Thursday, February 18, 2010

Yemektemiyiz???

Hadi itiraf edelim: Şu Yemekteyiz programına istediğimiz kadar gıcık olalım yine de izlemeden duramıyoruz! Nasıl bir mazoşistliktir bilmem! hep nefret edip, hem acayip kızıp, hem de izlemeye devam etmek...

Bu bloğumda nasıl gıcık olduğumu, birbirilerini yermekten zevk alan bu beceriksiz ve seviyesiz insanlar topluluğunu anlatmayacağım... Tersine onlar gibi gıcık ve eleştirici bir tipe bürünerek bir blog yaızyorum. Bugün bu yarışmalarda beni sinir eden iki şeye takmış durumdayım:

1) Zeytinyağlı yemekler yapılırken zeytinyağ yerine ayçiçek veya mısırözü yağı kullanılması!

2) tüm yemeklerde çeşme suyu kullanımı!

1- Kardeşim, adı üzerinde zeytinyağlı demek içinde zeytinyağ kullanılarak yapılan yemek demektir. Şahsen ben sadece zeytinyağlılarda değil pilav, bazı çorbalar ve kek dışında tüm yemeklerimde zeytinyağ ve hatta sadece ve sadece sızma zeytinyağ kullanırım. Ayçiçek yapını sadece çok eder yaptığım kızartmalarda kullanıyorum zorunlu olarak. Tadını hiç beğenmediğim gibi zeytinyağının sağladığı sağlığın yakınından bile geçmediğini düşünüyorum açıkçası

Zeytinyağ zadece sağlıklı bir hayat sunmuyor aynı zamanda cildinizi ve saçlarınızı besliyor inanın... Yaşıma göre cildimin iyi olmasında katkısı olduğunu düşünmüşümdür hep...

Zeytinyğlı yemekler bence Türk mutfağının kral yemeklerindendir. Hakkını vererek yapılması gerekir. Lütfen hiç değilse bu yemekleri doğru düzgün yapalım...

2- Kıllık belki ama asla çeşme suyu ile yemek yapmıyorum. patates haşlasam dahi iyi su kullanırım. Kusura bakmayın ama çeşmemden akan suya ne tat, ne de hijyen açısından güvenmiyorum. Yemeğin kaynaması filan da umurumda değil... Sırf psikolojik olarak bile çeşke suyu ile hazırlanmış bir yemekten hasta olabilirim...


İşte gıcığım bu ikisine... Nasıl? Yemekteyiz!e katılacak kıvama gelmiş miyim?

Renkli günler:)

13 Comments:

Blogger Damak Tadı said...

Ben bu proğrama geceleri bazen rastlıyorum..İnsanlar birbirleri hakkında çok şey söylüyorlar yazık..Ayrıca geçen gece tesadüfen gördüğüm bir manzara karşısından şaşırdım..Bayan tatlıyı yere koymuş üzerinden atlayıp atlayıp duruyordu..Sonucunu bilemiyorum kapadım hemen..

Su konusunda haklısın canım..Mesela bende iyi su kullanıcam diyorsamda arada unutuyorum..heheheheh..))



Öpüyorum kocamanından...Sevgiler sana ve anneciğe..

2:43 AM

 
Blogger renkler said...

o yere yemek koyup soğutmaya çalışmaları da ayrı hikaye:) hijyen gelende sıfır oluyor... Canım su olayını belki biraz abartıyorum. Ama yumurta kaynatırken çeşme suyu kullanıyorum mesela:)))

2:44 AM

 
Blogger moon said...

renkler;
değilmi ama kaçmak isteyene kaçacak yer çok ...sizin için bir paylaşım yapacağım o zaman yakın zamanda ...bence az kişinin bildiği bir yer asla istanbul olamaz diyeceksiniz.
ziyaretiniz için teşekkürler..
beklerim
sevgiyle,

3:40 AM

 
Blogger renkler said...

herkesin kaçacak bir alanı olmalı mooncuğum:)) paylaşımını bekliyorum...

6:44 AM

 
Blogger nimetin.blogspot.com said...

tam da gicık ola ola yemekteyiz programini seyrediyordum;) ama onu seyrederken acayip yemek yiyesi geliyor insanin ya;)

nimet

7:42 AM

 
Blogger cenebaz said...

Renkler, ben pilav da dahil her şeyi zeytinyağ(sızma) ile pişiriyorum. GDO olayından dolayı mısırözü tükemeyin, ayçiçek daha iyi(nispeten) diyorlar. Çeşme suyu konusunda haklısın.İçinde her türlü ağır metaller, atıklar bir sürü şey var, mümkünse iyi su kullanmak daha iyi, iyi ediyorsun yani, kıllık falan değil:))

7:45 AM

 
Blogger Unknown said...

bende bol kireçli su kullanıyorum çok güzel oluyor:)))

3:54 PM

 
Blogger renkler said...

Nimetçim, ben de rejimdeyim ya, her dakkayemek yiyesim var zaten, onu izleyince niyeti bozasım geliyor:)

5:48 AM

 
Blogger renkler said...

Çenebazcığım, pilavda tereyağ ile zeytinyağını karıştırıyorum ben. onda tereyağı koku ve tadını seviyorum:) ayçiçeğe hiç ama hiç ısınamadım...

5:49 AM

 
Blogger renkler said...

Elçinciğim, belki de vücudu alıştırmak lazım. ne bileyim:)

5:50 AM

 
Blogger seolara said...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
Çay Kazanı

9:55 AM

 
Blogger seolara said...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinesi
döner makinesi
çay kazanı
Endüstriyel Mutfak
sanayi tipi mutfak
çay makinesi
remtamutfak.net
Döner Makinası
çay kazanı
çay makinası
tost makinası
ızgara
endüstriyel mutfak
Tek Parça izle
Tek Parça izle
cerciko.com

3:21 AM

 
Blogger seolara said...

Harika paylaşımlarınızı ilgi ile takip ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.

Cafe Malzemeleri
Endüstriyel Mutfak Malzemeleri
Etsiz Çiğ Köfte Tarifi
Patatesli Börek Tarifi
Mercimek Köftesi Tarifi
Biber Dolması Tarifi

6:41 AM

 

Post a Comment

<< Home