Monday, February 25, 2008

Son günlerde...

Bu sene bana cidden iyi gelmedi... Yılbaşından beri iyi değilim. Önce annemin eli kırıldı, sonra bunalıma girdim, tam iyiyim derken öksürük başladı, ardından da yüksek ateş! 15 gündür böyleyim aslında ama geçen haftaki halimi siz anlatmam mümkün değil. Allah düşmanıma vermesin!

Tabi Allah geçer dert versin. Fakat bu olanlar benim moralimi de çok bozuyor. Kaç aydır ne ev ile ne oğluşun dersleri ile ilgilenebiliyorum. Ev berbat durumda. Annem iki gün geldi, sağolsun yemek filan yaptı ama O da Perşembe çekti gitti yorgunum diye. iş başa düştü tabi. Ama bir kahvaltı hazırlamak bile bana ızdırap geldi. Eşim iyi niyetli de olsa benim gibi yapamıyor tabi... Tabakları mutfağa götürüyor, orada kalıyorla! Bari bi bulaşık makinasına koy! Oğluş desen, şekerleri yiyor yiyor kabuklar ortada. Benim de beynim attı, girdim mutfağa bir yandan söylendim, bir yandan temizledim! Herkes doluştu, bırak ben yapayım demeye başladı. Oğluş bile aldı eline bezi tezgah siliyor. Bir de aynı benim yaptığım gibi yapıyor, gözlemiş yani. Sinirim geçti tabi o an... Ama beni dellendirmeden yapsalar!

Oğluşun dersleri de hak getire! Yani test filan çözmek yok. Ben de cidden elimi kaldıramıyorum. Test sonuçları düşeye başladı. O da durumun farkında. Sınıf hocası ile konuşmuş, bir alt sınıfa gitmek istediğini söylemiş. Orada daha iyi motive olduğunu, daha hırslanıp çalıştığını söylemiş. Biliyorsunuz o sınıftan en iyi sınıfa geçmişti. Ama oraya çok adapte olamadı... Neyse, kendi kararlarını durumuna göre almasına sevindim. Belki işe yarar. Dün de konuştuk. Bak oğlum, hastayım, bu sıralar iyi değilim, lütfen kendine gel dedim. O da haklısın anne, bak gör çok çalışacağım dedi. Görelim bakalım.

Bir de dişimi kırdım! Dolgulu bir dişti, yan tafaı kırıldı. Üstüne basamıyorum. Halbuki hep o taraf ile yerdim. Diğer tarafa geçnce de bir ağrı yaptı. Orada da çürük var anlaşılan. Şahtım, şahbaz oldum...

Yani anlayacağınız güzel haberlerim yok. Bu halde olmama çok içerliyorum ve kendimi çok yetersiz hissediyorum. Moralim diplerde. Dişim ağrıyor, hala öksürüp tıksırıyorum, ilaçlardan miğdem bulanıyor... Of...

9 Comments:

Blogger Mutluveumutlu said...

Çok çok geçmiş olsun ama seninde dediğin gibi Allah dermansız dert vermesin. En kısa zamanda iyileşmen dileğiyle.. İyi haftalar...

1:50 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Çok çok geçmiş olsun. Umarım en kısa zamanda eski neşeli, cıvıltılı Renkler geri gelir...Sevgiyle kal...

3:10 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Bence temizlik işleri için birv yardımcı bulmalısın.Sen gibi yapamaz tabii ama çalışırken herşeye yetişmek mümkün olmuyor.Bazı şeyleri görmezden gelmek gerekiyor.Çok geçmiş olsun
Ayşe

6:42 AM

 
Blogger SenaBera said...

Ben de Ayşe Hanım a katılıyorum Renklerciğim, senin gibi yapamasa da, ev temizliği ve ütü için yardım almak, yükünü bayağı hafifletir. En kısa zamanda iyileşmen dileğiyle......

12:30 PM

 
Blogger Muhabbet Çiçeği said...

Canım, çok geçmiş olsun. Herşey üstüste gelmiş hakikaten. Sen bırakma kendini ve dikkat et lüffen.
Oğluşta toparlar merak etme. Kendine iyi bak. Öptüm canım

12:38 AM

 
Blogger Unknown said...

bende katılıyorum yardım al,,,insanın bir günü diğerini tutmuyor tabii gün geliyor çok dinamik olur kimi gün yerlerde sürünüyor,robor değiliz sonuçta gelip geçiçi günler diye düşün moralini yüksek tut,haa bu arada evde arada bir terör estir işe yarar:))))
hiçbirşeyden çekmemişimdir şu dişlerden çektiğim kadar:)geçmiş olsun..

2:49 AM

 
Blogger Burcu said...

renklercim çok çok geçmiş olsun..nedense yeni yıl bana da ii gelmedi ama inşallah geri kalan aylar süper geçecek..ufak tefek şeyler olsun bitsin, önemli olan kalıcı hasarlar olmaması..çok öpüyorum seni

4:28 AM

 
Blogger Alphecca said...

Geçmiş olsun Renkler :(

Bu kuru öksürük bir geldi mi gitmiyor galiba :((
Umarım kısa sürede düzelirsin :)

6:26 AM

 
Anonymous Anonymous said...

çok çok geçmiş olsun en kötüsü diş ağrısıdır bilirim umararım senenin bundan sonrası iyi geçer kendine dikkat et...

2:01 AM

 

Post a Comment

<< Home