Tuesday, August 21, 2007

Hastalık...

Gripten kırılıyorum. Aslında doktor faranjit teşhisi koydu. İki gece önce kabus ve titrwemeler ile dolu berbat bir gece geçirdim. Ertesi sabah dökülüyordum. Eşimin iknası ile hastaneye gittik. Doktopr antibiyotik ve bilimum ilaçlar verdi. Üç gün de rapor. Dün evdeydim. Ama bu gün işteyimç. Çünkü halletmem gereken bir iş var. Belki bitince eve dönerim. Ayakta ve hatta oturmakta bile duramıyorum aslında. Başım kazan gibi... Off eve gidip yatmaktan başka bişi istemiyorum aslında. Yarın evde dinlenmeliyim yoksa iyice kötüleyecekmişim gibi görülüyor... Neyse Allah geçer dert versin...

Fazla yazamayacağım, kusura bakmayın.

Bir de alttaki postuma anket konusu ile yorumlar yapmışsınız ama yandaki anket kutucuğpuma kimse bişi işaretlememiş. Biliyorsunuz dönem dönem anket yapıyorum... Orada da oylarsanız sevinirim.

20 Comments:

Blogger Mutluveumutlu said...

Çok geçmiş olsun canım.Çok yorma kendini,bencede işini halleder halletmez git evine.Bu hastalık dinlenmeye geçiyor.
Allah daha büyük dert vermesin diyor,öpüyorum seni

11:28 PM

 
Blogger paticanlar said...

canım benim yaa,bende dün merak etmiştim. İşini bitirince git eve yat tatlım.
Allah'ım şifalar versin. O'na emanetsin.

11:37 PM

 
Blogger uykucu said...

çok geçmiş olsun bu havada klima üşütmesimi yoksa .yaz gribi daha beter geçer bilirim.aman bolca dinlen tavuk çorbası iç .umarım çabuk geçer.

12:53 AM

 
Blogger Burcu said...

çok çok geçmiş olsun renklercim..eve gidip bian evvel dinlen güzelce.zaten bu kafayla bu halsizlikle nası halledeceksin işleri konsantre olup da :( hastalık kötü şey.ii bak lütfen kendine..öpüyorum acil şifalar sana

1:29 AM

 
Blogger Gamzeli said...

Canım çok geçmiş olsun , ben de çok hastaydım 2 gün yoktum ve bugün başladım işe...

Allah korusun hepimizi gripten dicem ama malesef ki gribiz...

1:45 AM

 
Blogger Alphecca said...

Geçmiş olsun Renkler,
Eve gidip dinlen bir an önce

1:50 AM

 
Blogger Banu said...

Geçmiş olsun. Evde kalırsan da sadece yat, yine temizlik işlerine bulaşma. Unutma, bir ucundan bulaşırsan, hepsini bitirmek istiyorsun (daha önceki yazdıklarından böyle bir sonuca vardım).

3:15 AM

 
Blogger [ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Canım çok geçmişler olsun. Dediğin gibi Allah geçer dert versin. Ama, sen yine de dikkat et kendine. Acil şifalar diliyorum.

3:28 AM

 
Blogger Bocuruk said...

This comment has been removed by the author.

3:28 AM

 
Blogger Bocuruk said...

Canım, çok geçmiş olsun. Biliyorsun bu hastalık dinlenmeyle geçer. Boşver iş bir şekilde hallolur. Kendine iyi bak lütfen.
Allah acil şifalar versin.
Sevgilerimle...

3:41 AM

 
Anonymous Anonymous said...

çok geçmiş olsun renkler,sıcakta da hastalık çekmek bi kat daha fena oluyor.Dinlernirsen geçecektir.
Sevgiler

4:41 AM

 
Blogger Emre said...

Çok geçmiş olsun ya bu havada grip olmak çok zordur bilirim, bol bol dinlenmen lazım senin, bol bol sıvı tüket, kolay gelsin sana.

9:16 AM

 
Blogger PERİLİ KÖŞK said...

geçmiş olsun,en yakın zaman da düzelirsin umarım,ama dinlenmek ve uyumak ilacı bence...

10:31 AM

 
Blogger BALDAN TATLI said...

Çoook geçmişler olsun sana. Bu sıcak havalarda nasıl olduda yakalandın sen bu hastalığa. Ben bunun adını paçavra hastalığı diyorum. Çünkü insan tam anlamıyla paçavraya dönüyor. En iyi ilaç dinlenmek. Ama bolca kuşburnu tavsiye ederim. Veya ne kadar bitki çayı varsa hepsini aynı anda demle öyle iç. Tekrar geçmişler olsun canımcım. Sevgiyle ve sağlıkla kal.

3:34 PM

 
Blogger Yaz said...

Canım çok geçmiş olsun. İyice dinlenmen lazım. Umarım çabucak geçer.

12:54 AM

 
Blogger Aysel said...

Çok geçmiş olsun canım. Dinlenmeden iyileşemezsin. Bırak işi mişi. Biraz da kendini düşün. Biliyorsun bir evde baba hasta oldu mu krallar gibi bakılır düzen aynı devam eder. Anne hasta oldu mu ev göçer. Kendine iyi bak.

2:22 AM

 
Blogger Alphecca said...

Aloooo iyi misin?????

4:30 AM

 
Blogger paticanlar said...

canım bugün nasılsın?
sakın biraz iyileştim diye temizliğe kalkışma yarın öbürgün.

4:45 AM

 
Blogger Annelog Atölye said...

Aaa bu havada?? Geçmişler olsun Renkerl, umarım daha iyisindir!

6:23 AM

 
Blogger renkler said...

İyi dilekleri ile beni düşündüklerini hissettiren dostlarım. Buralardaki insanlardan çok daha gerçek ve iyisiniz. Sağolun...

12:34 AM

 

Post a Comment

<< Home