Thursday, February 11, 2010

Renginiz döndüüüü...

Mmmmm... nerelerdeydim? Aslında buralardayım. Hayatımda herşey yolunda gidiyor Allah'a şükür. Fakat belki bloğuma ara vermeye ihtiyacım vardı. Yazacak bir şeyim olmadığından değil... Aksine dopdoluydum ama nedense elimi kaldırıp da tek kelime yazacak bir cesaret bulamadım.

Sizleri ve bloğumu düşünmedim mi sanıyorsunuz? Düşündüm, hem de çok sık... Karşılaştığım her ilginç durumda, izlediğim her isyan ettirici haberde, her türlü absürd hikayede bunu bloğuma yazmalıyım diye düşünüyorum. Ama gelgelelim elim klavyeye gitmiyor bir türlü.

Renkler fena sayılmaz. Her hayatta olduğu gibi pembelerle beraber grileri ve bazen siyahları da yaşıyorum ama herşeye rağmen hayati nefes almak, minik şeylerden de olsa zevk almak benim hayat felsefem biliyorsunuz.

O nedenle tekrar dönmeye karar verdim. Tekrar renklerimle boyayacağım hepinizi;)

Biliyorum artık benden ümit kestiniz ve artık bloğuma uğramıyorsunzu. Ve eminim ki çoğunuz da benim gibi yazmayı kesmiş durumda.... Umarım size tekrar kavuşurum ve yeni sostlar edinirim.

Mmm... neler yapıyorum.... Hayatım ne alemde.... son günlerde kızdıklarım, güldüklerim, isyan ettiklerim, itiraz ettiklerim hepsi sonraki bloglarımda...

Görüşürüz... Görüşürüz değil mi???

20 Comments:

Blogger Damak Tadı said...

Ohhhh beeee..!


Çok şükür seni tekrardan gördüğüm için..Sayfana her defasında bakınıyordum ses varmı diye,olmadığını görünce boynu bükük ayrılıyordum..Demek gün bugünmüş ve rengimiz geri gelmiş,yüzümüz renklenmiş,tebessümlerimiz artmış,sevincimiz çoğalmış,bu yağmurlu gün bile içimi karartamamış..Teşekkürler dönüp beni,bizleri mutlu ettiğin için..

Hayatında oluşan olumsuzlukları sormak adına, yaşadığın mutluluklarını bizlerle paylaşmanı yeğlerim her daim..))


Kocamanından öperim seni..Anneciğe sıkı sıkı sarılıp benim için öp lütfen..Sevgilerle..

4:11 AM

 
Blogger renkler said...

Canım benim. yorum yazıp bana moral ve cesaret verdin yeniden dönüşüm adına çok sağol...

Anneciğim iyi çok şükür. Umarım senin tatlı annen ve tüm ailen de iyidir:)

4:12 AM

 
Blogger böğürtlengözün annesi said...

Anammm , yazımdaki yorumu görünce nassı sevindim bilemezsin. Bide demişsinki hatırladınmı beni :( Aşkolsun, kolay unutulurmu buradaki arkadaşlıklar...
Canım benim, bende hemen hemen 1 senedir yoktum, işden çıktım , ev hanımlığı yaptım ve inan dediğin gibi o süredede elim hiç bilgisayarın düğmesine bile gitmedi.Yani benim sayfamda pekde kaçırdığın bişey yok:)
Senin oğluş nasıl bu arada, o kocaman delikanlı olmuştur artık.
Öpüyorum seni hadi arayı uzatmayalık artık...

4:53 AM

 
Blogger böğürtlengözün annesi said...

Anammm , yazımdaki yorumu görünce nassı sevindim bilemezsin. Bide demişsinki hatırladınmı beni :( Aşkolsun, kolay unutulurmu buradaki arkadaşlıklar...
Canım benim, bende hemen hemen 1 senedir yoktum, işden çıktım , ev hanımlığı yaptım ve inan dediğin gibi o süredede elim hiç bilgisayarın düğmesine bile gitmedi.Yani benim sayfamda pekde kaçırdığın bişey yok:)
Senin oğluş nasıl bu arada, o kocaman delikanlı olmuştur artık.
Öpüyorum seni hadi arayı uzatmayalık artık...

4:53 AM

 
Blogger renkler said...

böğürtlen gözlümün annesi:)))

ev kadını oldun demek ki:) bunu da yaşa canım. güzel yanları var tabi. ben de bir süre yapmıştım ama dayanamayıp geri döndüm:) lşimdi emekli olana kadar koşturmaya devam:) Allah sağlık ve iş versin de...

Oğluşunla ilgilenmen için güzel bir fırsat ev hanımlığı. günlerinin kıymetini bil:))

Birbirimizi destekleyelim bari blog yazmak için:)

Bne de çok çok öpüyorum.

5:08 AM

 
Blogger Unknown said...

canım nihayet hoşgeldin,takipçinim haberin ola...:)

5:31 AM

 
Blogger renkler said...

Elçinciğim, çok sağol beni yalnız bırakmadın burada:) ben de sni takipe aldım tekrar:)))

5:44 AM

 
Blogger böğürtlengözün annesi said...

Yazmayı unuttum, malesef bir aydır çalışıyorum :( (Doyamadım daha ev hayatına)

6:31 AM

 
Blogger renkler said...

ahaha. çalışmak iyidir aslında... çalışmak insanın hücrelerini yeniliyor bence. genç kalmasını sağlıyor. tamam ben de bazen nefrt ediyorum, yoruluyorum ama yine de güzel canımcım... en azından ikimizin de hayatında bir dönem de olsa ev kadınlığı yaşanmış:))) bir ara bi blog yazayım, çalışmalı mı çalışmamalı mı diye. bir duyalım bakalım kim ne düşünüyor:)

7:01 AM

 
Anonymous Anonymous said...

canım hoşgeldin hakkaten ben ümidi kesmiştim iyi olmuş gelip ses vermen...yoka haberim olmazdı oğluşunlu maceralarından..
özlemişim seni iyş ki geldin sık yaz olur mu??

7:11 AM

 
Blogger renkler said...

nagişim... artık buradayım. sonraki yazıyı yazmak için sabırsızlanıyorum:)

7:53 AM

 
Blogger moon said...

ziyaretiniz için teşekkürler bende aralıklarla yazanlardanım sizi çok iyi anlıyorum...
hayatı karelemeyi seviyorum durmadan herşeyin fotoğrafını çekerim ....unutulmasın diye ...sizi izleyeceğim bekliyorum paylaşımlarınızı..
sevgiyle

10:41 AM

 
Blogger Girls On Blog said...

Hosgeldiiinnn hosgeldiiinnn:))
Cok sevindim tekrar gelmene....elini korkak alıştırma artık:)
Opuyorum...hemen bekliyorum bisonraki postunu...hatta madde madde;)

10:47 AM

 
Blogger ganfi said...

şükür kavuşturana ne çok özletirmişsin,bir daha bu kadar uzun sürmesin lütfen:))
ben kimmiyim (annecenin figeni) yeni yerimdeyim beklerim:)

11:00 AM

 
Blogger renkler said...

Sevgili Moon,

ben aslında eskiden her gün yazanlardandım ve çok seviyordum. ama sanırım zamanla bazı şeyler değişebiliyor...:) teşekkür ziyaretin için

11:57 PM

 
Blogger renkler said...

Sevgili GOB,

evet evet elimi korkak alıştırmayacağım artık:) birazdan yeni post yazmayı düşünüyorum:)

11:58 PM

 
Blogger renkler said...

Aaaa Figencimmm:) iyi oldu öğrendiğim yeni yerini... hemen bakıyorum:)) sağol ziaretin için

11:59 PM

 
Blogger seolara said...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
Çay Kazanı

9:55 AM

 
Blogger seolara said...

Paylaşımlarınız harika ilgiyle takip ediyorum. Başarılar.
http://www.remtamutfak.com

7:13 AM

 
Blogger seolara said...

Harika paylaşımlarınızı ilgi ile takip ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.

Cafe Malzemeleri
Endüstriyel Mutfak Malzemeleri
Etsiz Çiğ Köfte Tarifi
Patatesli Börek Tarifi
Mercimek Köftesi Tarifi
Biber Dolması Tarifi

6:43 AM

 

Post a Comment

<< Home