Monday, August 13, 2007

İstiyorum...

Bahçeli bir evimin olmasını şiddetle istiyorum. Bahçe olayına bayılıyorum çünkü. Aslında evin içinden ziyade balkonda oturmayı seven bir insanım. Evin içerisinde sıkıntı basıyor. Televizyon desen sıkıcı... O nedenle bir bahçem olsa diye sıkı sık hayal kurarım. Nasıl mı? Şöyle:

Bir bahçem olsa, içinde iki köpeğim... Kurt tercihim ama eşim doberman istiyor. Bebekken almak istiyorum onları. Hem şirinliklerini de yaşarız, hem de eğitimleri daha kolay olur. Sabahları aç aç havlasalar, yatak odası balkonundan onlara kızsam, biraz bekleyin, susun diye:-) Ama dayanamayıp inip onları beslesem, biraz da sevsem... Sabahları bahçemde hep beraber güzel bir kahvaltı yapsak... Temiz hava bol gıda şeklinde:-) Sonra bahçemle ilgilensem, onu sulasam... Bahçe sulamak çok güzel bir terapidir bilir misiniz? İnsan kötü bir şey düşünemez o an. Dertlerini unutur.

Bahçenin bir parçasını organik tarıma ayırsam. Abarttım:-) Yani bize yetecek domates, biber filan yetiştirsem. Mümkünse fesleğen diksem... Makarna sosuna taze taze atsam. Taze domateslerimizle bir çoban salata hazırlasam (domates bitti bile:-))

Güzel çiçeklerim ve gölge veren hoş ağaçlarım olsa. Çiçeklere baksam. Her gören ne harika bahçe bu dese. Çiçeklerime nazar değmese... Çimlerim her daim yeşil, bahçem hep bakımlı olsa, arada ağaçlara çıksam kimse yadırgamasa.

Arada yağmur yağdığında mis gibi çim ve toprak koksa. Bahçeye çıkıp biraz ıslansam, hemen bembeyaz çamaşırları toplayıp içeri soksam.

Akşamüstleri komşuları çağırıp beş çayımızı içsek, dedikodu yapsak:-) Ya da hamakta biraz kestirsem, açık hava şekerlemesinin keyfine varsam 10 dakika. Oğluş köpekler ile boğuşsa o anda. Çocukların şen şakrak cıvıltıları gelse kulağıma. Huzur duysam...

Bahçe mobilyaları seçsem ahşaptan... Şemsiyeler, koltuklar, sandalyeler cıvıl cıvıl renklerde olsa, içimi açsa... Masa örtüleri alsam çeşit çeşit.... Akşamları renkli sofralar hazırlasam. Eşim mangal yapsa... Mumları yaksak bahçede, renkli tealightlar içerisinde etkileyici ışıklar yaysalar rengarenk. Dostların sohbetleri eşilğinde yemek yesek... Güzel müzikler yaysa ortalığı. Çocuklar oynasalar etrafta, bazen tatlı tatlı azarlansalar köpeklerle beraber azmaktan dolayı:-)

Ne olurdu ha? Ne güzel olurdu... İstiyorum...

28 Comments:

Blogger [ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

O kadar güzel anlatmışsın ki, ben de istiyordum ama, artık daha çok istiyorum.:) Bir de çocuklar çok fazla azdıkları için erkenden uyusalar ve romantik bir müzik eşliğinde, çiçek kokuları arasında dans edilse.:) İnşallah dileğin gerçek olur. Sen de mis gibi bahçe domateslerinle, mis gibi salatalar yaparsın. He bir de küçük havuz yaptırsan hoş olabilir aslında.:)

11:46 PM

 
Blogger Mutluveumutlu said...

Renklercim,inşalah bu isteğin günün birinde gerçekleşir,içimden gerçekleşekmiş gibi geldi biliyormusun :)Sen anlattıkça seni o ortamda hayal ettim:)
Ben böyle bir evde büyüdüm renklercim,annemlerin evi senin anlattığın gibi ama iki köpekleri ve rengarenk yanan mumları yok birtek :)Çocuklarımında böyle bir evde büyümesini isterdim...

11:58 PM

 
Blogger renkler said...

İncecik Gülcüküm, Ne romantik hatunlarız biz böyle:-) Vayyy dans etmek aklıma gelmemişti. Evet ne hoş olurdu... Ayışığı, müzik, bir kadeh şarap ve sevdiğin insan.... Allah hepimize bu güzellikleri nasip etsin... Ama en başta sağlık ve mutluluk versin.

12:09 AM

 
Blogger renkler said...

Mutlu ve Umutlucuğum, inşallah, inşallah. İnşallah gerçekleşir hayallerimiz. Benim de babaannemin ve amcamın Avcılarda böyle bahçeli evleri vardı. Hem de ne bahçe... Kuyuları bile vardı. Babaannem çok kokoş bir hatundu. Evinin önünde verandası vardı ve oymalı kakmalı sütunlar yaptırmıştı oraya. Ev çok kokoştu. Bahçe de güzel ve bakımlıydı. Şimdi her yer apartman oldu orada...

12:11 AM

 
Blogger Alphecca said...

Bende 3 sene önce senin konumundaydım Renkler, sonra resmen bir mücize oldu, ömrü hayatımız boyunca sahip olamayacağımızı düşündüğümüz evimiz çıktı karşımıza, bizde hiç hesap kitap yapmadan atladık. Anlattıklarının hepsi doğru biliyormusun, eve gidince huzur buluyorum resmen :)

Ama bu aralar sususuz, çimlerimiz kurudu, şu anda onları görünce resmen içim acıyor :(

Hayaller gerçekleşmek içindir, devam :))

12:19 AM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Çocuk gibi, inşallah biz de güzel bir bahçeli eve sahip oluruz. İstemek en önemlisi. Allah yardımcımız olsun hepimizin. Bahçen için üzüldüm, bloğuna yorumumu yazdım.

12:26 AM

 
Blogger Yaz said...

Ahh ah Renklerciğim okurken derin bir off çektim doğrusu. Bloğuma yazmaya ilk başladığım zamanlarda bende benzer bir yazı yazmıştım bahçeli ev isteğime dair. İnşallah bu hayalin ve tüm hayallerimiz gerçekleşir. Sevgili Çocuk gibi' nin söylediği söz çok hoşuma gitti. Hayaller gerçekleşmek içindir. Hayal etmeye devam...

12:32 AM

 
Blogger Gamzeli said...

Renklercim, ne güzel anlatmışsın öyle, bizim bile şevkimiz geldi bahçeli evde oturmak için...Ne güzel olur ne güzel :))

12:54 AM

 
Blogger Bir Derin Masalı said...

Bunların hepsinden ben de istiyorum !!!! :))

1:45 AM

 
Blogger paticanlar said...

sana çirkin,mirkin iki mail attım.

ve...

ben daa,ben daa.:) çok gözönünde olan ve sadece bize ait olmayan bahçe değil.senin hayalindeki gibi bahçe istiyorum.
ama bizim köpek sabahleyin sabırla sahibinin uyanmasını beklerdi biliyormusun?:)
kaçtı kız peşine,gelmedi. :( çok aradık ama ıhıh.ya akıllı olduğunu farkedip, biri bağladı,ya belediye topladı.hepsini soruşturduk amainkar ettiler.:(
ee bahçede kedi istemiyormusun? :))

5:01 AM

 
Blogger PERİLİ KÖŞK said...

valla öyle güzel anlatmışsın ki ,kesinlikle herbir cümlesiyle aynen bende istiyorum ama sadece istiyorum,gerçekleşmesi zor benim için .bende daha kolay birşey olan küçük bir bahçe almayı ,ekmeyi biçmeyi akşam da evime dönmeyi hayal ediyorum ,daha bir ulaşılabilir bir hayal benim için ve bunu yapacağım bir gün...

5:02 AM

 
Blogger enne said...

Sen çık o bahçeden, benim orası:))) Tam hayal ettiğim bahçeyi yazmışsın, inşallah günün birinde sahip oluruz bu bahçeye.

5:04 AM

 
Blogger kakaolusevgi said...

YAAAAAAA,ÇOK SÜPERRRRRRR.HEPİMİZİN OLSUNN.BİRBİRİMİZN BAHÇELERİNE GELİP ÇAY İÇSEEEEEEEEEK.
AMA İÇİME DOĞDU SENİN OLACAK.ÇÜNKÜ ÖYLE GÜZEL İSTEMİŞSİN Kİ.HADİ İNŞAALLAH.

5:38 AM

 
Blogger renkler said...

Yazcığım, anneannem ne kadar güzel istersen o kadar olma olasılığı artar derdi. Güzel iste ki olsun derdi. Secretta da öyle demiyor mu? Biz de hayal kuruyoruz işte. İnşallah olur:-)

6:01 AM

 
Anonymous Anonymous said...

sevgili renkler;
şimdi öle bir bahçede olmak vardı :) umarım hayallerin gerçekleşir.

6:02 AM

 
Blogger renkler said...

Gamzeliciğim, Allah hepimizin gönlüne göre versin. Hayali bile güzel bazı şeylerin. Ama en önemlisi sağlık ve mutluluk, yuvamızın huzuru. Onlar olmadıktan sonra ne yapayım villayı, bahçeyi...

6:02 AM

 
Blogger renkler said...

Handeciğim, Allah hepimize güzellikler versin, isteklerimizi gerçekleştirsin:-)

6:02 AM

 
Blogger renkler said...

Damlacıkım, ama yağmudan olanı:-)Maillere bakacağım da neden çirkin mirkin dedin acaba?

Kedi de istiyorum ama köpek ile olur mu* Belki ikisini de yavru alırsak anlaşırlar... Kediyi evde de tutmak isterim:-) Eşimi ikna edemiyorum biliyorsun ama bahçeli ev olursa bahçede tutacağım diye kandırabilirim:-) Sonra kendisi acır da miniği içeri alır (bu da hayal ya)

6:05 AM

 
Blogger renkler said...

Perili Köşkçüğüm, o da güzel bir hayal. Annem de hep ulaşabileceği şeyleri hayal eder ve dilerdi. Mesela annemin boyu pek uzun değil. Ben çocukken hep "Allahım kızımın boyu benden 10 cm fazla olsun" diye dua edermiş. Boyum 1.68, annemden 13 cm. uzun. Anne derim bazen, şöyle 175 olsun diye dua etseydin ya derim:-)

6:07 AM

 
Blogger renkler said...

Enneciğim, çıkmam, bu benim hayalim:-) Allah hepimize gönlümüze göre versin, ne diyeyim:-)

6:08 AM

 
Blogger renkler said...

Kakaolu Sevgi, seni Allah mı söyletti, inşallah. Allah tüm dualarımızı kabul etsin. Komşu olsak ne güzel olurdu...

6:09 AM

 
Blogger renkler said...

Azimliciğim, azmedersek herşey gerçekleşir:-) İnşallah...

6:16 AM

 
Blogger paticanlar said...

yani ben pek resim çekilmem,kamera arkasını severim deeermişim:) gördünmü? :)))

6:20 AM

 
Blogger renkler said...

Damlacıkım, gördüm... Çok güzel, neden çirkin diyorsun. Ben de sık resim çektirmeyi sevmem. Kendimi çok gererim, o nedenle tuhaf çıkarım çoğu zaman...

6:26 AM

 
Blogger paticanlar said...

aay teşekkür ederim.:)
Cevap yazdım.:)

7:10 PM

 
Blogger - said...

Ne güzel bir hayal, aklıma amcamın evi geldi. Aynı senin söylediğin gibi bahçelerinin bir köşesi domates, patlıcan, biber dolu. Bir tarafta kyısı ağacı, bir tarafta şeftali, zeytin. İnsan orda yaşlanmaz valla. Ben de istiyorummmmm

10:55 PM

 
Blogger renkler said...

Yağmur Damlacıkım, ben de cevap cevabı yazdım:-) Malcolm X ile ilgili...

11:06 PM

 
Blogger renkler said...

Kelebekçiğim, hayal edelim, isteyelim, Allah güzel günler göstersin...

11:07 PM

 

Post a Comment

<< Home