Monday, June 09, 2008

Cımbız...

Canlarım, nasılsınız? Ben iç güveysinden halliceyim... Tenise tekrar başladık, sıkı oynuyoruz. Bu ruh halime iyi geliyor ama iki gündür yağmur var:(


Siz komik bişi anlatmaya geldim.

Benim adamın ev işi ile pek arası yoktur. Belim rahatsız diye evi süpürür ama hakkını yemiyeyim... O zaman şöyle diyelim, salata hariç mutfağa pek uğramaz... Geçenlerde afedersiniz canı sucuk çekmiş, hadi aldık. Ben pek hazzetmem aslında... Neyse bizim odada koku ve duman yapmayan mangal tipli ızgaramda çok güzel oluyor... O da ızgarayı çıkardı, sucukları dizdi (reklamlardaki gibi oldu) Neyse bizimki aranıyor, ne arıyorsun dedim, cımbızı arıyorum dedi. Ne cımbızı ya dedim, elini de maşa tutar gibi yapıyor.

Anlayacağınız maşay arıyor cımbız diye. Tüm gün oğluşla buna güldük tabi. Gülmez miyiz.)

Şimdi evde maşanın adı cımbız oldu:D

4 Comments:

Blogger Mutluveumutlu said...

:))) Ne güzel anlatmışsın,çok güldüm. Bazen evin içinde tam skeçlik çok hoş şeyler çıkıyor değil mi.

3:21 AM

 
Blogger Unknown said...

ay çok güldüm cımbız hee şimdi her maşamı elime aldığımda aklıma gelir:))

3:46 AM

 
Blogger Damak Tadı said...

Senin eşinde benim babam gibi canım..))Onda bu tür yakıştırmalardan çok vardır..))Halende devam ediyor..))

İyi olmana ve tenise devam etmene sevindim tatlım..Kocaman öpüyorum seni..Anneciğe hürmetler..

Sevgilerle bitanem..

5:42 AM

 
Blogger L!ghtbaby said...

şu saatte işlerden bunalmış delirmiş sinir kat sayım artmışken tamda karşımda büyük patron ve sorumlu yönetici otururken bi yandan onlarla kritik yapıp bi yandan blog gezerken bu bana yapılmamalıydı böle kahkaha basmamalıydım :)) şimdi nassı anlatıcam cımbızzzz :)))))) olayını :)

8:10 AM

 

Post a Comment

<< Home