Sunday, September 07, 2008

Okullar başladı!

Okullar sonunda başladı:) Aslında gülecek birşey yok. Tam tersine kabusa yakın bir olay. Son bir aydır rüyalarımda oğluşa ders çalış diyorum, O direnç gösteriyor ve tartışmaya başlıyoruz... Gerçek bir kabus değil de ne!

Öğrenciliğimi hatırlıyorum... Okul benim için o günlerde şu anda olduğu gibi korkunç bir olay değildi... Çünkü çalışmayı severdim... Annem elinde oyun kağıtları, "yeter bu kadar çalıştığın, beş on dakika konken oynayalım" diyerek beni biraz o boğultudan uzaklaştırmaya çalışırdı düşünün. Her gün öyle değildim yabi.. Eğlenmesini, gezmesini, arkadaşlık kurmasını da bilen bir çocuktum ama gerektiği zaman çok iyi ders çalışırdım... Okul genelinde bir tören ile dağıtılan taktir belgelerinden payıma almaya giderken, benim sınıfım haricindeki, benim ne kadar sosyal olduğumu bilen bazı çocukların " aaa taktir almış!" diyerek şaşırmaları da ne gizli bir inek olduğumu kanıtlar:)))

Yani şunu anlatmak istiyorum... Okul hayatımda olabilecek en sorunsuz çocuk olarak ders çalışmaktan nefret eden, direnç gösteren, sadece zekasına güvenen, zor bir oğlumun olması bana reva mıdır??? Ha söyleyin...

İşte o nedendir ki okul başlamasına en çok üzülen insanlardan biriyim şu an!

Umarım hepimiz için iyi bir ders yılı olur. Umarım oğluşum beni üzmez... O istese ona ne yardımcı olurum afarkında olsa...

Ayrıca mübarek ramazan ayınızı kutlarım:) Ramazan anılarımı yazmaya çalışacağım size... Bu sene Allah affetsin çok susuyorum... Açlığa dayanıyorum ama susuzluk beni yoruyor... Sanıım Ramazanın yaza doğru kayması bizi epey zorluyacak.

Çok öptüm sizi:)

14 Comments:

Blogger böğürtlengözün annesi said...

Ne tasadüf , ne tasadüf şu okul konusu şaştım yani :) Dün gece okulun önünden geçerken , bi zahmet benimki ;
- Ehh özlemişim biraz okulumu dedi :)
Koca 3 ayda 15 sayfalık 8 tane kitap okumuş, nasıl okuttuğumu anlatmama gerek yoktur heralde :)
Renklerim yalnız şuda varki çok şükür çalışmıyor benimkide ama şimdilik geçen yıl sınıftaki durumu iyi diyordu öğretmeni. Sanırım zekalarına güveniyor bizim sıpalar :)
Şekercim, yeni ders yılı hepimize hayırlı uğurlu olsun :)

3:39 AM

 
Blogger уαѕємin... said...

oğluşunun seni üzmediği bir eğitim öğretim yılı olur inşallah

4:36 AM

 
Blogger renkler said...

Böğürtlengözcüğümün annesi... bizimki de zekaysıyla epey götürdü işi... ama şimdi sbs sınavları var biliyorsun... o nedenle çok da çalışmalı. bir anlasa! İyi ders yılı dilerim böğrütlen gözlüme:)

6:29 AM

 
Blogger renkler said...

Yaseminciğim, çok teşekkür. Tüm çocuklarımız için iyi bir yıl olsun...

6:30 AM

 
Blogger özii said...

Oğluşlar hep böyle mi yaa...Bende kendi adıma korkuyorum Terzi kendi söküğünü dikemez derler ya! Benimki de o hesap. Çok ilgisiz ama hayırlısı diyorum büyüdükçe geçermiş :)) Bekliyorum.
İyi bir eğitim öğretim yılı geçirmeniz dileğiyle...

6:55 AM

 
Blogger nimetin.blogspot.com said...

hosgeldin renkler:) vallahi özletmiştin kendini:)

nimet
muhtar

10:11 AM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Özii, öğretmen olarak benden daha bilinçlisindir tabi... ben çocuğumla ilgili ders ve yemek konusunda çok sıkıntılıyım. ama yine de Allah'a şükür sağlıklı ve mutlu bir çocuk... Önemli olan da bu aslında...

11:08 PM

 
Blogger renkler said...

Nimetçiğim ben de sizi çok özledim:)

11:08 PM

 
Blogger Unknown said...

yandım renklerim yandık okullar bizim için ızdırap valla...

6:27 AM

 
Blogger renkler said...

elçinciğim, sorma...

bizimki artık kırtasiye alışverişini kendisi, arkadaşları ile zevkine göre yapıyor. bu tip işlere alıması güzel:) Büyüyorlar maşallah:)

1:59 AM

 
Blogger Mutluveumutlu said...

Yeni ders yılı hayırlı uğurlu olsun. İnşallah oğlunda sende mutlu bir dönem geçirirsiniz.

Sanada hayırlı Ramazanlar canım...

3:44 AM

 
Blogger - said...

canım hosgeldık. senın ve oglusunun maceralarını cok ozlemısım. Aynı senın gıbı sosyal ve gızlı ınek bır ogrencı olarak cocugumun babası gıbı )yanı aynı senın oglusun gıbı) olmasından cok korluyorum. Eger oyle olursa babasına havale edecegım, benım gunahım ne dı mı :p

8:25 PM

 
Blogger renkler said...

Mutlucuğum çok sağol canım:)

12:34 AM

 
Blogger renkler said...

kelebekçiğim valla babası da çalışkanmış. bu çocuk kime çekti bilmem:)

bu arada senin bloğuna giremiyorum!!! bana şifre yollar mısın?

hayatinrenkleri_renkler@yahoo.com.tr

12:35 AM

 

Post a Comment

<< Home