Thursday, May 22, 2008

...

Birden sizi feci özlediğimi hissettim! Eski günlerde ne güzeldi. Hergün yazmak... Hergün bloğumu düşünerek konular düzenlemek... Belki de herşeyin bir sonu vardır. Ama daha sona da gelmedim. Eğer buradaysam hala...

* Yaşam enerjim diplerde. Daha da kötüyüm. Ama geçeceğine unanıyor ve umuyorum

* Geçen hafta Almanya'da eğitimdeydim. Aslında iyi geçti. Değişiklik oldu. Wish ile iyi vakit geçirdik, eğitildik, cehaletten kurtulduk:P

* Ev işi yapasım yok...

* Oğlanın dersleri çok iyi değil. Daha doğrusu istediğim gibi değil. SBS sınavından çok ümitli değilim. Allah yardımcısı olsun. Feci sıkılmış durumdalar zaten! Havalar da güzelleşince iş çığırından çıktı.

* Mutlu, güzel bir habere ihtiyacım var... Allahım ne olur yardım et...

* Dün zap yaparken Gülben Ergenin programına rastladım. Kadının yanında bi sürü genç kız vardı. O kıyafetler neydi öyle! 80li yıllarda Düğüne giden Amerikalı kırolara benziyorlardı. Gülben Ergen aralarında ışıldasın diye mi yapmışlar. Daha güzel kızlarımız var! Amaaaan bana ne! Sadece saçma geldi.

* Tatile ihtiyacım var. Denizde sırtüstü hareketsiz yatıp hiç bir şey düşünmemek istiyorum!

* Sizler ne yaptınız, ne olur anlatın

9 Comments:

Blogger meleklerim ve ben said...

Sevgili renkler senin tatilin gelmiş.Bir an önce tatile çıkıp bomba gibi yazılarla dönmen dileğiyle.Çünkü ben seni çok severek okuyorum bir kaç gün yazmayınca merak ediyorum.Sevgilerimle.

1:19 AM

 
Blogger Unknown said...

Hele şükür Renklerciğim,senin düzenli yazılarına alışmışken böyle ayrılıklar olmuyor tatsız oluyor yeminle,innnnşalllah iyi haberler alısın....yaz ama tamam mı..

1:38 PM

 
Blogger Mutluveumutlu said...

Özlettin kendini ama insanın içinden gelmeyince yazılmıyor işte, bir ara bende senin gibi olmuştum değil bloğa yazı yazmak başka blogları ziyaret etmek bile gelmiyordu içimden. Şimdi toparladım, umarım en kısa zamanda sende günlük yazılarınla aramızda olursun. Her sabah ilk önce senin bloğuna bakıyordum ben eskiden.
Öpüyorum çok

12:48 AM

 
Blogger KUGUU said...

Canm merak ettim senii. hos ben de cok fazla vakit ayiramiyorum son zamanlarda ama yine de gelip gidip baktm sana da.
lutfen artik silkin ve toparlan ve gulumse canmmmm

7:29 AM

 
Blogger Damak Tadı said...

Canım Renklerim bende tıpkı senin gibi hissediyorum..Kendimi otomatiğe alınmış gibi hissediyorum..Almanya eğitiminin iyi geçmesine sevindim canım..Benim yoğunluğum halen devam ediyor ve üstelik fuar sonrası dahada satışlar arttı..))

Sen hemen tatile çık canım,gerçektende zamanı gelmiş gibi..))

Annecik nasıl iyimi?Çok özledim seni ve sayfana yazmayı,okumayı..

Kocaman öpüyorum seni sevgilerimi gönderiyorum.

Anneciğinde ellerinden öperim..)

Sevgilerle..

3:45 AM

 
Blogger [ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Biz de özledik be kuzu.

Birden 'ben de özledim ben de, resmin var şu an elimde' diye bi şarkı vardı ya, o geldi aklıma.

Sen iyi ol da.

6:28 AM

 
Blogger paticanlar said...

canım benim sen emekli ol gel İzmit'e.
Körfezde kaynatalım seninle blog alemini şööyle bir.:))))
Cumartesi çinili fırının önünden geçip içine senin için şöööyle bir baktım.

8:25 AM

 
Blogger paticanlar said...

Bu nasıl yorum yaa, bol bol "şöööyle bir" yazmışım.:))

8:25 AM

 
Blogger paticanlar said...

Bir de özledim seni yazayım.:))

8:25 AM

 

Post a Comment

<< Home