Thursday, October 18, 2007

Canım Cuma Geldiiii!

* Rejim son süret devam ediyor... Fena sayılmaz işte. Kendimi tutuyorum ama bu akşam annem yaprak sarma yapacakmış. En sevdiğim yemeklerden biridir. Gerçi zeytinyağlısına daha çok bayılırım ama olsun. Bakalım nasıl dayanacağım. Az yesem, o da yeter.

* Gün boyunca yediklerim:

8:00
- Bir dilim kızarmış ekmek (en iyisi çavdarlı ekmek ama bu sıralar fırına uğrayamıyoruz)
- Bir parça beyaz peynir
- Domates
- İki yeşil zeytin veya yumurta (haftada iki gün yumurta yiyorum. Ama beyzı miğdemi bulandırıyor. Tuhafım ben tuhafım. Hayır, oğluş yapsa kızarız, beyazını da ye diye...)
- Şekersiz iki bardak çay

- 9:30 da bir şekersiz kahve, Nesrin abla sağolsun...

- 11:00 Bir bardak light süt (light çünkü hiççyağlı süt içeçem, yine miğdeme vurur) veya bir bardak taze sıkılmış portakal suyu

-13:00 Öğle yemeği:

Bu hafta yediklerim:

- Kıymalı patates yemeği+ yoğurt
-Beyaz peynirli domatesli orta boy kepek ekmeğine sandviç- ayran
- Ispanak+ yoğurt+bir dilim kepek ekmeği (nefisti!)
-Wish ciğimin anneciğinin eliyle hazırladığı diyet patates salatası, yağsız tuzsuz ama bol baharatlı. Çok tok tutuyor, öneririm.
- Zeytinyağlı kabak yemeği+ yoğurt (bugün yiyeceğim)

Aralar:
-10 fındık veya iki- üç kayısı kurusu
-15 adet siyah üzüm (kalorili ama meyve sonuçta)


Akşam:

Bu hafta yediklerim:

- Ispanak+yoğurt
- Patates yemeği
- Domates çorba
- Kepekli peynirli makarna
- Kabak

Yanında mutlaka yoğurt+ salata+ reyhan (bu sıra bol bol yiyorum)


Yatmadan:

- Elma+ armut
- Isırgan otu+ dağ kekiği çayı


* Bugün oğluşun yine dershane sınavı var. Dün dilbilgisi çalıştık. Ünsüz benzeşemesinde şaşırıyor. Bir de metin okuma alışkanlığı yok. Okumuyor, dikkatli okumuyor... O nedenle uzun sorulardan yana ümitsizim. Allah yardımcısı olsun bebişimin. Bugün annem gezmede olduğu için erken çıkıp götüreceğim sınava. Zaten dört buçukdakine yetişebiliriz. Aslında sabahkine götürseydim daha iyiydi ama okul var.

* Alışveriş krizim depreşmeye başladı. Biraz kilo versem. Canım çok alışveriş çekiyor. Ama ayakkabı kesmez bu sefer. Tutun beni! En azından kilo verene kadar!

* Haftasonu ev ile uğraşmak, battaniyeyi artık bitirip sermek, resimlerini sizin için çekmek istiyorum.

* Harika pembiş yünler gördüm. Onlar ile kendime şal örmek istiyorum. O kadar güzeldi ki o yün. Rengi, hafif simli pembesi, dokusu... Biraz örnek araştırmam lazım. Önerileri beklerim... Güzel dantel örgü blogları bilenler var mı?

*Pazar günü evlilik yıldönümümüz. Canım aşkımı şimdiden öpüyorum buradan. Onu çoookkkkk seviyorum. İyi ki rastladım sana aşkım ya!

* Güzel bir haftasonu geçirin. Eviniz için küçük de olsa birşeyler yapmaya başlayın. Çok rahatlatıcı ve mutlu edici birşey. Çok beceriye de gerek yok, siz sevin yeter... Ben de basit şeyler yapıyorum, ama iyi geliyor.

16 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Renkler ciğim günde 1,5 tatlı kaşığı zerdeçal ve 1,5 tatlı kaşığı zencefil yemek (yemeklere yada salatalara konulabilirmiş)kişiye tokluk hissi verip ayrıca metobolizmasını da hızlandırıyormuş. Bir de karaciğeri temizliyormuş.Bİlgi Ender Saraç' tan... Öpüyorum...

Not: Hani bana smr hakkında bilgi :)

www.lezzetaski.com

12:20 AM

 
Blogger renkler said...

Handeciğim, sana mail atmıştım, ama şapşal bir şekilde mailin başına www yazmışım. Mailin ankahande@gmail.com değil mi? Bir daha atacağım. Kusura bakma... Bilgi için de teşekkür. Faydalı şeyler sonuçta, kilo verdirmsi de cabası.

12:38 AM

 
Anonymous Anonymous said...

tamam canım bekliyorum. mail adresi doğru.

1:48 AM

 
Blogger Mutluveumutlu said...

Diyet listen çok iyi görünüyor canım. Bende senin gibi bebek düşünmeye başlayana kadar en az 4-5 kiloyu vermiş olmalıyım. Boyum olmadığı için doğumdan önce daha da dikkat etmeliyim ama hayırlısı tabi :)
Umarım sen istediğin kiloyu, istediğin süre zarfında verirsin.
Oğluşuna başarılar, öpüyorum çok

4:06 AM

 
Blogger [ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Amanin.. pembiş yünler deyince, bizimki kıza bişeyler örecek dediydim. Neyse şal da iyiymiş.:)) Sana iyi gelecek bu bebe işi inşallah. Ağlayıp zırlamak, hele de yavrulara sarılıp ta uyumak, her şeyi unutturuyor canım. Mutlu mutlu günlerin çok olsun. Şimdiden nice senelere diyorum...

4:39 AM

 
Blogger renkler said...

Mutlucuğum, sende fazla kilo olduğunu sanmıyorum ama inşallah istediğin kiloyu verirsin.

5:11 AM

 
Blogger renkler said...

İnce Gülcüküm, aslında aklıma gelmedi değil:-) Fakat fol yok, yumurta yok, saçma olurdu. Abartmayayım o kadar. Şimdi internet araştırmalarım var:-)

5:12 AM

 
Blogger Nasıl geçti habersiz... said...

fikriminincegülünde yazdığın yoruma ne güldüm yahu!.)))))
canım daha nice senelere erişin hep birlikte ve çoğalarak inşallah..))

5:24 AM

 
Blogger Nasıl geçti habersiz... said...

ayrıca elimde güzel kitaplar var ama, bu aralar örgü örmediğim için nette site bilmiyorum.
ayrıca benim ananem açıkca kayırmazdı ama bilirdik işte bziim önemmimizin olmadığını.babannem içinse dünyanın en kıymetli ve saygıdeğerkişisi idik.
evlendikten sonra başkasının evinde karşılaşalım babaannemlemesela,yanındaki koca kadınları kaldırırdı torunum oturacak diye. ne utanırdım,yanına gitmememeye görünmemeye çalışırdım.:)))

6:02 AM

 
Blogger - said...

Canım bence bu hafta çok ii gitmişsin kesin tartıda mükafatını alacaksın.

Şimdiden yıldönümünüz kutlu olsun. Nice mutlu yıllara :)

6:24 AM

 
Blogger Bocuruk said...

Renlercim,
Valla hayranım senin bu azmine. İstediğin kiloya kavuşacağına da inanıyorum. Kolaylıklar:)
Evlilik yıldönümünüz de kutlu olsun. Nice mutlu, huzurlu yıllara canım:)
Sevgilerimle...

7:00 AM

 
Blogger anemon said...

renklerciğim sn baya sıkı bir rejimdesin ah bende girebilsem sıkı olamsada biraz tutsam kafi olcak ama nerde bu günlerde aldığım hiç bir kararı uygulayamaz oldum
senin oğlusta benimkinden dikkat yok sanrım benimde korkum bu
nice yıllara evlladınızla birleikte

8:16 AM

 
Blogger SenaBera said...

Renklerciğim bence sarmayı doya doya yiyebilirsin.M.Kuşhan ın bir zamanlar uyguladığım diyetinde akşamları bir porsiyon dolma veya sarma vardı (1 tabak)iki kaşık yoğurt ile..
Ben de yazdan beri zar zor verdiğim 9 kilonun ikisini geri aldım ramazanın son haftası ve bayramda maalesef.Hala vermem gerken 13 kg var.İkimize de kolay gelsin canım...

9:52 AM

 
Blogger Kuaybe said...

Ben de harika yünlere bakıp güzel şallar, çantalar örmek için sabırsızlanıyorum.. Blog önerileri için seni takip etsem iyi olacak galiba :))

Rejiminde de başarılar.. Hayranlık duyuyorum iredali insanlara.. Daha doğrusu güçlü iradeli insanlara..

2:41 PM

 
Blogger yüxexeratonin said...

ben de böyle rejim sıkıntısı çekecekmiyim bir gün ah ahhh..
giderek hatta hızla kilo kaybediyorum yaaa :(

1:54 AM

 
Blogger Unknown said...

öncelikle nica yıllara canım,iyi olduğunu anlıyorum bende ağlak zırlakım bugün ama çabuk geçiyor neyseki,bende dün gece bir şeyler yaptım evimle alakalı foto yaınlamak istedim ama yok öyle bir şanssım..öpüyorum

7:01 AM

 

Post a Comment

<< Home