Tuesday, May 06, 2008

Çöpçatan!

Bu gece sabahın köründe uyanıverdim. Baktım uyuyamıyorum kalkıp TV izledim. Sabahın dördünde gündüz kuşağının tekrarı vardı heryerde. Hani şu çöpçatan programları. Bunları izlemeyi seviyorum. Şaşırdınız! Evet seviyorum çünkü güldürüyor ve insanlarımızı tanıyorum! Hele müzik başladı mı göbek atan kadın ve erkekleri izlemek Avrupa Yakasındaki Burhanlı bölümü hatırlatıyor ve çok keyif veriyor. Hatta bazen oğluşla kalkıp biz de onları taklit edip gülme krizine giriyoruz.

Neyse efenim, bir amcamız çıktı 70 yaşında! Bir hatun aradı. Adı Sonya (Sojadır da Sonya yazıldı) Aksan değişik ama soyad Türk... Kadın Türk ile evliymiş, eşi ölmüş ve Gürcistandan gelmiş... Bunu duyunca amcamız "yok olmaz, benim ağzım bir kez yandı" dedi. Artık neden yandığını bilmiyorum ama kadın "ben kapalıyım, namazımı kılıyorum" diyince e bir görüşelim dedi. Sonra adam emekli sandığından maaşım var deyince bu sefer kadın "bizi geçindiremez, ben almayayım" dedi! Allahım! Çıldıracağım!!!

Sonra 26 yaşında bir adam çıktı. İki evi olduğu için çok övgü aldı!!!! Neyse onu da bir hatun aradı. 31 yaşında ve dulmuş. Bunu duyunca adam pek istemez gibi göründü ama kadın sonra Amerikada yaşadığını, eşini de aldıracağını söyledi. Adam görüşmeyi kabul etti bu sefer...

Bir başka adam 36 yaşında bakımlı bir bayanı sırf 25 yaşında gösteriyor diye istemedi. O adamı bir iki ay önce de görmüştüm. Biraz pürüzlü bir tip sanırsam. Sonra kadın da talip beklemeye başladı. Ama çocuklu olmaz dedi...

Ne oldu bize böyle???

13 Comments:

Blogger gazel vakti said...

Köy kökenli toplumuz ya hani dönüp dolaşıp amacı teke indiriyoruz. Nedir bu amaç koca bulmak. Baş göz olmak. Allah akıl fikri versin bu insanlara.

4:03 AM

 
Blogger Unknown said...

çok komikler hakikaten gülmemek elde değil...enteresan insanlar valla...

4:09 AM

 
Blogger Unknown said...

çok komikler hakikaten gülmemek elde değil...enteresan insanlar valla...

4:09 AM

 
Blogger meleklerim ve ben said...

Bu pogramı annemde pek severek seyrediyor,çok uzun bir program akşam çocukları almaya gittiğimde 18.00 gibi bunlarımı seyrediyorsunuz diye kızıyorum.

Gerçi laf söylememeliyim bende Serra'yı doğurup ücretsiz izinde olduğum dönemde kadının sesi programlarını seyretmeye başlamıştım.O zaman annem benle çok dalga geçmişti.

Başka birşey koymuyorlar ki televizyonlara seyredelim adam gibi programları.

5:02 AM

 
Blogger uykucu said...

bende çok seviyorum bu programı öyle acayip tipler çıkıyorki şaşırmamak elde değil, ben bir keresinde çıkan 5 taliplisine de kulp takan 60 yaş üstü bir teyzeye kilitlenmiştim sanki 20sinde bakire.hakikaten böyle insanlarda varmıymış dedirtiyor bu program .biz bir ara her akşam oğluşla izleyip göbek atıyorduk son dönem aklımızdan çıkmıştı bak sen yazınca, akşam hemen izleyeyim:))
keşke herkes muradına kavuşsa!! bence çoğu sırf haber olmak için geliyor hele o katılan kadınların çoğunluğu yabancı uyruklu şaşırmamak elde değil..

5:09 AM

 
Blogger Girls On Blog said...

Esas kadınlarımızın ekonomik özgürlüğünün olmaması da illa da bir koca dedirtiyor tabi. İzlerken bende genelde eğleniyorum,yurdum insanının genel profili işte.İstanbul bizim yaşadığımız yerlerden Türkiye de istanbul2dan ibaret değil çok net anlıyoruz:)

5:24 AM

 
Blogger SenaBera said...

Ben televizyonla tüm ilişkimi kestiğim için rastlamadım bu programlara ama geçen gün temizliğe gelen hanımın eski eşi çıkacaktı. Dayak ve eziyetlerinden bıktığı için boşandığı eski kocası, birde utanmadan aramış kadını, seni arayıp da hakkımda bir şey sorarlarsa, sakın kötü şeyler anlatma, diye... Bir de galiba zaten anlaştığı bir kız varmış, o da programa gelecek ve sonra evleneceklermiş...:)

8:57 AM

 
Blogger Emre said...

Valla ben kısaca ağlanacak hale gülmek diyorum, iyice rezil ettiler herşeyi be suyunu çıkardılar, tabi ülkede hiç problem yok dimi, herşey güllük gülistanlık, bu programlarda cabası yani. Kısaca yuh be kardeşim iğrenç programlar bunlar diyorum.

2:25 AM

 
Blogger Muhabbet Çiçeği said...

Çok komedi oluyor o programalr bencede:)Stres atmaya birebir:)

4:53 AM

 
Blogger gülücüklerim benim said...

Ben çalıştığım için seyredemiyorum, izinli olduğum günlerde birkaç kez seyrettim. Müthiş komik oluyor, yani sanki özellikle komedi olsun diye yapılmış gibi, bir de düşündürüyor aslında, insanların evlilik gibi önemli bir konudaki kriterleri görünce şaşırıyorum doğrusu

1:16 AM

 
Blogger böğürtlengözün annesi said...

Bende seyrettim geçen gece, pardon sabaha doğru :) Benim seyrettiğimdede eşinden (2.) 4 ay önce boşanan , 2 yaşında kızı olan bir hanım , eş arıyordu. Neden bu kadar çabuk evlenmek istiyorsunuz dediklerindede , sırf çocuğu onu baba bilsin diyeymiş miş miş....
Ama dediğin gibi, sinirden gülmek için birebir bir program...

2:44 AM

 
Blogger Aylin Ünlü said...

Oğlum sabahları oldukça erken bir saatte kalktığından bu programlara takılıyorum ara sıra..Çok saçma bir o kadar da komik geliyor bana da..Yahu teyzecim gelmişsin 50 yaşına ne yapacaksın kocayı,buruş buruş olmuş heryanı:)Eyvallah edeceğin kimse yok başında,hürsün,o saatten sonra birde hizmetmi edeceksin elin adamına?Şaşıyorum doğrusu

9:03 AM

 
Blogger Unknown said...

nerdesin iyimisin...

12:33 PM

 

Post a Comment

<< Home