)) Kandilin mübarek olsun :)

9:04 AM

 
Blogger Unknown said...

Havuz başında kitab olayı süpermiş ama bende havuz havuz gezen biri olarak seni esefle kınamıyorum.Hele geçenlerde bir yer keşfettik süper çınarcıkta tavsiye ederim hafta sonu kopun gelin...

10:45 PM

 
Blogger Alphecca said...

Biliyormusun Renkler,
Ben ayrılık işine de evlenme işi gibi hayırlı bakarım. İki medeni insan, anlaşamamışlar demekki, birbirlerine birşey verememişler ve ayrılmaya karar vermişler. Birbirlerinin gözünün içine baka baka başka işler çevirmeleri veya hoşlanmadıkları halde birlikte yaşamaları daha mı iyi bir yöntem. Evet alışkanlıkları kırmak zor ama huzur içinde yaşama şansları olacak en azından. Olaya böyle bakmak gerekiyor gibi geliyor. Her işte bir hayır vardır.

11:58 PM

 

Post a Comment

<< Home