Friday, March 21, 2008

Ebe sobe

Mutlucuğumun sobesini yazayım bakalımmm:


A Aile: Allah ailemizi korusun, bizleri birbirimizden ayırmasın...


B Bebek: Bebekleri çok seviyorum... Bir tek yavruşum var ama bir bebeğimin daha olmasını isterdim. Kısmet... Torunları severiz inşallah


C Cesaret: Asla yitirilmemesi gereken bir özellik... Cesur insanları da severim


D Deniz: Bana hep huzur verir... Rüyalarımda sık sık görürüm...


E Elma: Severim, hele Amasya elması olursa...


F Film :Korku filmlerine bayıldığımı bilmeyeniniz kaldı mı?


G Güneş... O olmasa ne yapardık?


H Huzur: Allah hepimize versin...


I Adım...


İ İş: Allah kimseyi işsiz güçsüz bırakmasın. Herşeye reağmen işimi ve çalışmayı çok seviyorum...


J Ne zor harf bu! Jiklet :P


K Kalp: Kalpsizlerden nefret ederim


L Lamba: Orjimal lambalara merakım vardır. Evdeki lambaları değştirmeye bayılırım...


M Mobilya: İlgim vardır bilirsiniz... Allah para versin, yine değiştireyim mobilyaları, şöyle tarzımı ortaya koyayım:)


N Nar suyu: Sağlıklıdır...


O Oğlum tabiki de:)


Ö Özgürlük...


P Bu da zor bir harf. Pul diyelim. Küçükken pul koleksiyonu yapardım.


R Resim: Çocukken resim yapmayı ne severdim... Şimdi yapamıyorum belki ama yine de seviyorum

S Sevgi: Olmasa olur mu?


Ş Şarkı: Güzel şarkı dinlemek herkese iyi gelir.


T Tenis: En sevdiğim spor


U Uzay: Küçükken astronot olmak istediğimi söylemiş miydim?


Ü Ülkem: Seviyorum


V Van kedisi...Beyazlıklarını ve değişik renkli gözlerini severim. Size bir sır vereyim mi? Benim de göz renklerimde farklılık var. Biri tam yeşil, diğerinin içerisinde elalık var .Ama çok bariz değil. FDikkatli bakılınca anlaşılıyor


Y Yemek:) Seviyorum işte var mı diyeceğiniz?


Z Zeka: İnsanlarda önem verdiğim bir özellik. Özellikle duygusal zekaya önem veririm:)


İşte böyleeeee....


Ben de sobelenmediyse Lezzet Aşkı Handeciğimi sobeliyorum...

4 Comments:

Blogger Mutluveumutlu said...

Teşekkürler canım cevaplandırdığın için. İnsanı bayağı düşündüren bir sobe değil mi?

5:53 AM

 
Blogger Muhabbet Çiçeği said...

Canım, ne güzel anlatmışsın harflerle kendini. BAzı harfler çok zor dimi :) Bend eçok zorlandım bazılarında. Öptüm

1:48 AM

 
Blogger Unknown said...

hayat harflerde bile zorlarmı insanı ya niye herşey bu kadar zor:))çokmu arabeskim bugün nedir?

5:32 AM

 
Blogger paticanlar said...

bu sobe benim zoruma giderdi sanırım.:)) ama sen seversin sobeleri.
caniko evde günlerdir bir korku filmi bekliyor, eşim hiç bir filmi tam seyretmez. ben gece yanlız izlemeyeyim,gündüzde oğlanla izleyeyemedik bir türlü.. bu yüzden durup duruyor.
gelsene yanıma beraber izleyelim.:))
muhtemelen seyredince aman ne saçmaydı diyeceğim ama.....
gerilim severim bak.:))
araba yazını yanlışlıkla 2 kere yayınlamışsın..)
bizim evde ise araba düşmanı var, araba konusu açılınca hepsine düşman bir konuşma dinlersin. bizde oğlanla onu bu yüzden sustururuz. herkesikinin tersine yanii.))

12:47 AM

 

Post a Comment

<< Home