Thursday, April 03, 2008

:)

* Düşük bel ile tek sorun yaşayan ben değilmişim, yorumlarınızdan anladım, sevindim... Haa düşük belli bir pantolonumu yukarı çekiştirmek sureti ile yırtmış bulunmaktayım bu arada. Yani içine girebildiğim pantolon sayısı gitgide azalmakta

* Rejim fena gitmiyor. Yani harika olmasa da idare eder. En azından kilo almıyorum. Heh heh:)

* Şu an Wishin aldığı yeni koyu gözetlemekteyim bir yandan. Lofttan almış, kesimi hoş, bacağı ince gösteren cinsten. Hemen belini sordum. Düşükmüş! Offf Kafayı taktım. Kendime siyah düz kesim sade bir siyah elbise mi alsam ne!

* Ayakkabı alsam, çanta alsam, zayıf olsam, çıkıp deli gibi para harcasam... İyi gelir mi acaba:)

* Yazmak istiyorum. Romanıma devam etmek istiyorum. İlham perisi istiyorum. Coşmak, taşmak istiyorum...

* Oğluş aşık mıdır nedir, bu günlerde pek durgun ve üzgün gibi, konuşmuyor da. Genelde konuşur, paylaşır benimle. Umarım düzelir. msn yazılarını okuduğumu farketmiyordur dimi?

*Meraklı anneyim, titizim, hırlıyım... Ama hep iyi şeyler olsun istiyorum ondan. Yoksa ben de rahat oluğ yatmayı bilirim.

* Eşim fuara gitti. Orada seminer verecek bir bilgi donanımına sahip tek kişi idi... Sonuç: CHG biraz beklemeli! Dolum istasyonu az, depolama sorunu var, standartlar belli değil vs. vs.

* Sizi seviyorum. Bunu hiç unutmayın:)

16 Comments:

Blogger uykucu said...

bizde seni seviyoruz bak sevmesek yorum bilem bırakmayız demi ama!!!çok ayıpladım seni demek msn yazılarını okuyorsun oğlunun ha duyarsa mahveder seni ona göre(ben bile şimdiden herşeyi kontrol ediyorum ya:)sayfamdaki erkek analarının yazısını okudunmu, sen hangi sıradasın?:D

3:25 AM

 
Blogger Muhabbet Çiçeği said...

Canım, bende yüksek bel sevmiyorum. Ama çok düşük panztolondan nefret ediyorum. Oturamıyo insan ayy sinir oluyo. Bazen abartı yapıyorlar.
Canım bizde seni çok seviyoruz.

4:20 AM

 
Anonymous Anonymous said...

doğrusu ben bizim gibi bir tekstil ülkesinin neden ülke kadınlarının vücut tipine uygun ürünler üretmediğini hep merak ederim zaten. biz akdenizliyiz ayol. düşük bel bizim neyimize. var tabi sülün gibi kızlarımız da onlar ne giyse yakışıyor zaten. ama 35'in üstüne gelince o kızların sayısı da giderek azalıyor sonuçta. fark etmediği sürece çocuğunuzu yakından kontrol etmenin hiç bir sakıncası yok, hele dünyanın gidişatını düşününce bu anneliğin kanunu bile sayılmalı bence. ama oğlunuzun bunu farketmemesine azami dikkat gösterin. kızkardeşim hala günlüğünü okuduğu için annemi affetmedi, üstünden nerdeyse 20 yıl geçmiş ama inanın kırgınlığı geçmemiş. sevgiler, alice...

4:24 AM

 
Blogger Unknown said...

Bizde seni çooook seviyoruz,çok düşük bellileri sevmiyoruuuuzzz....

Demek msn yazıları okunuyor, ayyy ne yalan söyleyeyim bende okurum valla,

Arabada ciddiyim ben satıyoruz bizimkini alın gitsin yaaavvvv...

7:37 AM

 
Blogger anemon said...

düşük belli pantolun mu
cıkarının ....

kime göre neye göre yapmışlar bilmem
cok ayıf olup tahta gibi oolmak oturunca göbek pırtlatmamak lazım
hani diyorlar ya ykısanı giyin ama mağazalara git hepsi düşük bel mecburen alıyoruz işte
oğlusun fark etmiyordur
bende yapıyorum çünkii
arada çok incelemem ama
kimler le konusyor ne konuyor
zarar gelmesin diye yoksa vallah baska amacım yok :))

11:42 PM

 
Blogger anemon said...

bizde seni seviyoruz sende bunu unutma hiççç öpüyorummm

11:42 PM

 
Blogger [ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

İnsanın seviyorum diyebildiği insanların olmasının güzelliği hiç birşeye değişilmiyor değil mi? Canım benim ben kendi adıma seni çok seviyorum.

Çatal gözükmezse olmaz biliyorsun. Pantolon giyince öylesini giyecen. Ne o öyle kocakarılar gibi yüksek bel.:)))

4:17 AM

 
Blogger böğürtlengözün annesi said...

Bir önceki yazınıda okudum, al bendende o kadar, bende nefret ederim düşük belden. Göbeğim fışkırıvermiyormu üzerinden , iğreennçç. Ve bende senin gibi çekiştirirken kaç pantolonumun kemer yerlerini kopardım. Bende rejimdeyim yine şekercim :) Bak sayfamda yazdım bişeyler, otlu motlu çaylar fela. Dene istersen :)
Bizde seni çok seviyoruzz, sende unutma, öpüldün...

6:32 AM

 
Blogger ev perisi;) said...

Offfff:(

Bende aynı dertten muzdaribim yeni doğum yapmışlığımın arkasına daha ne kadar sığınırım bilemem ama düşük belliler hala olmuyoooooo;(((

hala 64 kiloyum...

6:54 AM

 
Blogger kakaolusevgi said...

Ne enerji dolusun,enerjin buralara kadar yansıdı,genç kokulu kokulu :))

8:27 AM

 
Blogger anemon said...

eee renklerim nerdesin ben döndüm kısman de hayat sen nereye giitin canım

ses yok

10:08 PM

 
Blogger meleklerim ve ben said...

Merhaba renkler hanım.Bloğunuzu beyenerek takip ediyorum.Ben de blog dünyasına katıldım.2 kızım var.devlet memuruyum.Kızlarımın maceralarını merak ederseniz buyrun gelin.Sevgilerimle

4:12 AM

 
Blogger Bocuruk said...

Uzun zamandır uğrayamasam da ben de seni seviyorum:) sen de unutma olur mu?
Düşük bel kot giymeyeli baya uzun bir zaman oldu. Kilo biraz artınca giyilmiyor bence. Güzel prensesime yakışıyor mesela. Maşallah dal gibi:) Bizden geçti demek de istemiyorum ama geçti galiba:(
Sevgilerimle...

5:24 AM

 
Blogger uykucu said...

hişşş renkler nerelere kayboldun sizi seviyorum deyip bıraktınmı bizi yoksa umarım hastalıktan değilde iş yoğunluğundandır yokluğun.çabuk dön özledik..

5:26 AM

 
Blogger böğürtlengözün annesi said...

Huuuu komşu Renkler , nerelerdesin ? Uzun yazmasanda bi iyiyim de merak ettim .

1:02 AM

 
Blogger KUGUU said...

Biz de seni seviyoruz ama geliyorum gidiyorum hala yoksun nerelerdesin guzel RENKLERcgm???

1:35 AM

 

Post a Comment

<< Home