Wednesday, April 02, 2008

...

*Arabayı değiştirmekten vazgeçtiğimizi yazmıştım. şimdi benim adam benzin çok pahalı diye ucuz yakıt çözümlerini araştırıyor. CNG mi ne çıkmış yeni, onu deli gibi araşttırıyor. İnternette konuyu hatimetti! Hatta bugün LPG CNG fuarı varmış, bizimki gidecek. Eminim ki orada stand kuran firma yetkililerinden çok daha fazla bir teknik bilgiye sahip olaraktan onları sıkıştıracaktır.

Anlayacağınız arabadan sonra bu konu gündemimize oturdu. Yine bana sıkıntılar basıyo! Ay çldıracağım!!!!


* Dün akşam 21:15 de uyuyarak bebeklikten beri erken kalkma rekorumu kırdım. Biraz kırıklığım vardı yine. E geçmiyor tabi!!!!!! Bir ilaç vermişti önceki hastalığımda doktor. Ağrı kesici gibi bişi... Onu aldım. Aman ne uyku, ne uyku! Öyle erken yatıca da sabah cin gibi uyanıverdim erkenden. Bir film vardı eski, ona baktım... Erken kalkmayı severim aslınad

* Kararlı bir şekilde rejime başladım. Biliyorum yine mi diyorsunuz ve beni ciddiye almıyorsunuz ama bu sefer kararlıyım. Nefret ediyorum kilolarımdan!!!

* Düşük bel pantolonu bulan hortlasın emi! Kilolarım nedeni ile bir kot bir de siyah pantolondan başka bir şeye giremez haldeyim (elbiseler ve eteklerim hariç, ilginç şekilde onlar oluyor) Bu pantolonların da beli düşük. Yani kalçalarım dapdarmış gibi düşüyorlar. Bel ile kalça aynı ölçüde mi yapılır!!! Kilo vermeden yeni bişi almaya inat ettiğimi gören eşim halime acımış bana güzel bir pantolon almış. Kumaşı, biçimi, oturuşu cidden çok klas. Bir de düşük bel olmasın diye tembihlemiş kızı. Ama gel gör ki o da düşüyor! Beli g...ümde geziyorum afedersiniz!!! Uzun tuniklerle tabi ama beni rahatsız ediyoo!!! Sinir!

* Oğluşun ders çalımamakrtaki inadı psikolojimi derinden etkilese de artık tepki vermez durumdayım. Ne halin varsa gör demem yakındır. Uyarıyorum!!!

* İyilik meleğine yakalansam, hiç kurtulamasam????

6 Comments:

Blogger Unknown said...

bizim arabayı satalım biz size ya kurtulun:))valla..

3:03 AM

 
Blogger uykucu said...

o doğalgazı arabaya dolduracak yer bulmak sorunmuş bizimkide düşündü:)
rejim benim nefret ettiğim ve ucunu bıraktığım bişi ve benimde 2 pantolonum var içine girdiğim sinir oluyorumda çare aramıyorum!!!düşük bel bendede aynı fazla bel açıklığından habire üşütüyorum off of:))

3:27 AM

 
Blogger KUGUU said...

araba konusu bitse esin baska konu bulacak nasil olsa hic takilma RENKLERcgm ona da... tabi mumkunse:)) Opuldun.

3:36 AM

 
Blogger KUGUU said...

This comment has been removed by the author.

3:36 AM

 
Blogger SenaBera said...

-Dilerim eşin bir an önce gönlüne
göre bir araba bulup, alır...

-Bir an önce sağlığına tam anlamına kavuş inşAllah...

-Ben de kararlı bir diyete başladım...:) Allah yardımcımız olsun, sonuca ulaşmadan pes etmeyelim.....

-Yeni pantolonunu güle güle giy...

-Oğluşun ve Sena kendiliklerinden ders çalışsınlar.....

1:23 AM

 
Blogger Mutluveumutlu said...

Düşük bel pantolonlardan bende nefret ediyorum, hatta onlarıda yukarı yukarı çektirip yüksek bel yapmaya çalıştığım için, pantolonalrın şeklinide bozuyorum :))

5:09 AM

 

Post a Comment

<< Home