Monday, March 24, 2008

Ondan bundan...

*Hastane sapıklığım halen devam ediyor. Diş tedavim bitmedi. Bugün biter sandım ama yine geçici dolgu yapıldı!

* Araba değiştirmekten vazgeçtik. Baktık bizimkinin özelliğinnde, kilometresinde, işçilik kalitesinde başka bir araba alamayacağız. Hiç birşey beğenemiyoruz. Aklımız hala bizimkinin dizaynında, deri döşemesinde, direksiyon işçiliğinde... Gerçi bu karara vardığımızın ertesi günü eşim bana bir jeep resmi gösterip bunu alabiliriz dedi. Ve ben ciyakladım tabi... Hala konuşuyor ama oğlumla ben müdehale edip gerçek hayata döndürüyoruz.

* Rusya'da "Sarışınlar Partisi" kuruluyormuş. Oraya gidip üye olmayı düşünüyorum. Gerçi grup başkanları bir kumralmış! Akıllı sarışın bulamadılar mı ne? 50.000 üyeye ihtiyaçları varmış. Sarışın ve kendini sarışın hisseden herkesi bekliyorlarmış. Bu Rus erkekleri fırsattan istifadeyi bilmiyorlar. Bizimkiler olsa sarışınlara yakın olmak adına üye olurlardı!!!!

* Pazar günü dershanedeki öğrenci koçumuzla görüştük. Oğluş benim hastalıklarım sırasında biraz gevşedi... Adam ne yapalım, ne edelim şeklinde konuştu. Off ne zor iş bu veli olmak! Ben yine SBS annesi olma yolundayım haaaa!

* Bahardan mıdır nedir, hiç çalışasım yok, elimi kaldırasım yok. Allahtan işlerim yoğun değil. Evde de ancak yemek yapabiliyorum. Bir de etraftan gofret kağıtları, bir kere içilip ortalığa atılmış boş bardak topluyorum...

* Rejime girmeliyim ama beynim bunu kabullenemiyor!

* Annem haftaonu üç kez arayıp oğlanı yıka buyurdu! Allahım ben akıl edemiyor gibi mi görülüyorum. Haa bir de şu yemeği yap, bunu yapma da buyurdu. Tövbe tövbe!

İşte böyle... Bişi yok hayatımda...

12 Comments:

Blogger [ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Anneler söyler öyle.. benimki de hafta sonu oldu mu ikide bir arayıp çocuklar yemek yedi mi, ben yemek hazırladım gönder şeklinde baskı yapar. E onları anlıyor muyuz, anlıyoruz az çok galiba.:))

6:02 AM

 
Blogger - said...

bak benim kociş mesela o haberi izlediğinde, direk ben de bu partiye üye olmak istiyorum dedi. Allam ya nedir bu erkeklerdeki rus kadın manyaklığı :p

7:19 AM

 
Blogger Unknown said...

Ah bu anneler:))

bu rus kadın durumları nedir ya baş belaları:))

7:29 AM

 
Blogger paticanlar said...

sonunda iyi güldüm.:)))))

9:07 AM

 
Blogger Mutluveumutlu said...

"Bu Rus erkekleri fırsattan istifadeyi bilmiyorlar. Bizimkiler olsa sarışınlara yakın olmak adına üye olurlardı!!!!" şu cümleye bayıldım :)))

İyi haftalar canım...

11:05 PM

 
Blogger Muhabbet Çiçeği said...

Canım, Ruslar başımıza bela yaa:)) Nedir bu erkeklerin Ruslara hayranlığı anlamadım. Bizdede birsürü güzel sarışın edepli :)hatunn vaaaarrr . AAAA sinirlendim bak:))
Dişlerin demek daha bitmedi.Tekrar geçmiş olsun canım.Öptüm

11:56 PM

 
Blogger Damak Tadı said...

Anneciğine çok güldüm canım..))Ellerinden öpüyorum..))Rusya sarışın dolu bence biz katılmaya kalksak çoktannnn kapanmış olur..Ne dersin canım??

Bende kendimi bu aralar çok iyi hissetmiyorum..Havalardan olsa gerek her tarafım ağrıyor..Artık yaşlandığımı kabulleniyorum..))


Kocaman öpüyorum ve sevgilerimi bırakıyorum..

3:48 AM

 
Blogger Burcu said...

renklercim,rus erkekleri sarışından bıkmış :)ondan kimse gidip üye olmuyolar bizimkiler de sarışın manyağı işte bulamama olayı :)gerçi benim kociş kızıl sever ben kurtarıyorum paçayı :) kızıllar partisi kurulmadıkça rahatım :)
buaralar neden herkesten recim lafı duyuyorum işe döndüğüm için mi yaz yaklaşıyor die mi? kadın olmak ne zor yaw her haliyle yani..öpüyorum cnm

7:26 AM

 
Blogger paticanlar said...

hayatımın renkleri hayatııııım..:)
çık ortaya.:)

3:42 AM

 
Blogger anemon said...

dediğin gibi biizmkler olsa talarlardı rus dedinmi duruyor adamlar
anam bu da ne güzel bir ırktır
ben gidip arastırcam onların genlerini
neden böyle güzel oluyorlar bunlar ya
bir gün istabnulda
gördüm iki rus kız
dönüp dönüp baktım
bende erkeklik hormonumu coktur acaba

bizde oğlusun okuldaki matamatil öğretmeniyle görüştük içimiz karadı özel ders aldırıyoruz o damadafarkıl konuyor ne yapıcaz bilmem

benim annemde öyle canım
bzi kuş beyinliyiz,
yaa
sanki

3:47 AM

 
Blogger KUGUU said...

Annecigin bir alem ama tatli alem, anlayis goster ona da ;) anladin sen onu.
ben de araba dgstrmktn simdilik vazgectim. aaaa bakmadgm araba ve tip kalmadi, aaaa yok yok yok icime sinen birisi. birden farkettimki aslinda benim arabam cok guzel:) ve pekcogundan daha ozellikli o halde neden dgstremliki. zaten yeni henuz. Zamani gelince siz de biz de bulunca anlariz bir modeli hayatim.

9:45 AM

 
Blogger kakaolusevgi said...

Araba konusunu atlatırsınız inşaallah da ,tabi sen sıkılmadan :))
bazen havaların ısınmasından mıdır nedir,insanın hiç ama hiçbişey yapası gelmiyo...

9:03 AM

 

Post a Comment

<< Home