Tuesday, August 19, 2008

Selam:-)

Arkadaşlar, kayıbım, kaçağım biliyorum... ama inanın o kadar yoğun geçiyor ki bu yaz! işyerinde yoğunum, arada izin alıp dinlenmeye çalışıyorum, akşamları tenis oynuyorum düzneli olarak. bayağı ilerleme kaydettim... Olimpiyatları yakından takip etmeye çalışıyorum... yani zaman çok bulunmuyor...

Sizleri çok özledim. Eski yazılarımın tadını, sizi merak etmeyi, okumayı... Kimbilir hayatınızda ne değişiklikler oldu... Hamileler doğurmuştur... yeni hamilelerimiz vardır. Aradamızdan kopanlar da olmuştur...

Nerelerdeyim!!!!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ben daha doğurmadım:))
ama az kaldı yanii. bayramdan sonra inaşllah'!:))
sen nerelerdesin:))

11:03 AM

 
Blogger Bocuruk said...

Ben de epeydir çok kopmuştum. Seni anlıyorum bu nedenle. Sağlık olsun tatlım:)
Sevgilerimle...

1:16 AM

 
Blogger özii said...

Merhaba,
Bloglar arası yüksek atlama yaparken , burda takılmışım. Ben de merhaba demek istedim ....

2:46 PM

 
Blogger Damak Tadı said...

Çok ama çok merak etmiştim seni tatlım...İyi olmana ve bir yaramazlık olmadığına ise ayrıca mutlu oldum..))Senin yokluğunu inan çok hissettim ve hissediyorumda..(

Anneciğin nasıl?Oğlun nasıl?Oğlunun ayrıca okul durumunu merak ediyorum..Ay,bende ne meraklı olmuşumda haberim yokmuş!!Sanırım insan sevdiklerini merak edermiş değil mi?

Seni görmek inan çok güzeldi..En güzel sevgiler sizinle olsun..

Anneciğin ellerinden ve yanaklarından öpüyorum tatlım..

7:06 AM

 

Post a Comment

<< Home