Monday, January 21, 2008

Sabah sabah...

ROMANIMA BİR BÖLÜM DAHA EKLEDİM. BİR BAKIN İSTERSENİZ...



* Arkadaşlar, başımızda birşeyler var, nazar mı desem, ne desem... Sabah sabah arabamıza bindik, araba çalışmadı! İlk defa böyle birşey yaptı. Daha önceki arabalarımızda da hiç olmamıştı. Tam olarak neden anlamadık, bilgisayar bir sürü uyarı verdi ama... Neyse kalktık taksiye bindik. O da bizi aman demeye kalmadan bir yola soktu, Allahım ne sıkışıktı yol. Tabi ben zamanında ama eşim biraz geç gidebildi işine... Bugün araba ile ilgilenebilecek miyiz bilemiyorum. İnşallah büyük bir sorun yoktur.

Bilirsiniz Nazara inanırım. İnsanlar artık başkalarına nasıl bakıyorlarsa! Size ne başkalarından! Ben kimin nesi vardır, arabası nedir sorsanız hiç bilmem... İlgi de duymam. Başkalarına çok dikkatli bakmam, bana bakılmasından da çok rahatsız olurum. Ama işte herkes aynı değil. Neyse, Allah büyük sorun vermesin, kazadan beladan, hastalıktan korusun hepimizi... Bunlar bizi biraz yorar ama daha kötüsü olmasın.

* Artık bu TV dizilerinden gına geldi. Bir kanal da güzel bir film verse! Her kanalda abidik gubidik bir dizi izlemekten bıktım. Dün fonda OKS anneleri dizisini bırakarak kitap okudum. Kitap okumak bana iyi geliyor. Soft kitap günümdeydi ama biraz sıktı. Bu öğlen daha hoş bir kitap almayı düşünüyorum. Neredeyse Barbara Cartland tadındaydı bu roman! Üstelik bir erkek yazmış... Sevmedim! Ama az kaldı, bari bitireyim.

* OKS de anneleri test yaparken gördüm. Yuh artık! Sen yapsan ne olacak. Sonra annem aklıma geldi. Oğluşa ders anlatmak için kitapların başına oturup notlar alan, testlere göz gezdirip oğluşa ayıran annem. Ne farkı var ki! O da SBS anneannesi.

* Dün oğluş uyumak bilmedi. Zırt pırt kalkıp yanımıza geldi, yok susamış, yok çişi gelmiş. Aklıma eski günlerim geldi. Hatırlar mısınız McMillan ve karısı diye bir dizi oynardı 70'li yıllarda. Ben oğluştan çok daha küçüktüm o zamanalar. Bu diziye bayılırdım. Dahası Rock Hudson'a kendi çapımda aşıktım. Dolayısı ile karısından pek haz etmezdim:P Neyse, bu diziyi izlemek isterdim ama annem erkenden yatırırdı beni. Ben de yok susadım, yok acıktım, yok tuvaletim geldi diye kalkar beş dakikacık da olsa sevdiğim adama (Pöh!!!) kavuşurdum. Sonraları Rock Hudsonun aslında eşcinsel olduğunu öğrendiğimde yıkılmıştım anlayacağınız. O yakışıklılığa yazık olmuş yahu!!!

* Rejim harika gitmiyor!

* Tatil için epey bi alışveriş etmemiz lazım. İyi de zaman nerede kardeşim!

Öptüm sizi sizi...

23 Comments:

Anonymous Anonymous said...

NE olacak bu tv nin, dizilerin, çocukların hali? Ben hiç tv izlemiyorum. Ya internette oluyorum yada kitap okuyorum boş zamanımda. Gerisi ev ve Derin zaten :)Öpüyorum...

1:14 AM

 
Blogger [ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Hangimiz değildik ki aşık? Ve hangimiz yıkılmadı gerçeği öğrenince? Ama çok yakışıklıydı sahiden bee.:) Zaten bu sıpaların yatağa girince ya çişi gelir, ya da susuzlukları akıllarına gelir değil mi? Canı uyumak istememiştir kuzunun.:) Geçmiş olsun. Allah kem gözlerden korusun arkadaşım.:)

1:34 AM

 
Blogger böğürtlengözün annesi said...

Geçmiş olsun, canım bende inanırım çok nazara, Allah kem gözlerden korusun. Banada sorsan bende bilmem kim ne almış ne giymiş. Kimisine (o çok dikkat ederek bakan) göre ben ne kadar dikkatsizimdir, bana göre ise bana dikkatsiz diyen insanlar fesattır. Banane milletin eşyasından, malından iyi günlerde kullansınlar bana bir faydası veya bir zararı yokki o sahip olduklarının.
Neyse şeker, filmi hatırlayamadım şimdi, benim o çocukluk dönmelerimde hatırladığım tek film Mavi Ay. Bayılırdım bende o filme :)
Benim oğlanmda ne zaman yatağa girse hemen susar. İçtiğide 1-2 yudum su. Yani susamak bahane aslında kuzuların derdi başka :)

2:08 AM

 
Blogger anemon said...

renklerciğim
nazardır nazr
bununla atlatmış olun canım

bende modern talking in sloisti vardı ya
thomas anderson onun eşcinsel diye duyduğumda yıkılmıştım aşıktım adama çok yakışıklıydı zayi oldu yazık
rejim iyi gitmiyorsa kasma canım bende iki gündür dizginliyim kendimi dedim normalde sık acıkmam her dakika midem kazınıyor yavv piskolojik sanırım


dizileri sormada bütün kanallarda peşpeşe dedğin gibi adam gibi bir fişm koyun bari değilmi

2:15 AM

 
Blogger renkler said...

Handeciğim, en iyisini yapıyorsun. Ben de sadece film varsa iyisinden onu izliyorum. Bir de Avrupa Yakasını. Gülmek kolay değil bu dünyada:) Beni güldürüyor. Özellikle de Şahika!

2:23 AM

 
Blogger renkler said...

İnce Gülcüküm. Valla o yatınca üzerimden tır geçmiş gibi hissediyorum. O son 15 dakika beni bir yoruyor. Bir de yanına uzanacağım bir beş on dakika. Koca sıpa oldu, hala anası ile uyuyor!

2:24 AM

 
Blogger renkler said...

Böğürtlen gözlücükümün annesi, e sen gençsin tabi benden, hatırlamaman normal. Yaşlanıyorum kardeşim ben:) Kuzular çok cin valla... Kimi nasıl oynatacaklarını, işlerini iyi biliyorlar.

Ben de öyle dikkatsiz diyenleri fesat buluyorum. Ne diye dikkat edeyim. Ama çok yakınımdır, o gün çok değişik, güzel olmuştur, bariz yeni ve güzel bir şey almıştır, ona göre iltifal ederim. Bu normal...

2:27 AM

 
Blogger renkler said...

Civciv!! Kız!! Thomas eşcinselmiymiş! İyi de taş gibi bir sarışın ile beraber değilmiydi o. Kadın Nora diye iri bir Alman hatunuydu. Anaaammm... Ben şimdi duyuyorum.

2:28 AM

 
Blogger HAYAT said...

cnm sen en iyisi kurşun dmktür bi kere böyle olmaz baksana her gün bi şey teksası geçtiniz vallahi :))
şu ikide bir kalkmalar deyince küçüklüğüm aklıma geldi benimde bende sabaha karşı kalkar annemin babamın arasına cuuupp diye dalardım :) süper oluyordu ama şimdi de yapabilsek ya tatile çıkıcaksınız ne güzel bizde oda yok yine öğrenci mi olsak napsak :)))

5:52 AM

 
Blogger renkler said...

Hislerciğim, arabaya 700 YTL sıkışmış. Neyse cana geleceğine... Kurşun döktürme işini arkadaşım da söyledi bugün. Ben de dedim ki hala kurşun dökenler var mı? Ta çocukluğumdan beri döktürmemiştim. Dinimizde yok sanırım öyle şeyler...

6:10 AM

 
Blogger Muhabbet Çiçeği said...

canımcım, valla arabanızın başıan gelenlere üzüldüm. umarım ciddi birşey yoktur. Dizilere gelince yok doğru dürüst bir dizi haklısın. bend ekitap okumayı tercih ediyorum, yada bilgisayar başındayım işte. Rejime dikkat et. O bahsettiğin diziyi ben bilmiyorum. Sanırım doğmamıştım o zaman. Öptüm

10:27 AM

 
Blogger SenaBera said...

Bizim Sena'nın da bahaneleri hiç bitmez yatarken. Neyse ki Bera kalkmıyor şimdilik... Araba için geçmiş olsun. Allah nazardan korusun hepimizi. Rock Hudson' a ben de inanamamıştım...

3:27 PM

 
Blogger anemon said...

romanını okudum canım cokta duygulandım ne kadar güzel anlatmışssın

12:15 AM

 
Blogger uykucu said...

öncelikle nazarla ilgili her tür bilgi bende mevcut unutmayın (tez tam gaz ya) hemen sana bir nazarlık yapayım:)ahh ah eski aşkımı depreştirdin bende gerçeği öğrendiğimde yıkılmıştım hele hastalık ilerlediğindeki adamın korkunçluğu gözümün önünden gitmiyor..bak incegülde aşıkmış aynı yaşlarda olunca:))araba bozlulmasıysa bizim başımıza sıkca gelmeye başladı eşimin dediği elden çıkartmak lazımmışda ilk göz ağrım kıyamıyorum birde bilgisayarlılar bir başladımı zırt pırt bozuluyor ..

1:39 AM

 
Blogger uykucu said...

ek not kurşun dökülmesi dinimizde yok ama bilimsel açıklaması var ben el almış olmasamda dökmeyi biliyorum ist.geldiğimde dökeyim sana:) thomasın eşcinsel olduğuna inanmam o nora denen karısı acayip kıskanç bir tipti çocuklarıda vardı sanırım ama tipi eş cinsel gibiydi zaten..bak içimde kalmasın diye ek not bilem düştüm:))

1:43 AM

 
Blogger Damak Tadı said...

Geçmiş olsun canım..Bende nazara inanıyorum artık..Son yıllarda birebir tanık oldup aksilikleri yaşadıktan sonra inanır oldum..Kuran-i Kerimde de geçiyor zaten..))
Oğluşuna bayıldım yine..Hepimizde çocukken aynı şeyleri yaptık.Şimdiki çocuklar çok cinler tatlım..
Tv işine gelince, 1-2 dizi var beni güldüren ve hoşca vakit geçiren..Onun dışında TV karşısında hiç oturamıyorum bile..
Umarım arabanızda çok önemli sorunlar çıkmaz..

Kocaman öpüyorum seni canım..Anneciğe hürmetler..

2:15 AM

 
Blogger kakaolusevgi said...

AMAN NAZARLAR ÇABUCAK ÇIKSIN GİTSİN İNŞAALLAH,BEN DE İNANIRIM.
NEREYE TATİLE GİDİYOSUNUZ?, SÜPER :)))

3:17 AM

 
Blogger renkler said...

Muhabet çiçekçiğim, gençsin tabi hatırlamazsın:) Kitap okumak iyi geliyor değil mi. İnsan başka birşey düşünmüyor. Düzgün bir kitap bulsam da yenisine başlasam.

4:14 AM

 
Blogger renkler said...

Sena ve Beranın annecisi, sağol canım. Çocukların hepsi bir başka kişilik işte...

4:15 AM

 
Blogger renkler said...

Civcivciğim, sağol çok sevindim... Yazmaya tekrar başlayabilsem keşke...

4:16 AM

 
Blogger renkler said...

Figenciğim, biz de bu arabamızı çok seviyoruz. Aslında durumu iyiydi ama... Şimdi eşim değiştirmek istiyor, ben ise hiç yeni araba modumda değilim.

4:19 AM

 
Blogger renkler said...

Gülcüğüm, sağol canım. Sen yemek pasta yapmaktan zaten zaman bulamazsın ki TV izlemeye:) Çok öpüyorum seni, aman kendine iyi bak.

4:20 AM

 
Blogger renkler said...

Kakaolucuğum, asıl sen bebiş olunca kendini gör. Nazar değecek diye insanın ödü kopuyor. Nazar duaları okuya okuya gezerdim ben oğluşu gezdirirken. Çok da güzel bir bebekti, herkes severdi. Ona da o kadar çabuk nazar değerdi ki! Şimdi de aman sakın kimseye çok iyiyim, bebek çok iyi filan deme, çok anlatma. Allah korusun nazardan...

4:22 AM

 

Post a Comment

<< Home